رژیم غذایی جنون آمیز ماریوش پودزیانوفسکی پس از ورود به MMA

ماریوش پودزیانوفسکی که سابقه قهرمانی در مسابقات قوی ترین مرد جهان را دارد برای موفقیت در ام ام ای یک رژیم غذایی عجیب و غریب را رعایت می‌کند.
کدخبر (191278) | 27 خرداد 1402 | ساعت 12:27
0 842
رژیم غذایی جنون آمیز ماریوش پودزیانوفسکی پس از ورود به MMA
ماریوش پودزیانوفسکی که سابقه قهرمانی در مسابقات قوی ترین مرد جهان را دارد برای موفقیت در ام ام ای یک رژیم غذایی عجیب و غریب را رعایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماریوش پودزیانوفسکی، که یک قوی مرد افسانه‌ای نیز به شمار می‌رود، چند روز پیش در وارساو به‌طور کاملاً ناگهانی شکست خورد. آرتور اسپیلکا او را شکست داد و این می‌تواند آخرین شکست و آخرین مبارزه این قوی مرد بزرگ در هنرهای رزمی باشد. آرتور اسپیلکا مبارزی است که در گذشته از دیانتی وایلدر و درک چیسورا شکست خورده است. پودزیانوفسکی نتوانست مقابل اسپیلکا دوام بیاورد و از او شکست خورد. رژیم غذایی جنون آمیز ماریوش پودزیانوفسکی پس از ورود به MMA برای حفظ عضلاتش! سال گذشته، او مقابل محمد خالیدوف قرار گرفت. محمد خالیدوف تنها به دو دقیقه زمان نیاز داشت تا این مبارز لهستانی را تسلیم کند. از این مبارزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و حتی شاید بزرگترین مبارزه تاریخ سازمان KSW یاد می‌شود. در هر حال، حتی اگر این مبارزه، آخرین مبارزه ماریوش پودزیانوفسکی در ام ام ای باشد، قطعاً او به خودش به‌دلیل دستاوردها و موفقیت‌های زیادش در ام ام ای و رقابت‌های قوی مردان افتخار خواهد کرد.

ماریوش پودزیانوفسکی و قهرمانی در مسابقات قوی‌ترین مرد جهان

ماریوش پودزیانوفسکی ۴۶ ساله در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۵، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ به‌عنوان «قوی‌ترین مرد جهان» دست پیدا کرد و در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ در جایگاه دوم قرار گرفت. رژیم غذایی جنون آمیز ماریوش پودزیانوفسکی پس از ورود به MMA برای حفظ عضلاتش! ماریوش پودزیانوفسکی پس از کناره‌گیری از رقابت‌های قوی مردان، وارد دنیای هنرهای رزمی شد. او در هفت مبارزه اولش با باب سپ، اسطوره ام ام ای، باتربین اسطوره بوکس و تیم سیلویا قهرمان سابق یو اف سی روبه‌رو شد.

رژیم غذایی خاص ماریوش پودزیانوفسکی

با وجود اینکه او تاکنون در دو حرفه کاملاً متفاوت فعالیت داشته اما با این حال، فیزیک فوق‌العاده‌ای دارد و به خوبی آن را حفظ کرده است! نکته جالب اینجاست که او از هیچ رژیم غذایی خاصی استفاده نمی‌کند. ماریوش پودزیانوفسکی در سال 2022 اظهار کرد:
من هیچ رژیم غذایی خاصی را رعایت نمی‌کنم. من همه نوع غذایی را مصرف می‌کنم. می‌توانم ۳۰ عدد شکلات بخورم، کلی شیر بنوشم و سپس پنج پوند بستنی را درست قبل از خواب بخورم. هر زمان که می‌خواهم آنچه را که می‌خواهم می‌خورم و همیشه این عضلات زیبا را حفظ می‌کنم!
با وجود اینکه رژیم غذایی او حتی پس از تغییر حرفه‌اش تغییر زیادی نکرده، اما او تمریناتش را پس از مبارزه دومش در ام ام ای بسیار تغییر داد؛ چراکه او در حین مبارزه کردن خیلی زود خسته می‌شد و نمی‌توانست مبارزه را به خوبی ادامه دهد. رژیم غذایی جنون آمیز ماریوش پودزیانوفسکی پس از ورود به MMA برای حفظ عضلاتش! رژیم غذایی جنون آمیز ماریوش پودزیانوفسکی پس از ورود به MMA برای حفظ عضلاتش! او در ادامه گفت:
ام ام ای کاملاً با «قوی مردان» متفاوت است. باید همه چیز را تغییر می‌دادم. من هشت سال تمرین کرده بودم و با این حال نمی‌توانستم به مدت 5 الی 10 دقیقه به خوبی مبارزه کنم و زود خسته می‌شدم. به عبارت دیگر، با وجود اینکه من هشت سال تمرین کرده بودم نمی‌توانستم حتی ده دقیقه در یک مبارزه ام ام ای دوام بیاورم. وزنه‌برداری و ام ام ای بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و انگار که دو دنیای کاملاً مجزا هستند. حتی مفهوم قدرت در ام ام ای و وزنه‌برداری کاملاً با یکدیگر متفاوت است. اگر شما می‌توانید در در رقابت‌های قوی مردان ۳۰۰ کیلوگرم وزنه را بلند کنید، به این معنی نیست که در ام ام ای نیز به همین اندازه قدرت داشته باشید؛ زیرا تعریف قدرت در ام ام ای کاملاً متفاوت است.
رژیم غذایی جنون آمیز ماریوش پودزیانوفسکی پس از ورود به MMA برای حفظ عضلاتش! ماریوش پودزیانوفسکی پس از اینکه در سومین مبارزه خود مقابل سیلویا، اولین شکست خود را تجربه کرد، تغییرات زیادی را در روند تمرینات و مبارزات خود در ام ام ای به وجود آورد. او گفت:
وقتی به آمریکا رفتم و با سیلویا مبارزه کردم، به معنای واقعی، مفهوم ام ام ای را درک کردم. برای اولین بار، سیلویا به من فهماند که ام ام ای واقعاً به چه معناست! پس از این مبارزه با سیلویا، وقتی به لهستان بازگشتم، با طرفدارانم صحبت کردم و گفتم: «به هیچ عنوان در مبارزه‌های بعدی شکست نخواهم خورد.» و پس از آن، سخت تمرین کردم. آهسته و گام به گام، تمرینات خودم را سنگین‌تر کردم. اکنون ۱۳ سال است که من در ام ام ای فعالیت می‌کنم.
شاید پودزیانوفسکی به اواخر دوران حرفه‌ای خود نزدیک شده باشد، اما همیشه به تمرینات خود پایبند خواهد ماند. جدیدترین اخبار ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...