تمجید مایکل جی وایت از فلوید می ودر : او هنوز هم فرسنگ‌ها از دیگران جلوتر است

مایکل جی وایت ستاره هالیوودی به شدت تحت تاثیر هوش و استعداد فلوید می ودر در بوکس قرار گرفته است.
کدخبر (179851) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:32
0 576
تمجید مایکل جی وایت از فلوید می ودر : او هنوز هم فرسنگ‌ها از دیگران جلوتر است
مایکل جی وایت ستاره هالیوودی به شدت تحت تاثیر هوش و استعداد فلوید می ودر در بوکس قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ است. این قهرمان سابق پنج دسته وزنی با مهارت‌ها و هوش فوق‌العاده خود توانست به جایگاهی بی‌مثال در ورزش بوکس دست یابد. این مرد 46 ساله هنوز هم خود را مشغول نگه داشته و مبارزات نمایشی زیادی را به انجام می‌رساند. می ودر در تلاش است تا ارتباط خود را با بوکس حفظ نماید و بدنش را نیز در سطح آماده‌ای نگه داشته است. بسیاری از طرفداران بوکس مشتاقند بدانند که آیا او همچنان مهارت‌های گذشته خود را حفظ نموده و در همان سطح سابق است یا خیر. و به نظر می‌رسد که دستکم یکی از طرفداران او شک ندارد که می ودر هنوز و حتی در این سن و سال نیز همان مهارت‌ها و توانایی‌های سابق خود را حفظ نموده است. مایکل جی وایت، مبارز MMA و بازیگر هالیوودی اخیرا نظرات خود را درباره مهارت‌های فلوید می ودر ابراز نموده است و راجع به این به صحبت پرداخته است که اسطوره بوکس اگر باز هم روی رینگ ظاهر شود آیا همان مبارز قبلی خواهد بود یا خیر. وایت در حین این صحبت‌ها تاکید نموده است که در جهان مبارزه علاوه بر آمادگی جسمانی، یک جنبه و فاکتور بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد. تمجید مایکل جی وایت از فلوید می ودر: او هنوز هم فرسنگ ها از دیگران جلوتر است

مایکل جی وایت: فلوید می ودر شطرنج بازی می‌کرد و بقیه منچ بازی می‌کردند

مایکل جی وایت در مصاحبه اخیر خود با Vlad TV به اظهار نظر درباره فلوید می ودر پرداخته است. وایت می‌گوید که معتقد است می ودر هنوز هم می‌تواند با قدرت بر روی رینگ بوکس ظاهر شود و حریفان خود را شکست دهد. او می‌گوید که هوش می ودر شدیدا او را تحت تاثیر قرار داده و این جنبه‌ای از این بوکسور افسانه‌ای است که کمتر به آن پرداخته شده است:
اگر فقط یک نفر باشد که قرار است پیروز شود او فلوید می ودر است. او از حیث هوش و ذهنیت و جنبه‌های روانی فرسنگ‌ها جلوتر از تمام رقبای خود بود. به‌نظرم او مایل بود حتی در وسط یک راند خودش و حریف را تجزیه و تحلیل کند و استراتژی‌اش را تغییر دهد. او شطرنج بازی می‌کرد و بقیه منچ بازی می‌کردند. کنترل کامل بر بدن و توانایی لحظه‌ای اعمال تغییرات کلان چیزهای بودند که او را فرسنگ‌ها از حریفان جلو می‌انداختند.
به نظر می‌رسد که مایکل جی وایت به‌شدت تحت تاثیر عملکرد فلوید می ودر بر روی رینگ بوکس قرار گرفته است. وایت به مبارزه می ودر و کانلو آلوارز اشاره می‌کند و از آن به عنوان مثالی از قدرت تفکر و توان تحلیل می ودر نام می‌برد. او می‌گوید که می ودر حتی حریفان خود در مبارزات نمایشی‌اش را نیز با هوشمندی کامل انتخاب می‌کند. تمجید مایکل جی وایت از فلوید می ودر: او هنوز هم فرسنگ ها از دیگران جلوتر است

مبارزه بعدی فلوید می ودر

فلوید می ودر از زمان بازنشستگی خود تا بحال چندین مبارزه نمایشی را به انجام رسانده است. او بدن خود را در سطح آمده نگه داشته و اجازه نداده است که افزایش سن خللی بر مهارت‌‌های او در بوکس وارد سازد. او قرار است در روز یازدهم ژوئن (21 خرداد) در جریان یک مبارزه نمایشی دیگر در برابر جان گوتی قرار بگیرد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...