ناگفته‌های کانلو آلوارز ؛ همزمان سه شغل داشتم و با اتوبوس رفت و آمد می‌کردم

کدخبر (176086) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:55
0 383
ناگفته‌های کانلو آلوارز ؛ همزمان سه شغل داشتم و با اتوبوس رفت و آمد می‌کردم
کانلو آلوارز وقتی مقابل فلوید می ودر قرار گرفت تنها ٢٣ سال داشت. کانلو بعدها گفت که این شکست از او مبارز بهتری ساخته است.

به گزارش سرخ نیوز، کانلو آلوارز حالا و ده سال پس از متحمل شدن تنها شکست دوران حرفه‌ایش برابر فلوید می ودر ناگفته‌هایی را درباره این مبارزه و جزئیات آن به زبان آورده است. آلوارز در مصاحبه اخیر خود گفته است که در ابتدا به او پیشنهاد یک میلیون دلاری برای مبارزه با می ودر ارائه شده بود. کانلو در زمان ارائه این پیشنهاد تنها ١٨ سال داشت.

راه دراز کانلو آلوارز تا بدل شدن به بزرگترین مبارز بوکس

کانلو آلوارز در این مصاحبه گفته است:

آنها به من که تنها ١٨ سال داشتم یک مبارزه یک میلیون دلاری پیشنهاد دادند. در آن زمان درآمد من تنها پنج هزار دلار در ماه بود. من برای رفت ‌و آمدم از اتوبوس استفاده می‌کردم و همزمان سه شغل داشتم. یادم هست که ادی رینوسو به من گفت یک میلیون دلار که چیزی نیست، تا چند سال بعد ده برابر این مبلغ را هم به تو پیشنهاد می‌دهند. و همین اتفاق هم افتاد.

کانلو آلوارز بدل به بزرگترین ستاره بوکس شد. او اگرچه در برابر فلوید می ودر شکست خورد اما نمایشی که در مبارزه با بهترین بوکسور دنیا ارائه داد اعتباری شگرف را برای آلوارز به‌همراه آورد. حالا مبارزات او در بزرگترین ورزشگاه‌های دنیا برگزار می‌شود و بی‌شمار بیننده‌ تلویزیونی را به‌پای خود میخکوب می‌کند. او میلیون‌ها طرفدار پروپاقرص در سراسر دنیا دارد. او مهارت‌های خود را توسعه داده است و حالا به بوکسوری در اوج پختگی بدل شده است. کانلو آلوارز وقتی سرانجام برابر فلوید می ودر قرار گرفت تنها ٢٣ سال داشت. او واضحا نسبت به حریف خود در سطح پایین‌تری قرار داشت. کانلو بعدها گفت که این شکست از او مبارز بهتری ساخته است. او به‌سختی تلاش کرد تا سطح مهارت‌های خود را بالا ببرد و باهوش‌تر مبارزه کند. سرعت خود را افزایش دهد و روی مدیریت مبارزه کار کند.

ناگفته های کانلو آلوارز؛ «من همزمان سه شغل داشتم و با اتوبوس اینور و آنور می‎رفتم»مسیر پر پیچ و خم کانلو آلوارز برای ستاره شدن در بوکس

کانلو آلوارز به‌مرور هرچه بیشتر و بیشتر تجربه و اعتماد بنفس کسب کرد. مواجهه با بهترین بوکسور زمانه او را صاحب تجربیات ارزشمندی ساخته بود. پس از رویارویی با سرعت و سطح مهارت فلوید می ودر تمام بوکسورهای دیگر در نزد آلوارز کند به‌نظر می‌رسیدند. این تجربه باعث شد که شتاب حرکت او به‌سمت قله‌ی دنیای بوکس به‌طرز چشمگیری افزایش یابد. صحبت‌های تازه‌ کانلو آلوارز نشان می‌دهد که مسیر او برای ستاره شدن تا چه حد دشوار و پر پیچ و خم بوده است. او در خانواده‌ای فقیر و ناآشنا به بوکس بزرگ شد. با این حال وقتی یک نوجوان بود وارد سطح حرفه‌ای بوکس شد و رفته رفته مسیر خود را هموار نمود. مهارت‌ها و موفقیت‌های او رشد توامانی را در گذر سال‌ها به خود دیدند. در نهایت مبارزه بزرگ او با فلوید می ودر سکوی پرتابی برای کانلو بود و او را در کانون توجه قرار داد. ناگفته‌های کانلو آلوارز؛ همزمان سه شغل داشتم و با اتوبوس رفت و آمد می‌کردم حالا او میلیون‌ها هوادار در اقصی‌نقاط دنیا دارد و الهامبخش آنهاست. داستان زندگی او یک بار دیگر ثابت می‌کند که با سختکوشی، تعهد و پشتکار، و هدایت درست می‌شود از پایین‌ترین نقطه به بالاترین قله‌ها رسید. می‌شود به رویاهای خود عینیت بخشید. برای کانلو آلوارز این رویاها در ابتدا کوچک بودند. اما با صبر و پشتکار بزرگ و بزرگتر شدند تا سرانجام او بدل به بزرگترین بوکسور دنیا شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...