پادشاه تناسب اندام دنیای هالیوود؛ تحولات فیزیکی کریستین بیل از بتمن تا روانی آمریکایی!

کریستین بیل بازیگری است که برای ایفای نقش خود در فیلم‌ها، تغییرات بدنی متفاوتی تجربه کرده است.
کدخبر (177461) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:58
0 438
پادشاه تناسب اندام دنیای هالیوود؛ تحولات فیزیکی کریستین بیل از بتمن تا روانی آمریکایی!
کریستین بیل بازیگری است که برای ایفای نقش خود در فیلم‌ها، تغییرات بدنی متفاوتی تجربه کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، در تاریخ سینما، کمتر بازیگری به اندازه کریستین بیل برای هنر و نقش‌هایش در فیلم‌های متفاوت، فداکاری کرده است. او نه‌تنها از نظر عاطفی به نقش‌های خود متعهد است؛ بلکه تمایل دارد که دچار یک دگرگونی فیزیکی عجیب و غریب شود. درواقع، هیچ کس مانند کریستین بیل به شخصیت واقعی هر نقش تبدیل نمی‌شود و حتی با این تغییر و تحول در تناسب اندام و ساختار فیزیکی، همکارانش را هم تحت تأثیر قرار داده است. در واقع این بازیگر برنده اسکار، برای خیلی از فیلم‌ها خودش را کوبیده و از نو ساخته است. کریس همسورث که در کنار بیل در فیلم «ثور: عشق و تندر» بازی کرده، از رویکرد این بازیگر بریتانیایی تمجید کرده است. این در حالی است که همسورث، خودش ید طولایی در ایجاد تحولات فیزیکی برای ایفای نقش‌هایش دارد.

بقیه ما در دنیای بداهه‌پردازی، کمدی و سرگرمی‌مان بودیم. سپس او سر صحنه فیلمبرداری راه می‌رفت و همه به هم نگاه می‌کردیم و می‌گفتیم: اوه، خدای من! این واقعاً خارق‌العاده است.
پادشاه تناسب اندام دنیای هالیوود؛ تحولات فیزیکی کریستین بیل از بتمن تا روانی آمریکایی!

تحولات متعدد کریستین بیل در فیلم های مختلف

حالا در اینجا نگاهی به تحولات متعدد کریستین بیل در فیلم‌های مختلف می‌اندازیم:
  • روانی آمریکایی
کریستین بیل در این فیلم، در نقش پاتریک برمن بازی کرد؛ کسی که متوجه می‌شود عاشق خون است. بیل مجبور شد وزنش را تا 86 کیلوگرم افزایش دهد.
  • ماشین کار
کریستین بیل با بازی در نقش رزنیک، در فیلم ماشین کار حضور پیدا کرد. در این فیلم او یک کارگر کارخانه است که از مشکلات روحی و روانی مختلفی رنج می‌برد. این بازیگر در عرض چهار ماه، 25 کیلو وزن کم کرد.
  • مبارز
در فیلم مبارز بیل رژیم غذایی سنگینی را انتخاب کرد؛ چراکه برای ایفای نقش خود، باید به یک بوکسور سبک‌وزن تبدیل می‌شد که تنها 65 کیلوگرم وزن دارد.
  • بتمن
یکی دیگر از آثار معروف کریستین بیل، بتمن بود. بیل می‌دانست برای بازی در نقش این ابرقهرمان، باید تا جایی که می‌تواند، عضله‌سازی کند و برای این کار، ساعت‌های طولانی تمرین کرد و رژیم سختی گرفت. او در این فیلم 86 کیلوگرم وزن داشت. پادشاه تناسب اندام دنیای هالیوود؛ تحولات فیزیکی کریستین بیل از بتمن تا روانی آمریکایی!
  • کلاهبردار آمریکایی
در فیلم کلاهبردار آمریکایی، وزن این بازیگر به 104 کیلوگرم رسید! این افزایش وزن در مدت زمان کوتاهی رخ داد و بر زندگی شخصی او تأثیر گذاشت. کریستین بیل حتی به این فکر کرد که آیا این تلاش واقعاً ارزشش را دارد یا خیر.
  • معاون
او برای فیلم معاون، که در آن به‌نوعی نقش دیک چنی را برعهده داشت، باید به وزن 103 کیلوگرم می‌رسید. این یک تغییر فیزیکی بی‌رحمانه بود؛ چراکه سال بعد، او مجبور شد برای بازی در فیلم فورد علیه فراری، دوباره وزنش را کاهش و به 70 کیلوگرم برساند.
  • ثور: عشق و تندر
در آخرین قسمت ثور، کریستین بیل نقش گور، خدای قصاب، یک ابرشرور خیالی از کمیک‌های مارول را بازی کرد. در این فیلم، بیل دچار تغییرات بزرگی شد؛ زیرا او با رنگ خاکستری و سر تراشیده دیده می‌شود. پادشاه تناسب اندام دنیای هالیوود؛ تحولات فیزیکی کریستین بیل از بتمن تا روانی آمریکایی!بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...