براک لزنر در آستانه شکستن رکورد عجیب / بازگشت هیولا بعد از 20 سال!

کدخبر (191384) | 18 خرداد 1402 | ساعت 08:36
0 351
براک لزنر در آستانه شکستن رکورد عجیب / بازگشت هیولا بعد از 20 سال!
براک لزنر فرصت این را دارد که پیش از سامراسلم 2023، رکورد جالبی را بشکند.

به گزارش سرخ نیوز، پس از مسابقه براک لزنر مقابل کودی رودز در نایت آف چمپیونز 2023، هیولا برای مدت کوتاهی از دنیای کشتی کج فاصله گرفت و به تعطیلات رفت. با این حال، لزنر بزودی به WWE باز خواهد گشت و این شانس را دارد که رکوردی عجیب را به نام خود کند.

براک لزنر در نایت آف چمپیونز 2023، با وارد کردن فشار و آسیب رساندن به دست مصدوم کودی رودز، او را مغلوب خود کرد و پس از آن برای استراحتی کوتاه، به مرخصی رفت. پیش از مسابقه در نایت آف چمپیونز، لزنر در رویداد Raw به رودز حمله و دست او را مصدوم کرده بود.

 گزارش‌ها حاکی از آن است که بازگشت براک لزنر به کشتی کج، پس از مانی این د بنک 2023 رقم خواهد خورد تا او برای رویداد بزرگ و مهم سامراسلم آماده شود. مسابقه براک لزنر مقابل کودی رودز در سامراسلم 2023، یکی از مبارزات احتمالی و موردانتظار این پی پر ویو به حساب می‌آید.

پایان غیبت 20 ساله براک لزنر

اما پیش از سامراسلم 2023، براک لزنر فرصت شکستن یک رکورد جالب را دارد. در حال حاضر، طولانی‌ترین فاصله بین دو مسابقه یک کشتی‌گیر در برند Raw، بیست سال و ده ماه و ۱۴ روز است که توسط فلش فلانگان ثبت شد. او پس از مسابقه‌ای در سال ۱۹۹۷ در برند راو، تا سال ۲۰۱۸ دیگر در مسابقه‌ای از این برند حضور نیافت. اکنون، ۲۰ سال و ۱۰ ماه و ۱۶ روز است که براک لزنر، مسابقه‌ای برای Raw انجام نداده و می‌تواند با حضور در یکی از مبارزات برند قرمز رنگ، این رکورد خاص را به نام خود کند. لزنر طی ۲۰ سال اخیر، مدتی را در UFC گذراند و پس از بازگشت به کشتی کج و WWE، بیشتر در برند اسمک‌داون فعال بود. البته هنوز مسابقه‌ای برای براک لزنر در راو ترتیب داده نشده و شکستن این رکورد، در هاله‌ای ابهام است. لزنر در اوایل سال میلادی جدید برای مسابقه‌ای تیمی به همراه کودی رودز مقابل رومن رینز و سولو سیکوآ در Raw حاضر شد اما پیش از شروع، به هم‌تیمی خود حمله و مبارزه را ترک کرد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...