اضافه وزن عجیب و غریب نیت دیاز ؛ مبارزی خطرناک اما از نفس افتاده!

نیت دیاز مبارز مشهور UFC که اخیرا با مشکل اضافه وزن مواجه شده است تلاش دارد با کم کردن وزنش، خود را برای مبارزه با جیک پاول در ماه آگوست آماده کند.
کدخبر (196173) | 29 خرداد 1402 | ساعت 11:57
0 188
اضافه وزن عجیب و غریب نیت دیاز ؛ مبارزی خطرناک اما از نفس افتاده!
نیت دیاز مبارز مشهور UFC که اخیرا با مشکل اضافه وزن مواجه شده است تلاش دارد با کم کردن وزنش، خود را برای مبارزه با جیک پاول در ماه آگوست آماده کند.

به گزارش سرخ نیوز، نیت دیاز که هنوز هم با مشکل اضافه وزن مواجه است، به نظر می‌رسد برای انجام مبارزه 12 راندی در تمرینات خود مشکل داشته و این مبارز نمادین UFC برای رسیدن به مرز آمادگی و کم کردن وزنش، همچنان به تمرینات خود برای مبارزه با جیک پاول در ماه آگوست ادامه می‌دهد. دیاز 38 ساله در همین تابستان در شهر دالاس با این یوتیوبر 26 ساله مواجه خواهد شد و به نوعی این آغاز مسیر این ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی در رشته بوکس خواهد بود.

اولین مبارزه نیت دیاز پس از پایان حضورش در UFC

این مبارزه 11 ماه پس از پایان دوره حضور دیاز در UFC با پیروزی مقابل تونی فرگوسن برگزار می‌شود. در همین حال جیک پاول آخرین بار در ماه فوریه مبارزه کرد و در مقابل تامی فیوری قرار گرفت و اولین باخت در دوران حرفه‌ای بوکس خود را متحمل شد. او در حالی رکورد 6 برد و یک شکست را در کارنامه دارد که تا پیش از شکست مقابل تامی فیوری توانسته بود رقبایی چون تایرون وودلی، اندرسون سیلوا و... را شکست دهد. نیت دیاز سنگین وزن و رو به مرگ؛ مبارزی خطرناک اما از نفس افتاده! اخیرا اسکویوا فالکائو در یک مبارزه تمرینی مقابل نیت دیاز قرار گرفت که از رقابت بوکس این دو نفر فیلمی بیرون آمده است. در انتهای ویدیو فالکائو می‌گوید:
در ابتدا فکر می‌کردم او خسته است و در پایان به نظر می‌رسید او رو به مرگ بود. سبک مبارزه او دیوانه کننده است. شما به او نگاه می‌کنید و می‌گویید او خسته است و سپس ما شروع به مبارزه کردیم. مربی من رابرت گارسیا پس از راند دوم به من گفت که دیاز خسته است و کمی محتاط عمل کن تا ریتم مسابقه حفظ شود و بتوانیم تا ده راند پیش برویم. من هم عقب کشیدم و به مبارزه ادامه تا 12 راند ادامه دادیم. دیاز خسته بود اما همچنان مشت می‌زد. او واقعا ترسناک است اما از آنجایی که اضافه وزن دارد و من هم بزرگترین بوکسور درون باشگاه بودم، مجبور شدم با او مبارزه کنم. واقعا هم این کار را دوست داشتم.
نیت دیاز سنگین وزن و رو به مرگ؛ مبارزی خطرناک اما از نفس افتاده! ابتدا قرار بود مبارزه جیک پاول و نیت دیاز در 8 راند برگزار شود اما پاول این هفته اعلام کرد که نهایتا در 10 راند با دیاز رقابت خواهد کرد. در واقع به درخواست نیت دیاز این اتفاق افتاد و جیک پاول پذیرفت که قوانین مبارزه کمی تغییر داشته باشد. جیک پاول علاوه بر پیروزی در برابر وودلی (یکی با امتیاز و دیگری از طریق ناک اوت) و اندرسون سیلوا، قهرمان سابق ام ام ای بن آسکرن را که در دوران فعایتش در UFC یکی از بزرگان این سازمان محسوب می‌شد را شکست داده بود. جدیدترین اخبار یو اف سی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...