با ترانه هایی که به شکلی طعنه وار علیه همسر سابق خوانده شد/ موفقیت چشمگیر شکیرا بعد از جدایی از پیکه

جرارد پیکه با نامزد جدیدش، کلارا چیا مارتی، به شکیرا خیانت کرد. بعد از آن هم طعنه و کنایه های زیادی بین این زوج سابق رد و بدل شد که منجر به ایجاد چند تک آهنگ شکیرا شد.
کدخبر (210005) | 28 تیر 1402 | ساعت 22:44
0 166
با ترانه هایی که به شکلی طعنه وار علیه همسر سابق خوانده شد/ موفقیت چشمگیر شکیرا بعد از جدایی از پیکه
جرارد پیکه با نامزد جدیدش، کلارا چیا مارتی، به شکیرا خیانت کرد. بعد از آن هم طعنه و کنایه های زیادی بین این زوج سابق رد و بدل شد که منجر به ایجاد چند تک آهنگ شکیرا شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی رکورد دیگری را به کارنامه درخشان موسیقیایی خود اضافه کرده است. شکیرا اخیرا و با انتشار یک سری تک موسیقی های دیس که مخاطب اصلی آن همسر سابقش، جرارد پیکه است، بازگشت حیرت آور و موفقی به دنیای موسیقی داشته. در ژوئن سال 2022 بود که شکیرا بعد از 11 سال زندگی مشترک با مدافع سابق بارسلونا، از او جدا شد و دلیل این جدایی، خیانت پیکه به همسر سرشناسش بود. از آن زمان به بعد شکیرا تصمیم گرفت تا تمرکزش در ترانه هایش را برروی این موضوع قرار داده و چندین تک آهنگ منتشر کرده است.

استراتژی شکیرا جواب داد؛ هدف جرارد پیکه و کلاراچیا بودند!

این استراتژی، حالا نتیجه چشمگیری داشته و رکورد جدیدی را برای شکیرا به همراه آورده. شکیرا حالا اولین خواننده ای است که رتبه اول و دوم را در رده بندی جدول موسیقی جهانی لاتین در اسپاتیفای در اختیار گرفته است. این دو آهنگ، ‘Bzrp Music Sessions#53’ و ‘TQC’ هستند. او در پستی در توئیتر در این رابطه نوشت:
هیچ وقت تصورش را هم نمی کردم که امسال دو آهنگ لاتین در دو سکوی اول و دوم جهان قرار بگیرند. اگر حمایت شما نبود، این طور نمی شد. شما بهترین هستید.
با ترانه هایی که به شکلی طعنه وار علیه همسر سابق خوانده شد/ موفقیت چشمگیر شکیرا بعد از جدایی از پیکهبه نظر می رسد که هردوی این ترانه ها خطاب به جرارد پیکه بوده است. مدافع سابق بارسلونا با آشنا شدن با نامزد جدیدش، کلارا چیا مارتی، به شکیرا خیانت کرد. بعد از آن هم طعنه و کنایه های زیادی بین این زوج سابق رد و بدل شد که منجر به ایجاد چند تک آهنگ شکیرا شد. شکیرا در تک آهنگی که با تهیه کننده آرژانتینی به نام بیزاراپ ضبط کرد، مستقیما پیکه را دیس کرد. بخشی از متن این ترانه بدین ترتیب است:
به اصطلاح جایگزین من، موفق باشی؛ من حتی نمی دانم که چه رخ داد؛ تو خیلی عجیب رفتار می کنی من حتی تو را نمی شناسم ارزش من 2 تا 22 سال است تو یک فراری را با یک توئینگو عوض کردی تو یک ساعت روولکس را با یک ساعت کاسیو عوض کردی.
مخاطب این طعنه ها کلارا چیا بود که در آن زمان 22 سال سن داشت. کاملا روشن است که ارتباط پیکه و شکیرا همچنان تیره و تار است. اینکه آیا آنها در نهایت اختلافات خود را برطرف خواهند کرد یا خیر مشخص نیست؛ البته آنها به خاطر دو پسرشان میلان و ساشا، و نقش والد بودنشان با هم در ارتباط هستند. آخرین اخبار چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...