اگر بروس لی زنده بود ؛ 3 روش برای شکست دادن افسانه هنرهای رزمی !

دمتریوس جانسون، قهرمان جهانی ONE flyweight، سه راهکار برای شکست دادن بروس لی فقید معرفی کرده است.
کدخبر (147249) | 07 اسفند 1401 | ساعت 21:08
3 397
اگر بروس لی زنده بود ؛ 3 روش برای شکست دادن افسانه هنرهای رزمی !
دمتریوس جانسون، قهرمان جهانی ONE flyweight، سه راهکار برای شکست دادن بروس لی فقید معرفی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، هواداران دنیای رقابت‌های رزمی همیشه یکی از فانتزی‌هایشان این بوده که اگر استاد هنرهای رزمی یعنی بروس لی زنده بود، اکنون چگونه مبارزه می‌کرد. بروس لی با استفاده از هنر رزمی خود در فیلم‌های کلاسیک و نقل قول‌های الهام‌بخش بی‌پایان خود، الهام بخش یک نسل بزرگ از رزمی‌کاران بود. اما تا به همین امروز هواداران و ورزشکاران رزمی به بحث در مورد اینکه لی چطور می‌توانست با سبک خاص خود به تقابل با بهترین مبارزان امروز بپردازد، ادامه داده‌اند. دمتریوس جانسون، قهرمان جهانی ONE flyweight با حضور در کانال یوتیوبی fightTIPS، استراتژی خود را که در یک مبارزه فرضی با بروس لی به کار برده، به اشتراک گذاشت.

بدیهی است که بروس لی یکی از بهترین کسانی است که دنیای هنرهای رزمی به خود دیده اما چیزی که به من گفته شده، این است که او هرگز در مسابقه‌ای شرکت نکرده است. ممکن است اشتباه بگویم یا اینکه حرفم درست باشد اما او هرگز در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی رقابتی نداشته است. من فکر می‌کنم او سبک رقابتی کاراته رفت و برگشتی را داشته است. بنابراین وقتی شما چنین حریفی را مقابل خود دارید، راه‌های مختلفی برای نزدیک کردن فاصله وجود دارد.

اگر بروس لی زنده بود ؛ 3 روش برای شکست دادن افسانه هنرهای رزمی!

3 راه برای شکست دادن بروس لی

جانسون برای شکست دادن بروس لی سه راهکار دارد که آن را با سایر رزمی‌کاران در میان می‌گذارد.

1- پای اصلی بروس لی را مهار کنید

هر دو دست لی قدرت زیادی داشته چراکه با حرکات ممتد عقب به جلو وزن خود را ثابت نگه می‌داشت. دمتریوس جانسون معتقد است که با هدف قرار دادن پای اصلی لی، توانایی وی برای ایجاد نیروی مازاد مختل شود. این اتفاق برای سایر مبارزان هم رخ می‌دهد و اگر پای اصلی یک مبارز را از حرکت نگه دارید، عملا او را زمین گیر کرده‌اید.

2- گرپلینگ تهاجمی

زمانی که بروس لی به شهرت رسید، مفاهیمی مانند گرپلینگ یا همان دست و پنجه نرم کردن و جو جیتسو برزیلی تا حد زیادی ناشناخته بودند. با دانستن این موضوع، دمتریوس جانسون معتقد است که دست و پنجه نرم کردن صحیح ترین استراتژی در یک مسابقه فانتزی در برابر ستاره نمادین سینما و تلویزیون خواهد بود.
شما می‌توانید سبک ساکورابا را هم پیاده کنید. در این سبک شما در حالی که حریفتان در حال جنب و جوش است، به دبنالش می‌روید و با او قاطی می‌کنید و در نهایت پنجه به پنجه می‌شود. این روش روی بروس لی جوابگو بود چراکه او زمانی که شروع به بالا و پایین پریدن می‌کرد، نمی‌توانست دربرابر گرپلینگ تهاجمی مقاومت کند.

3- کلینچ موی تای

در این ویدیو، دمتریوس جانسون نشان داد که چگونه می‌تواند حملات لی را زمان‌بندی و با کلینچ موی تای با آنها مقابله کند. اگر بروس لی زنده بود ؛ 3 روش برای شکست دادن افسانه هنرهای رزمی!
او آن حالت کاراته را دارد که به بیرون پا می‌گذارد و سپس به وسط زمین می‌آید و از دستانش استفاده کرده و شروع به زدن مشت‌های موی تای می‌کند. کلینچ موی تای یک روش مقابله با این حرکت بروس لی است.
در حالی که لی نشان داده که می‌تواند از راه دور و از نزدیک خطرناک باشد، تاکنون مشاهده نشده کلینچ موی تای روی لی اثرگذار باشد. با این حال جانسون معتقد است این حربه می‌تواند جلوی بروس لی را بگیرد. با این حال تنها می‌تواند حدس زد که اگر بروس لی زنده بود، امروز چگونه در یک رقابت مبارزه می‌کرد. بروس لی ستاره افسانه‌ای سینما به طور غم انگیزی در 20 ژوئیه 1973 درگذشت. او در زمان درگذشتش فقط 33 سال داشت. درباره بروس لی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آقای آچین واچین بروسلی خودش استاد فلسفه هنر های رزمیه. این راهکار واسه خودته . اگه تا الان زنده بود هزاران روش دیگه اختراع می‌کرد برای شکست حریفش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دمتریوس جانسون باید پدر و برادران و پسرعموهاشو همه را جمع کند تا بروند کفشهای بروس لی را واکس بزنند چه برسه باهاش مبارزه کنه...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
این کوچولو امر بهش مشتبه شده برو دنبال بپر بپرت جوجه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...