پیش بینی تایسون فیوری از مباره جیک پال و برادرش ؛ تامی او را ناک اوت خواهد کرد !

تایسون فیوری شک ندارد که برادرش تامی به سادگی جیک پال را در عربستان ناک اوت خواهد کرد.
کدخبر (147409) | 07 اسفند 1401 | ساعت 10:34
0 143
پیش بینی تایسون فیوری از مباره جیک پال و برادرش ؛ تامی او را ناک اوت خواهد کرد !
تایسون فیوری شک ندارد که برادرش تامی به سادگی جیک پال را در عربستان ناک اوت خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان دسته سنگین وزن بوکس پیش بینی می‌کند که تامی فیوری در مبارزه با پال در روز یکشنبه، به سادگی او را کنار خواهد زد. این رقابت در عربستان سعودی و در 8 دور برگزار می‌شود. آن ها در وزن 185 پوند در دسته وزن آزاد مبارزه خواهند کرد.

تایسون به برد تام فیوری ایمان دارد

تایسون باور دارد که پال به هیچ عنوان توانایی های لازم برای مقابله با تامی را ندارد و بردی ساده را برای برادرش پیش بینی کرد. تایسون در برنامه Fight Club TV عنوان کرد:
تامی وضعیت خوبی دارد و به راحتی پال را ناک اوت خواهد کرد. 90 درصد کسانی که با تامی درگیر می‌شوند در نهایت توسط او ناک اوت می‌شوند. تامی آن ها را روی زمین می‌اندازد و آن ها را ناک اوت می‌کند. جیک پال نیز جزو آن 90 درصد است. به راحتی از دور مسابقه کنار خواهد رفت.

مردم فکر می‌کنند که احتمال برنده شدن پال بیشتر است

برخلاف عقیده تایسون فیوری ، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که احتمال برنده شدن پال بیشتر است. تایسون فکر می‌کند که این مبارزه می‌تواند برای کمپین تبلیغاتی پال و تیمش بسیار خوب باشد. او باور دارد که این ستاره پلتفرم محبوب یوتیوب، هیچ شانسی در برابر تامی ندارد. او مدعی شد:
همه فکر می‌کردند کانر مک گرگور فلوید را شکست خواهد داد، اما در واقعیت چنین اتفاقی هیچوقت نمی‌توانست رخ دهد. به نظر من قانع کردن مردم کار ساده ای است.

احتمال برگزاری مبارزه دیگر بین فیوری و پال

تایسون حتی پا را از محدوده پیش بینی فراتر گذاشت و اظهار کرد که ممکن است چه اتفاقی در ادامه رخ دهد. او فکر می‌کند که اگر تامی بتواند پال را شکست دهد، مبارزه ای دیگر بین آن ها برگزار خواهد شد و تامی هم موافقت خواهد کرد. او در ادامه گفت:
من فکر می‌کنم برای کسب درآمد و پول بیشتر، مبارزه ای دیگر بین آن ها برگزار خواهد شد. یا حتی ممکن است مبارزه ای دیگر بین او و شخص محبوب دیگری در یوتیوب برگزار شود. خوب به حرف هایم گوش کن. اگر آن ها بتوانند میلیون ها میلیون ها دلار با انجام این مبارزات به دست آورند، چرا این کار را نکنند؟ این ها حتی مبارزات سختی هم نیستند. قرار نیست با کسی مبارزه کند که اهل آلبانی است، هیچ چیزی در زندگی برای از دست دادن ندارد و اگر در این مبارزه برنده شود پول زیادی بگیرد. این دو موضوع با هم متفاوتند. این مبارزات هدف دیگری دارند. پس آن ها می‌توانند این مبارزات را انجام دهند، میلیون ها دلار پول در بیاورند و حتی یک زخم روی بدن آن ها ایجاد نشود! هیچ دلیلی برای شرکت نکردن در این مبارزات نیست.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...