بازگشت قهرمانانه نوله ؛ جوکوویچ پس از فتح ملبورن به صربستان رسید!

در بازگشت نواک جوکوویچ به صربستان، جشن بزرگی برای تجلیل از او برگزار شد.
کدخبر (144739) | 30 بهمن 1401 | ساعت 23:29
0 94
بازگشت قهرمانانه نوله ؛ جوکوویچ پس از فتح ملبورن به صربستان رسید!
در بازگشت نواک جوکوویچ به صربستان، جشن بزرگی برای تجلیل از او برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، نواک جوکوویچ پس از رسیدن به قله افتخارات تنیس و فتح مسابقات تنیس آزاد استرالیا، در کنار خانواده خود به تفریح می‌پردازد. نوله که همین چند هفته قبل موفق شد برای دهمین بار قهرمان مسابقات تنیس گرند اسلم استرالیا شود، اکنون به کشور خود بازگشته تا جشن موفقیت‌هایش را در کناره خانواده‌اش داشته باشد.

جوکوویچ که اکنون قهرمان 22 دوره گرند اسلم انفرادی جهان است، پس از سال سختی که پشت سرگذاشته بود، موفق شد در اولین گرند اسلم فصل به قهرمانی برسد و حالا خود را آماده رقابت‌های بعدی که اولین آنها در پاریس است، می‌کند. جوکوویچ که معمولاً در طول به سراسر جهان سفر می‌کند و کمتر کنار خانواده‌اش حضور دارد، از این فرصت چند روزه استراحت استفاده کرده و در بازگشت به صربستان، بیشتر وقت خود را با همسرش یلنا و دیگر اعضای خانواده خود سپری می‌کند. او در بازگشت به شدت مورد استقبال هموطنان و همشهری‌های خود قرار گرفت و آنها به مناسبت دستیابی او به رکورد رافائل نادال در کسب بیشترین تعداد قهرمانی گرند اسلم، جشن بزرگی برپا کردند.

بازگشت قهرمانانه نوله ؛ جوکوویچ پس از فتح ملبورن به صربستان رسید!

نواک جوکوویچ و استعداد نهفته خوانندگی!

در حین برگزاری این جشن، نواک جوکوویچ استعداد نهفته خود را در خوانندگی در مقابل رستورانش در بلگراد به نمایش گذاشت. ویدیویی از خوانندگی جوکر و شیطنت‌های او در فضای مجازی نیز منتشر شده است. تعداد زیادی از طرفداران جوکوویچ بیرون رستوران او در بلگراد جمع شدند و به همراه خانواده جوکوویچ به این جشن پیوستند و آهنگ‌های سنتی خود را می‌خواندند.

در جایگاهی که برای این جشن مقابل رستوران تدارک دیده شده بود، جام‌های جوکوویچ در اوپن استرالیا به همراه تصویر بزرگی از این تنیسور صرب به نمایش گذاشته شده بود. ساسا اوزمو، روزنامه‌نگار مشهور صرب هم یک کلیپ ویدیویی از همین صحنه با عنوان «جشن در مقابل رستوران نواک» را در توییتر به اشتراک گذاشت.

این تنیسور 35 ساله در حالی که به نظر می‌رسد از حضور در زادهگاهش بسیار خوشحال است، استعداد خوانندگی خود را در یک مسابقه کارائوکه نیز به نمایش گذاشت. ستاره‌های صربستانی فوتبال یعنی ساوو میلوسویچ و دوشان ساویچ نیز هم در این مراسم حضور داشتند و به همراه نوله در مسابقه خوانندگی شرکت کردند.

بازگشت قهرمانانه نوله ؛ جوکوویچ پس از فتح ملبورن به صربستان رسید!

پس از پیروزی اسطوره تنیس صربستان در نیمه نهایی اوپن استرالیا، یلنا این برنامه را به عنوان بخشی از جشن مخفیانه خود برای جوکوویچ در نظر گرفته بود. همچنین او که طرفدار ژانر عاشقانه است، فیلم زن زیبا با بازی جولیا رابرتز را با دوستانش تماشا کرد تا پیروزی همسرش را در ملبورن پارک جشن بگیرد. 

در همان زمان جوکوویچ در استوری‌های اینستاگرامی از استرالیا احساساتش را با خانواده‌اش در میان گذاشت. از سوی مقابل همسرش هم با استوری‌های متوالی از خانه‌شان، نشان داد که چه عشقی از سوی خانواده به سوی جوکوویچ در استرالیا ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...