به نام کانر مک گرگور ، با خون دیگران / مروری بر مبارزه به یادماندنی رابی لالر و روری مک دونالد در UFC 189

دومین مبارزه حماسی بین رابی لالر و روری مک دونالد وارد لیست مبارزه های تاریخی UFC شد؛ همانطور که شایسته اش بود.
کدخبر (165186) | 26 فروردین 1402 | ساعت 10:22
0 278
به نام کانر مک گرگور ، با خون دیگران / مروری بر مبارزه به یادماندنی رابی لالر و روری مک دونالد در UFC 189
دومین مبارزه حماسی بین رابی لالر و روری مک دونالد وارد لیست مبارزه های تاریخی UFC شد؛ همانطور که شایسته اش بود.

به گزارش سرخ نیوز، مبارزه رابی لالر و روری مک دونالد در UFC 189 و در سال 2015 با یکدیگر مبارزه هستند. کانر مک گرگور مبارز ایرلندی مثل همیشه عنوان این رویداد را از آن خود کرد و UFC 189 با عنوان «کانر مک گرگور مقابل چد مندز» برگزار شد اما با این حال نمی‌توان از دومین مبارزه جذاب لالر و مک دونالد غافل شد. قهرمانی دسته سبک وزن در آن زمان از آن لالر بود و او در گذشته و در سال 2013 موفق شده بود تا مک دونالد را شکست دهد. با این حال این مبارز 25 ساله به خوبی خودش را برای این مبارزه آماده کرده بود و به دنبال انتقام بود.

مبارزه جذاب رابی لالر و روری مک دونالد

مبارزه آن ها از همان اول درگیری های زیادی داشت و آن ها هیچکدام تصمیم به عقب نشینی نگرفتند و هر دو با ضربات مختلف از یکدیگر استقبال کردند. چهار راند اول این مبارزه فوق العاده بود و در این زمان، هیجان سرتاسر استادیوم را فرا گرفته بود. در راند پنجم، لالر و مک دونالد با صورت های خون آلود وارد رینگ مبارزه شدند. در یکی از این راند ها، مک دونالد موفق شده بود تا لالر را با یک ضربه به سر او گیر بندازد اما با این حال تجربه لالر به کمک او آمد و او موفق شد تا این راند را بدون شکست پشت سر بگذارد. قهرمان موفق شد تا در دور پنجم پیروزی را از آن خود کند و مک دونالد را متوقف کند.

مبارزه ای که به نام مک گرگور نوشته شد اما خون آن از شخص دیگری ریخته شد!دانا وایت : این مبارزه یک جنگ تمام عیار بود

دانا وایت رییس UFC در مصاحبه پس از مبارزه گفت:
اول از همه باید بگویم که این مبارزه یک جنگ تمام عیار بود و هر دوی آن ها از تمام وجود مایه گذاشتند و از تمام توان خود استفاده کردند و هر دو با هدف پیروزی وارد رینگ شده بودند.
این مبارزه حتی توجه تعدادی از مبارزان گذشته UFC را به خود جلب کرد. راشاد اوانز قهرمان سابق دسته سبک-سنگین وزن UFC در رابطه با این مبارزه اظهار کرد:
اگر می‌خواهید به یک نفر بفهمانید که مبارز بودن به چه معناست، این مبارزه را به او نشان دهید.

مبارزه ای که به نام مک گرگور نوشته شد اما خون آن از شخص دیگری ریخته شد!در حین تماشای مبارزه رابی لالر و روری مک دونالد حتی نمی‌ توان نفس کشید

کوین گستلوم مبارز سابق دسته میان وزن گفت:
وقتی به آن مبارزه فکر می‌کنم، بسیار هیجان زده می‌شوم.
جو سیلوا یکی از اعضای مبارزان تاریخی UFC در رابطه با این مبارزه گفت:
در حین تماشای این مبارزه حتی نمی‌توانید نفس بکشید چراکه چنین مبارزه هایی ثانیه به ثانیه بهتر می‌شوند و هیجان آن ها افزایش می‌یابد.
لالر در رویدار UFC 287 حضور داشت و توسط هواداران بسیاری به خاطر افتخاراتش تشویق شد و همه از او به گرمی استقبال کردند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...