شوکی غیر منتظره به دنیای بوکس ؛ بازگشت مایک تایسون به رینگ مبارزه !

هواداران بسیار با دیدن پست مایک تایسون هیجان زده شدند چرا که در کپشن این پست به طور دقیق این جمله نوشته شده است: بازگشت تایسون..
کدخبر (165233) | 24 فروردین 1402 | ساعت 12:51
6 261
شوکی غیر منتظره به دنیای بوکس ؛ بازگشت مایک تایسون به رینگ مبارزه !
هواداران بسیار با دیدن پست مایک تایسون هیجان زده شدند چرا که در کپشن این پست به طور دقیق این جمله نوشته شده است: بازگشت تایسون..

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون ممکن است که دوباره به رینگ مبارزه بازگردد یا حداقل این پیامی است که او سعی دارد که به هواداران خود در اینستاگرام برساند. تایسون شخصا اعلام کرده که دوباره به دنیای بوکس باز خواهد گشت و این خبر تمام اینترنت را مانند رعد و برق گرفته است. واضح است که چرا این موضوع بسیاری در دنیای ورزش های رزمی اهمیت دارد. همه مشتاقند تا «مایک آهنین» را برای بار آخر در رینگ مبارزه ببینند. آخرین باری که او در رینگ مبارزه حاضر شد و مبارزه کرد در سال 2020 بود که او مقابل روی جونز جونیور قرار گرفت.

مایک تایسون و بازگشت به رینگ ؟

به همین خاطر، بعضی از هواداران تصور می‌کنند که این مبارزه نیز مانند همان مبارزه ای است که او در سال 2020 انجام داده بود. با این حال مایک تایسون اخیرا به طور کاملا واضح اعلام کرده بود که دیگر به هیچ عنوان به دنیای بوکس باز نخواهد گشت. تایسون اخیرا در استوری اینستاگرام خود یکی از پست هایی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت که در صفحه shoptysonpro منتشر شده بود. در قسمت پایین این پست شمارش معکوسی 10 روزه وجود داشت و در کپشن این پست نوشته شده بود:
بازگشت تایسون.
در این ویدیو، مایک تایسون را به عنوان مربی بوکس یک بوکسور جوان مشاهده می‌کنیم که او را برای رسیدن به موفقیت راهنمایی و هدایت می‌کند. شوکی غیر منتظره به دنیای بوکس ؛ بازگشت مایک تایسون به رینگ مبارزه!هواداران بسیار با دیدن این پست هیجان زده شدند چراکه در کپشن این پست به طور دقیق این جمله نوشته شده است:
بازگشت تایسون به رینگ
این موضوع شور و اشتیاق بسیاری از طرفداران بوکس را به همراه داشته است و نظرات متفاوتی در این رابطه از طرف هواداران اظهار شده است. هیچ کس انتظار چنین پیامی را نداشت. این خبر بسیار غیر منتظره، شوک بزرگی به دنیای ورزش های رزمی وارد کرده و طرفداران بسیاری سعی کردند تا معمای پشت این جمله و بازگشت تایسون را حل کنند.

واکنش هواداران به بازگشت مایک تایسون به بوکس

هواداران بسیاری این جمله را تفسیر کرده و پیش بینی خود را از «بازگشت تایسون» اظهار کردند. یکی از طرفداران اشاره کرد که ممکن است که این ویدیو مربوط به صحنه ای از یک فیلم باشد چراکه آن ها صحبتی از مبارزه نکردند. او نوشت:
آیا این ویدیو مربوط به یک فیلم یا چیزی مانند آن نیست؟ برای این می‌گویم چراکه آن ها هیچ صبحتی از یک مبارزه نکردند.
هوادار دیگری در رابطه با جوانانی صحبت کردند که عاشقانه فعالیت های مایک تایسون را دنبال می‌کنند و اظهار کرد که هم اکنون می‌توانند اسطوره خود را در مبارزه ای واقعی مشاهده کنند. او نوشت:
حالا وقت آن است که جوانان نسل جدید چند نکته از مایک آهنین یاد بگیرند.
شوکی غیر منتظره به دنیای بوکس ؛ بازگشت مایک تایسون به رینگ مبارزه!هوادار دیگری نوشت که اگر مایک تایسون یکی از مبارزان امروزی بود، همه از او می‌ترسیدند. او نوشت:
فرض کنید که تایسون در این نسل مبارزه می‌کرد. او همه را به گور می‌فرستاد!
شخص دیگری سوال جالبی را مطرح کرد. او پرسید:
من کمی گیج شدم. آیا شخصی که در رینگ است، پسر او نیست؟!
با وجود تمام نظرات و حرف هایی که پشت این کپشن زده می‌شود، این جمله می‌تواند معانی زیادی داشته باشد. یکی از احتمالاتی که وجود دارد و افراد بسیاری نیز به آن اشاره کردند، بازگشت عجیب و غریب مایک تایسون به رینگ بوکس است. یکی دیگر از احتمالات این است که او به عنوان یک مربی دوباره به دنیای ورزش های رزمی بازگردد و مسیر کاس دی آماتو مربی فوق العاده خود را در پیش بگیرد. همانطور که گفته شد، این جمله می‌تواند مختلفی داشته باشد و باید صبر کنیم تا شمارش معکوس 10 روزه به پایان برسد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
پدره پیری بسوزه .ولی تایسون دیگه نمیتونه مبارزه کنه چون پیر شده .انسان که سنش میره بالا از نظر بدنی کم میاره .بازم براش ارزویه موفقیت دارم شاید تونست خدارو چه دیدی کار نشد نداره.یاحق
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اعجوبه دوست داشتنی . دلهره آور در رینگ
کاربر سایت
04 شهریور 1402
براک‌لزنر‌خیلی‌بهتره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
به نظرم بهتره خودشو خراب نکنه، خدا کنه جو گیر نشده باشه،هر چقدرم بوکسور خوبی باشه با یه بوکسور ۲۰ساله حرفه ای قابل قیاس نیست، الان تمام بوکسورهای حرفه ای دنیا مشتاقن باهاش واردرینگ بشن، به راحتی هم شکستش میدن و شهرتی برا خودشون میسازن،
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...