جیجی حدید در دام گرگ وال استریت ؛ رابطه لئوناردو دی کاپریو با یک سوپر مدل 28 ساله

لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید در شهر نیویورک با یکدیگر دیده شدند که این اتفاق حواشی زیادی را پیرامون ارتباط این دو نفر ایجاد کرده است.
کدخبر (177302) | 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:15
0 231
جیجی حدید در دام گرگ وال استریت ؛ رابطه لئوناردو دی کاپریو با یک سوپر مدل 28 ساله
لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید در شهر نیویورک با یکدیگر دیده شدند که این اتفاق حواشی زیادی را پیرامون ارتباط این دو نفر ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جیجی حدید و لئوناردو دی کاپریو پنجشنبه شب در حالی از محل اقامت مشهور سیپریانی در شهر نیویورک خارج شدند که باردیگر شایعاتی در مورد آغاز رابطه عاشقانه آنها شکل گرفته است این سوپرمدل 28 ساله که اخیراً عکس‌هایی از پشت صحنه مت گالا را به اشتراک گذاشته است، در این تصاویر با کلاه بیسبال و کت بلند قهوه‌ای ظاهری کمرنگ دیده می‌شود. در عین حال لئوناردو دی کاپریو 48 ساله با کلاه و کت مشکی سعی کرد از نظرها دور بماند. او همچنین یک ماسک مشکی هم به صورتش زده بود تا در پیاده‌روی شبانه نیمه پایینی صورتش مشخص نباشد. جیجی حدید در دام گرگ وال استریت ؛ رابطه لئوناردو دی کاپریو با یک سوپر مدل 28 ساله

رابطه لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید

لئو که ماه‌ها با حدید در ارتباط بوده، شلوار جین و کفش‌های ورزشی سفید را برای تکمیل ست غیررسمی خود به تن داشت. در کنار دی کاپریو این مدل 28 ساله با موهای بلوند بلندش که از زیر کلاه بیرون آمده بود، کاملا خودنمایی می‌کرد. او یک تیشرت سفید زیر کت بلند خود به تن کرده بود. جیجی حدید در دام گرگ وال استریت ؛ رابطه لئوناردو دی کاپریو با یک سوپر مدل 28 ساله اگرچه دی کاپریو و جیجی حدید به طور جداگانه از پله‌ها پایین رفتند اما آنها در این مدت هم برای از بین بردن شایعات تلاشی نکردند و در همان مهمانی بعد از مراسم مت گالا با یکدیگر دیده شدند. برای حضور در این مراسم حدید نمی‌توانست خوشحالی خود را پنهان کند و از همان زمان که پا به مت گالا گذاشت، لبخندی دائمی بر لب داشت. حدید، پس از اینکه اوایل شب هنگام شرکت در مراسم مجلل مد سالانه، روی فرش قرمز با لباسی مشکی حضور یافت، بعد از مهمانی خود را زیر یک کت چرمی مشکی پنهان کرد. همچنین در این مراسم لئوناردو دی کاپریو با یک ماسک صورت مشکی و کلاه بسکتبال با کت و شلوار جین تیره خود وارد سالن شد.

نامزد جدید لئوناردو دی کاپریو

به گزارش Entertainment Tonight در مدت اخیر شایعاتی زیادی در مورد آغاز رابطه دی کاپریو با حدید که 20 سال با یکدیگر تفاوت سنی دارند، شنیده شده است. حدید از دوست پسر سابق خود زین مالک صاحب یک پسری دو ساله است. جیجی و لئو همچنین پس از اینکه هر دو در یک مراسم بعد از مراسم اسکار در اوایل سال جاری دیده شدند، به شایعات دوستی خود دامن زدند. جیجی حدید در دام گرگ وال استریت ؛ رابطه لئوناردو دی کاپریو با یک سوپر مدل 28 ساله پیش از آن جیجی حدید در حال خروج از یک مهمانی قبل از اسکار در لس آنجلس که بازیگر فیلم گرگ وال استریت نیز در آن حضور داشت، دیده شده بود. این مدل و بازیگر برای اولین بار در سپتامبر 2022 پس از اینکه در هفته مد نیویورک در حال وقت گذرانی با هم بودند، رابطه عاشقانه‌ای برقرار کردند. این در حالی است که تا پیش از این لئو به برقراری ارتباط با دختران زیر 25 سال متهم می‌شد و گویا خودش هم از رابطه با زنان بالغ ناامید شده بود. با این حال گفته می‌شود ستاره فیلم تایتانیک پس از جدایی از کامیلا، به دنبال یک رابطه عاشقانه طولانی مدت است. لئو با مدل 25 ساله کامیلا مورونه که سال گذشته از او جدا شد، به مدت 5 سال رابطه داشت. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...