این تکنولوژی مایک تایسون را به رقص جذب کرد! / حضور بوکسور نامدار در یک نمایش رقص؟

مایک تایسون پیشکسوت بوکس جهان، در دوران بازنشستگی خود، به سرگرمی‌های جدید و مختلفی از جمله رقص می‌پردازد.
کدخبر (178145) | 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:30
0 122
این تکنولوژی مایک تایسون را به رقص جذب کرد! / حضور بوکسور نامدار در یک نمایش رقص؟
مایک تایسون پیشکسوت بوکس جهان، در دوران بازنشستگی خود، به سرگرمی‌های جدید و مختلفی از جمله رقص می‌پردازد.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون در پادکست اخیر خود که «Hotboxin» نام دارد، اظهار کرده که مشتاق است تا در یک نمایش رقص شرکت کند. با این حال، قهرمان سابق دسته سنگین وزن جهان از نوعی بیماری عصبی به نام «درد سیاتیک» رنج می‌برد. در این بیماری، حس درد در طول عصب سیاتیک پخش می‌شود و راه رفتن را دردناک می‌کند. اگرچه که این درد همواره همراه تایسون نیست اما به هر حال این مشکل هر از گاهی خود را نشان می‌دهد و او را اذیت می‌کند. زمانی که این مشکل خودش را بروز دهد، او باید از ویلچر یا عصا استفاده کند. این تکنولوژی مایک تایسون را به رقص جذب کرد! 01سال گذشته، خبری در رابطه با تایسون در فضای مجازی به شدت دست به دست شد و این خبر در رابطه با استفاده تایسون از ویلچر بود. تایسون اظهار کرد که این بیماری تنها مشکل سلامتی اوست و او هر از گاهی با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

مایک تایسون و علاقه اش به شرکت در نمایش رقص!

تایسون در قسمت اخیر Hotboxin در یوتیوب، Ne-Yo خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی را به برنامه اش دعوت کرد. Ne-Yo در این پادکست در رابطه با نمایش «Dance Monster» صحبت کرد؛ نمایشی که در آن به برنده، جایزه ای 250 هزار دلاری تقدیم خواهد شد. Ne-Yo اظهار کرد که این نمایش بسیار خاص است و گفت:
بهترین ویژگی این نمایش این است که به وسیله تکنولوژی CGI انجام می‌شود و این به این معناست که ما کسی را نمی‌بینیم که به طور واقعی روی صحنه برقصد، بلکه با استفاده از این تکنولوژی، نمایش های زیبایی خلق خواهد شد.
تکنولوژی ای که این بوکسور بزرگ را به رقص جذب کرد! / حضور مایک تایسون در یک نمایش رقص؟ او با تحسین کردن این نمایش اضافه کرد:
اما در هر حال این نمایش فوق العاده است و می‌توانید به همراه بچه ها و مادربزرگتان در آن شرکت کنید و تماشا کنید!
Ne-Yo در طول این پادکست ویدیویی از این نمایش را به تایسون نشان داد. تایسون تا حدی با دیدن این ویدیو مجذوب این نمایش شد که تصمیم گرفت تا درباره شرکت کردن در این نمایش فکر کند. او اظهار کرد:من دوست دارم که مانند آن ها برقصم. این تکنولوژی مایک تایسون را به رقص جذب کرد! 01با توجه به اینکه این نمایش با استفاده از تکنولوژی CGI برگزار می‌شود، تایسون حتی با وجود بیماری اش می‌تواند در این نمایش شرکت کند اما این فقط زمان است که مشخص می‌کند که آیا او واقعا در این نمایش شرکت می‌کند یا خیر. به هر حال تایسون در گذشته حرفه های مختلفی را امتحان کرده و این می‌تواند اولین تجربه او برای حضور در یک نمایش رقص باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...