کودی رودز چطور هنوز زنده مانده است؟ / روتین عجیب کابوس آمریکایی برای ورود به صحنه

کدخبر (203248) 13 تیر 1402 | ساعت 17:40
0 574
کودی رودز باز هم توجهات را به خود جلب کرد، اما این بار به شکلی متفاوت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کودی رودز بار دیگر طرفداران کشتی کج را به وجد آورده است؛ این بار با روتین باورنکردنی خود، پیش از ورود به رینگ مسابقه. اخیرا صفحه تیک‌تاک کمپانی WWE، ویدیوی کوتاهی را به اشتراک گذاشته است که در آن مراحل حضور کودی رودز در رینگ، به تصویر کشیده می‌شود؛ ویدیویی مورد توجه کاربران اینترنتی نیز قرار گرفته است. در این ویدیو، کودی رودز بدون ترس وارد محیطی می‌شود که بی‌شباهت به کارواش نیست. در حالی که بخار آب به شدت روی او پاشیده می‌شود و بینندگان تصور می‌کنند تمام موضوع همین است، ناگهان یک انفجار نسبتا بزرگ، عنصر هیجان‌انگیزی به این روند اضافه می‌کند.

واکنش‌ها به ویدیوی عجیب کودی رودز

روتین و آهنگ ورودی کودی رودز به رینگ، بسیار محبوب است و همیشه با واکنش گسترده حاضرین در سالن همراه می‌شود؛ اما حالا ویدیوی منتشر شده از پشت صحنه آن، واکنش متفاوت مخاطبین را برانگیخته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

- کودی رودز چطور زنده مونده؟
- کودی برای WWE ساخته شده!
- این حرکت دیوانه‌واره!
- این نمی‌تونه بدون خطر باشه؛ نمی‌شه یه گوشه وایسه و بعد وارد شه؟

 پس از تماشای ویدیوی باورنکردنی از روتین کودی رودز قبل از ورود به رینگ، برخی از طرفداران به این فکر افتادند که آیا این برنامه "ایمن" است یا نه. از سوی دیگر، برخی از طرفداران حتی آن را "جالب" می‌دانستند. یکی از هواداران که قادر به درک این صحنه نبود، به سادگی پرسید: "او چگونه زنده است؟"  کودی رودز این روزها از محبوب‌ترین سوپراستارهای دنیای کشتی کج و کمپانی WWE محسوب می‌شود. او در مانی این د بنک ۲۰۲۳ توانست برابر دامینیک میستریو به پیروزی دست یابد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...