مبارزه ای که کانر مک گرگور را تحریک کرد ؛ شب تلخ مرد ایرلندی تکرار می شود؟

کانر مک گرگور به بررسی مبارزه قهرمانی دسته میان وزن بین اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا پرداخت.
کدخبر (164192) | 20 فروردین 1402 | ساعت 18:19
0 394
مبارزه ای که کانر مک گرگور را تحریک کرد ؛ شب تلخ مرد ایرلندی تکرار می شود؟
کانر مک گرگور به بررسی مبارزه قهرمانی دسته میان وزن بین اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور فوق ستاره ایرلندی دنیای ام ام ای، نظرات خود را در مورد مبارزه قهرمانی دسته میان‌وزن بین اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا که تحت عنوان UFC 287 در میامی برگزار شد را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. مک گرگور با انتشار پستی درباره این مبارزه نوشت:

من عاشق مبارزات 4 گانه هستم. مانند آنچه امشب برگزار شد.
نتایج UFC 287 | پیروزی اسرائیل آدسانیا مقابل الکس پریرا

مبارزات کانر مک گرگور و داستین پویریر

حالا هواداران کانر مک گرگور از این پست چنین برداشتی را داشته‌اند که احتمال دارد «بدنام» به مبارزه احتمالی چهارم با داستین پویریر اشاره کرده باشد. کانر مک گرگور و داستین پویریر در سه مبارزه جداگانه مقابل هم قرار گرفتند که اولین مسابقه آن‌ها در UFC 178 در سپتامبر 2014 برگزار شد. در آن رویداد «مک جادویی» کار سختی در پیش نداشت و توانست رقیب خود را در همان راندهای ابتدایی ناک اوت کند. این دو مبارز بار دیگر در UFC 257 در ژانویه 2021 همدیگر را ملاقات کردند. این بار، پویریر انتقام خود را گرفت و اولین مبارزی لقب گرفت که مک گرگور را در یک مبارزه ام ام ای ناک اوت می‌کند. آخرین راند از مسابقه سه‌گانه کانر مک گرگور و داستین پویریر در UFC 264 در ژوئیه 2021 برگزار شد. این مبارزه با یک حادثه ناگوار به پایان رسید و مبارز ایرلندی در راند اول از ناحیه پا آسیب دید و مبارزه را ترک کرد. در آن شب پویریر با رأی TKO برنده اعلام شد. در حال حاضر، کانر مک گرگور در حال آماده شدن برای مبارزه مجدد خود مقابل مایکل چندلر در سال جاری است. پس از آن، این امکان برای UFC وجود دارد که چهارمین رویارویی را بین کانر مک گرگور و داستین پویریر تدارک ببیند. مبارزه ای که کانر مک گرگور را تحریک کرد ؛ شب تلخ مرد ایرلندی تکرار می شود؟

مبارزه قهرمانی دسته میان‌وزن بین اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا

شب گذشته مبارزه اصلیUFC 287 میان اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا با برتری آدسانیا به پایان رسید تا این مبارز، قهرمان جدید دسته میان وزن ام ام ای لقب بگیرد. در این رویداد، اسرائیل آدسانیا بزرگترین دستاورد دوران ورزشی خود را به‌دست آورد؛ چراکه در نهایت توانست پس از سه مبارزه، گربه سیاه خود را شکست دهد و چه بردی شیرین‌تر از اینکه حریف شکست‌ناپذیر خود را شکست دهی. بدین ترتیب، آدسانیا کمربند قهرمانی دسته میان‌وزن را دوباره به‌دست آورد و همچنین اولین باخت پریرا در UFC را به وی تحمیل کرد. این دو مبارز تا پیش از این سه بار مقابل هم قرار گرفته بودند که در هر 3 رویارویی الکس پریرا رقیب خود را شکست داده بود، اما حالا در چهارمین مبارزه، برای اولین بار طعم شکست را چشید. این در حالی است که دو مبارزه اول در قالب رشته کیک بوکسینگ میان دو مبارز برگزار شد. در اولین مبارز در سطح ام ام ای، پریرا موفق شد پس از 5 راند، آدسانیا را ناک اوت کند اما در آخرین رقابت، این پریرا بود که تنها پس از دو راند ناک اوت و مغلوب رقیبش شد. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...