ایده جذاب تایسون فیوری؛ مبارزه با جان جونز و فرانسیس انگانو در یک شب

تایسون فیوری می‌ خواهد با دو مبارز یو اف سی یعنی جان جونز و فرانسیس انگانو در یک شب مبارزه کند.
کدخبر (196735) | 30 خرداد 1402 | ساعت 00:21
0 196
ایده جذاب تایسون فیوری؛ مبارزه با جان جونز و فرانسیس انگانو در یک شب
تایسون فیوری می‌ خواهد با دو مبارز یو اف سی یعنی جان جونز و فرانسیس انگانو در یک شب مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تایسون فیوری به مطرح کردن ایده‌های جالب در شبکه‌های اجتماعی معروف است. «جیپسی کینگ» حالا ایده جالبی دیگری را مطرح کرده است:

انجام دو مبارزه در یک شب.
البته همچنان مذاکرات بر سر مبارزه احتمالی تایسون فیوری و الکساندر اوسیک در ماه دسامبر و در کشور عربستان سعودی جاری است. در طی مدت اخیر شایعه مبارزه فیوری با چندین و چند نفر در رسانه‌ها منتشر شده است:
ژیلی ژانگ، اندی رویز، آنتونی جاشوا، و حتی ستاره سابق یو اف سی یعنی فرانسیس انگانو.
تایسون فیوری اخیرا حتی قهرمان فعلی دسته سنگین وزن UFC یعنی جان جونز را را نیز به مبارزه فرا خوانده بود. اما به‌نظر می‌رسید که جونز چندان میلی به برگزاری این مبارزه نداشت. فیوری با بونز (در زبان انگلیسی یعنی استخوان‌ها) خطاب کردن جونز سعی در ترغیب قهرمان یو اف سی به انجام مبارزه داشت. تایسون فیوری و الکساندر اوسیک

نظر جان جونز عوض شد؛ برای مبارزه آماده‌ام

رئیس UFC یعنی دانا وایت اخیرا گفته بود که از ورود تایسون فیوری به این مسابقات استقبال می‌کند. اما با توجه به بی‌تجربه بودن فیوری در MMA بسیار بعید است که جیپسی کینگ بخواهد پا به روی رینگ هشت ضلعی بگذارد. گزینه مبارزه او و جان جونز بر روی رینگ بوکس بسیار محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. با توجه به اینکه جونز در سال‌های پایانی کار خود در یو اف سی قرار دارد این گزینه می‌تواند بسیار منطقی جلوه کند. نظر جان جونز عوض شد؛ برای مبارزه آماده‌ام حالا گویا جان جونز در مصاحبه اخیر خود تغییر موضع داده است. او این‌بار گفته است که از رویارویی با تایسون فیوری استقبال می‌کند:
اگر دانا بتواند چنین مبارزه‌ای را ترتیب دهد من از برگزاری آن استقبال می‌کنم. چیزی که در خصوص یو اف سی قطعی است این است: «ما همیشه به طرفداران آن چیزی را هدیه می‌دهیم که دوست دارند تماشایش کنند.
جان جونز در ادامه گفته است:
تایسون فیوری یک مبارز فوق‌العاده است و عالی خواهد شد اگر بتوانم در برابر او قرار بگیرم. من برای انجام این مبارزه آماده‌ام. حتی اگر بخواهد بر روی رینگ بوکس انجام شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

پیشنهاد عجیب تایسون فیوری

خوبی شبکه‌های اجتماعی این است که ما مستقیما با خود مبارزان طرف هستیم و می‌توانیم خواسته‌ها و تمایلات آن‌ها را از زبان خودشان بشنویم. پیشنهاد عجیب تایسون فیوری و حالا تایسون فیوری در اظهارات اخیر خود در شبکه‌های اجتماعی گفته است که تمایل دارد در یک شب با دو حریف مختلف روبرو شود. فیوری گفته است که این دو حریف می‌توانند دو مبارز یو اف سی یعنی جان جونز و فرانسیس انگانو باشند. جیپسی کینگ در استوری اینستاگرام خود گفته است:
اخیرا شنیده‌ام که جان جونز به مبارزه تمایل نشان داده. حالا من ایده‌ای دارم. گوش کن و ببین چطور است. چطور است که من با جان جونز و فرانسیس انگانو در یک شب مبارزه کنم؟ چطور است؟ این میزان اعتباری است که من برای این دو مفتخور قائل هستم. بیایید انجامش دهیم.»
البته که بسیار بعید است چنین ایده‌ای بخواهد عملی شود. آنچه طرفداران تایسون فیوری دوست دارند بشنوند، جدا از این کری‌خوانی‌ها، تاریخ قطعی و دقیق مبارزه بعدی اوست. اخبار جدید ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...