رندی اورتن باز می‌گردد؛ بازگشت قریب الوقوع اسطوره‌کش پس از یک سال غیبت

رندی اورتن چهره سرشناس دنیای کشتی کج احتمالا به زودی در رینگ WWE حاضر خواهد شد.
کدخبر (200180) | 06 تیر 1402 | ساعت 17:42
0 399
رندی اورتن باز می‌گردد؛ بازگشت قریب الوقوع اسطوره‌کش پس از یک سال غیبت
رندی اورتن چهره سرشناس دنیای کشتی کج احتمالا به زودی در رینگ WWE حاضر خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، رندی اورتن آخرین مبارزه خود در WWE را در ماه می سال 2022 به انجام رساند و از آن زمان تاکنون دیگر در رینگ کشتی کج دیده نشده است. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که او به‌زودی به مسابقات باز خواهد گشت. حالا بیش از یک سال است که اثری از رندی اورتن در مسابقات WWE نبوده است. این غیبت طولانی‌مدت پس از آن رخ داد که اورتن با یک مصدومیت شدید در ناحیه کمر روبرو شد. آخرین حضور اورتن بر روی رینگ کشتی کج در روز بیستم می 2022 اتفاق افتاده بود. حالا به‌نظر می‌رسد که این ستاره دبلیو دبلیو ای قرار است به‌زودی دوباره به میادین بازگردد. رندی اورتن باز می‌گردد؛ بازگشت قریب الوقوع اسطوره‌کش پس از یک سال غیبت

حضور احتمالی رندی اورتن در سامر اسلم 2023

در طول یک سال اخیر آنقدر اخبار کمی از رندی اورتن به گوش رسیده است که حتی باعث شده عده زیادی از طرفداران کشتی کج گمان کنند که کار اورتن در WWE تمام است و دیگر هرگز قرار نیست او را بر روی رینگ ببینیم. اخیرا پدر رندی یعنی باب اورتن اعلام کرده بود که پزشکان به پسرش توصیه کرده‌اند که پس از عمل جراحی‌اش، دیگر به میادین برنگردد. با این حال غیبت اورتن ممکن است زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به پایان برسد و طرفداران کشتی کج می‌توانند به‌زودی دوباره شاهد نمایش این ستاره بر روی رینگ باشند. اگرچه حتی احتمال حضور رندی اورتن در مانی این د بنک 2023 نیز مطرح است، اما گزینه محتمل‌تر این است که اورتن تا رویداد سامراسلم 2023 منتظر بماند تا بتواند با آمادگی کامل بر روی رینگ ظاهر شود. اورتن گفته است که در حال حاضر حتی نزدیک به بازنشستگی هم نیست و می‌خواهد تا مدت‌ها به فعالیت خود در WWE ادامه دهد. حالا گویا باید منتظر بازگشت زودهنگام این مرد 43 ساله به عرصه مسابقات بود. رندی اورتن باز می‌گردد؛ بازگشت قریب الوقوع اسطوره‌کش پس از یک سال غیبت

واکنش طرفداران کشتی کج به خبر بازگشت رندی اورتن

خبر بازگشت قریب الوقوع رندی اورتن شور و شوق زیادی را در بین طرفداران کشتی کج برانگیخته است. آنها از همین حالا شروع به مطرح کردن فرضیات خود درباره مبارزه بعدی اورتن نموده‌اند. یکی از کاربران در این خصوص نوشته است:
بهترین گزینه مبارزه رندی اورتن و رومن رینز بر سر کسب کمربند قهرمانی WWE است.
کاربر دیگری نوشته:
بازگشت رندی اورتن یک زمین لرزه را در دنیای کشتی کج رقم خواهد زد. ما همه ایستاده برای او در بازگشتش به روی رینگ کف خواهیم زد. به‌نظرم هیچکس در این خصوص از مت ریدل خوشحال‌تر نخواهد بود.
مسابقات مانی این د بنک 2023 قرار است در روز یکم جولای (دهم تیر) در لندن به انجام برسد. مسابقات سامراسلم نیز در روز پنجم آگوست (چهارده مرداد) در دیترویت برگزار خواهد شد. اگر رندی اورتن در مانی این د بنک حاضر نباشد باید منتظر حضور او در مسابقات سامراسلم باشیم. جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...