کانر مک گرگور ؛ از دریافت کمک هزینه از دولت تا پوشیدن کت 40 هزار پوندی

وقتی کانر مک گرگور در ثانیه‌ چهلم مبارزه‌ اش با دونالد سرونی در ژانویه 2020 حریف را ناک اوت کرد، همه از بازگشت بدنام حرف می‌ زدند.
کدخبر (162769) | 18 فروردین 1402 | ساعت 11:51
0 157
کانر مک گرگور ؛ از دریافت کمک هزینه از دولت تا پوشیدن کت 40 هزار پوندی
وقتی کانر مک گرگور در ثانیه‌ چهلم مبارزه‌ اش با دونالد سرونی در ژانویه 2020 حریف را ناک اوت کرد، همه از بازگشت بدنام حرف می‌ زدند.

به گزارش سرخ نیوز، مک گرگور از مبارز کارکشته UFC یک حریف فوق آسان ساخته بود. دونالد سرونی با صورت خونین رینگ را ترک می‌کرد و بدنام روی زانوهایش می‌نشست و با اشک جشن پیروزی می‌گرفت. پس از پانزده ماه غیبت، قهرمان سابق UFC دوباره به رینگ هشت ضلعی بازگشته بود. اما کانر مک گرگور تا یک سال بعد مبارزه‌ای انجام نداد و بعد هم که بروز یک مصدومیت جدی او را تا مدت‌ها از میادین دور نگه داشت.

کانر مک گرگور دیگر برای پول مبارزه نمی کند

او دیگر برای پول مبارزه نمی‌کند. با گذشت بیش از ده سال از اولین حضورش در UFC، بدل شدن به نخستین مبارزی که در دو وزن مختلف به قهرمانی می‌رسد، برگزاری مبارزه بوکس با فلوید می ودر، و تاسیس یک برند مشروبات الکلی، حالا او دیگر نیازی به پول ندارد. اما دلربایی رینگ هشت ضلعی برای مک گرگور بیشتر از این حرف‌هاست. برای او که از دریافت کمک هزینه دولتی تا بدل شدن به یک میلیونر پیش رفت. این ورزش برای مک گرگور چیزی بیش از داشتن ماشین‌های لوکس و خوردن خاویار است. حدود 10 سال پیش بود که درخواست کانر مک گرگور برای مبارزه در دسته پروزن توسط UFC رد شد. می‌گفتند ظرفیت این دسته وزنی پر است و مرد ایرلندی مجبور شد در دسته سبک وزن مبارزه کند. جایی که قهرمان دسته یعنی ایوان بوچینگر را ناک اوک می‌کرد.

کانر مک گرگور ؛ از دریافت کمک هزینه از دولت تا پوشیدن کت چهل هزار پوندیوقتی کانر مک گرگور دانا وایت را تحت تاثیر قرار داد

بعد از آن بود که در یک مهمانی صرف شام با دانا وایت، رئیس  UFC روبرو شد و او را تحت تاثیر شخصیت خود قرار داد. دانا وایت پس از آن گفت که مک گرگور تنها به‌واسطه‌ی کاریزمای خود می‌تواند بدل به یک سوپراستار شود:
من نمی‌دانم این پسر می‌تواند مبارزه کند یا نه. اما تنها اگر قادر باشد یک مشت خشک‌ و خالی هم پرت کند، باز هم می‌تواند ستاره‌ای بزرگ باشد.
اما کانر مک گرگور نه‌تنها قادر بود مشت پرت کند، بلکه می‌توانست با مشت‌هایش حریفان را بیهوش نیز کند. او حتی قادر بود زمان پایان مبارزه را نیز پیش بینی کند. وقتی در روز ششم آوریل سال 2013 و در اولین حضورش بر روی رینگ UFC مارکوس بریماج را در همان راند نخست ناک اوت کرد، دانا وایت به او بابت نمایش درخشانش 60 هزار دلار پاداش داد. بعدها وایت حتی به او وعده برگزاری مبارزه در کشورش یعنی ایرلند را نیز داد. دیدار بعدی میان این دو نفر به کورس گذاشتن با فراری در خیابان‌های لاس وگاس انجامید.

کانر مک گرگور ؛ از دریافت کمک هزینه از دولت تا پوشیدن کت چهل هزار پوندیکانر مک گرگور : من عادت بیمارگونه‌ ای به خرج کردن پول دارم

کانر مک گرگور در سال 2015 در عرض سیزده ثانیه خوزه آلدو را ناک اوک کرد و در عرض سیزده ثانیه صاحب ٣٨٥ هزار پوند شد. و صد البته صاحب کمربند قهرمانی دسته پروزن. قطار مک گرگور تازه شتاب گرفته بود و او کمتر از یک سال بعد کمربند قهرمانی دسته سبک وزن را نیز به چنگ می‌آورد. مبارزه‌ای که در نیویورک و در برابر ادی آلوارز به انجام می‌رسید. مک گرگور با هر ضربه‌ای که به آلوارز زد، شصت هزار پوند به‌جیب زد. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از انجام این مبارزه یک کت برند گوچی به‌تن کرده بود که چهل هزار پوند قیمت داشت. بدنام با یک رولز رویس ٢٨٠ هزار پوندی راهی این کنفرانس شده بود:
من عادت بیمارگونه‌ای به خرج کردن پول دارم. اما عادت غیربیمارگونه‌ای نیز به درآوردن پول دارم. پس همه‌چیز اوکی است.

کانر مک گرگور فرزندانش را مسلح به مدرسه می‌فرستد!مبارزه کانر مک گرگور با مایکل چندلر ؛ رقابتی پرسود

شکست در برابر حریف درنده‌ای چون حبیب نورماگومدوف در سال 2018 تلنگر بجایی بر غرور مرد ایرلندی بود. مبارزه‌ای که هنوز هم رکورددار بیشترین تعداد بیننده تلویزیونی در تاریخ یو اف سی است. تنها در ایالات متحده 2.4 میلیون نفر این مبارزه را تماشا کردند. 17835 نفر نیز در تی‌موبایل آرنا حاضر بودند و نبرد دو مبارز را از نزدیک می‌دیدند. فروش خالص این مبارزه بیش از 17 میلیون دلار بود. شش مبارزه ام ام ای که بیشترین تعداد تماشاگر را در لاس وگاس به‌نام خود ثبت کردند، همه با حضور کانر مک گرگور به انجام رسیده بودند. بدنام حالا تمرکزش را جمع کرده تا دوباره جادو کند. او به‌زودی بر روی رینگ هشت ضلعی در برابر مایکل چندلر خواهد ایستاد. این اولین مبارزه کانر مک گرگور پس از شکستن پایش در برابر داستین پویریر خواهد بود. مبارزه‌ای که برای هر دو طرف سود کلانی را نیز به همراه خواهد داشت. اما صرف نظر از مبارزات پیش روی او و صرف نظر از اینکه چند صفر دیگر به موجودی حساب بانکی‌اش اضافه خواهد شد و چند ماشین لوکس دیگر به پارکینگش اضافه خواهند شد، کانر مک گرگور همچنان همان مبارز محبوب قلب‌ها باقی خواهد ماند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...