رمزگشایی از مفهوم تتو های کانر مک گرگور

شکل ظاهری بدنام در طول سال های فعالیت وی در UFC تغییرات زیادی داشته و تتو های کانر مک گرگور بیش از هر چیز دیگری در ظاهر وی نمایان هستند.
کدخبر (164704) | 22 فروردین 1402 | ساعت 04:09
0 2818
رمزگشایی از مفهوم تتو های کانر مک گرگور
شکل ظاهری بدنام در طول سال های فعالیت وی در UFC تغییرات زیادی داشته و تتو های کانر مک گرگور بیش از هر چیز دیگری در ظاهر وی نمایان هستند.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور علاوه بر مشت‌های دینامیتی خود و کاریزمای جذاب خود به‌واسطه‌ی نقش و نگارهای متعدد روی بدنش نیز شناخته می‌شود. تتو های کانر مک گرگور در طی سال‌ها بدل به یکی از مولفه‌های شکل‌دهنده به شمایل این فوق ستاره UFC شده‌اند. سراسر بدن بدنام ، بازوها، سینه، کمر و پاهای او پوشیده از این تتوهاست. تتو های کانر مک گرگور نه‌فقط از حیث بصری بلکه از نظر معنایی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارند. هر کدام از این تتوها بخشی از زندگی و شخصیت «بدنام» را شرح می‌دهند. از آن شیر معروف که سمبلی از درندگی او بر روی رینگ است گرفته تا آن گره دریایی پیچیده که ادای دینی به ریشه‌های ایرلندی اوست. تتو های کانر مک گرگور پیوند مستحکمی با شخصیت او دارند. بررسی معنای خالکوبی های کانر مک گرگور

تتو های کانر مک گرگور چه معنایی دارد؟

در میان تتو های کانر مک گرگور یک مورد منحصر به فرد وجود دارد: صلیب عیسی بر پشت گردنش که پایه‌ی آن به‌شکل مارپیچ و عمودی تا پایین کمر او امتداد یافته. صلیب که نشانی قدرتمند از ایمان مسیحی است به ماجرای به‌صلیب کشیدن عیسی مربوط می‌شود که یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ مذهب است. مارپیچ‌های تتوی مک گرگور به‌شکل خار از گردن تا کمر او امتداد یافته‌اند. این نشانی از تاج خار مسیح دارد که در زمان به‌صلیب کشیده شدن بر سر داشت. این تاج نمادی از ایثار مسیح است. نشانی از رنج و عذاب عظیمی که مسیح آن را به‌جان خرید. بررسی معنای خالکوبی های کانر مک گرگوردر میان تتو های کانر مک گرگور تتویی از یک ببر نیز بر روی شکم وی دیده می شود. او در مورد این تتو ها گفته است که برای او سمبلی از شهامت است. تتوهای مک گرگور نه‌فقط مشتی جلوه‌ی نظرگیر، که نشانه‌هایی از عقاید و روحیات او هستند.

مک گرگور ؛ مبارز جریان ساز UFC

کانر مک گرگور را به‌عنوان یکی از مهمترین مبارزان تاریخ UFC می‌شناسند. این نه‌تنها بخاطر پیروزی‌ها و افتخارات او، بلکه مهم‌تر از آن بخاطر سبک خاص و منحصر بفرد او در نمایش خود بر روی رینگ هشت ضلعی است. سبکی که منجر به ایجاد یک جریان شد و تاثیرش را بر سایر مبارزان نیز گذاشت. بررسی معنای خالکوبی های کانر مک گرگور کانر مک گرگور از زمان آغاز کار خود به‌عنوان یک مبارز ام ام ای تا به حال به‌سبب خشونت‌های کلامی خود، رفتار نمایشی خود و غرور بی حد و حصرش به یکی از چهره‌های مشهور این حیطه بدل شده است. مک گرگور حتی در شیوه‌ی راه رفتن نیز سبک و امضای خاص خود را دارد. او از این سبک راه رفتن که در فرهنگ عمومی با نام بیلی استرات شناخته می‌شود در هنگام ورود به رینگ یا پس از پیروزی در مبارزات استفاده می‌کند. این سبک نخستین‌بار توسط وینس مک ماهون در هنگام ورود به رینگ کشتی کج WWE به‌کار گرفته شد. مک گرگور نه‌تنها در درون رینگ مبارزات MMA، که در بیرون از آن نیز به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. میزان ثروت او قابل قیاس با هیچ مبارز دیگری در حوزه‌ این رشته ورزشی نیست. در طی این سال‌ها سایر مبارزان برای کسب درآمدهای بالا از مبارزات خود همواره به‌دنبال ترتیب دادن جدالی با کانر مک گرگور بوده‌اند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...