رمز و راز غذایی رقیب اصلی هادی چوپان برای مستر المپیا 2023

کدخبر (206505) | 22 تیر 1402 | ساعت 07:53
1 243
رمز و راز غذایی رقیب اصلی هادی چوپان برای مستر المپیا 2023
درک لانسفورد نایب قهرمان مستر المپیا 2022 در ویدئویی برنامه غذایی یک روز کامل خود را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، درک لانسفورد، قهرمان سابق دسته 212 پوند مستر المپیا، در فاصله 17 هفته تا آغاز رقابت بعدی خود، شدت برنامه‌های تمرینی و غذایی خود را افزایش داده است. این بدنساز محبوب در یک ویدیوی یوتیوبی برنامه غذایی یک روز کامل خود را به اشتراک گذاشته و در مورد استراتژی‌های تمرینات هوازی که اخیرا از مربی خود هنی رامبد دریافت کرده، صحبت کرده است. لانسفورد می‌گوید:

هر چه رژیم غذایی تمیزتر باشد، بهتر است. اگر بخواهید چیزهای شیرین یا غذای بیشتری میل کنید یا بخواهید از برنامه خارج شوید، فکر نمی‌کنم از نظر ذهنی به شما کمک کند.

اگر کسی اهمیت هر لحظه را روی صحنه درک کرده باشد، آن درک لانسفورد است. در ماه می او با فیگورگیری به عنوان مهمان در پیتسبورگ 2023 نشان داد در بخش آزاد مردان چه پتانسیل بالایی دارد و چقدر می‌تواند برای سایرین رقیبی جدی باشد. او پیش از این هم در پیتسبورگ 2022 در کنار استعدادهای برتر این دسته مانند نیک واکر، قهرمان سابق مستر المپیا برندون کوری، هانتر لابرادا و کوینتون اریا به عنوان مهمان فیگور گرفته بود.

رمز و راز غذایی رقیب اصلی هادی چوپان برای مستر المپیا 2023درک لانسفورد ، از 212 پوند تا دسته آزاد

درک لانسفورد ترجیح داد به جای درجا زدن در دسته 212 پوند، همچون الگویش فلکس لوئیس دعوت حضور در بخش آزاد را بپذیرد و برای کسب افتخارات بیشتر در مسابقات این بخش در مستر المپیا 2022 شرکت کند. ورود درک لانسفورد به این دسته، لحظه مهمی برای دنیای بدنسازی بود. وقتی او برای اولین بار به روی صحنه رفت، در حالیکه خودش به آرامی فیگور گرفته بود، هیجان تماشاگران به اوج خودش رسیده بود. با این حال لانسفورد عملکرد خوبی داشت و توانست قهرمان سابق مسابقات، بیگ رامی را از تاج و تخت قهرمانی‌اش پایین بکشد. لانسفورد در فینال با نیک واکر و هادی چوپان مبارزه کرد و در حالی که آنها رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند، هم تیمی او، هادی چوپان توانست به اولین جام ساندوی خود برسد. اولین حضور درک لانسفورد در بخش آزاد مردان کارشناسان و رقبای این بدنساز آمریکایی را به این باور رساند که او برای رسیدن به اولین عنوان قهرمانی‌اش در این بخش فقط به زمان نیاز دارد. لانسفورد ترجیح داد از حضور در آرنولد کلاسیک 2023 در ماه مارس چشم پوشی کند و به بهبود فیزیک بدنی خود بپردازد. رمز و راز غذایی رقیب اصلی هادی چوپان برای مستر المپیا 2023آخرین حضور او روی صحنه به رویداد پیتسبورگ 2023 برمی‌گردد که به عنوان مهمان در آن فیگور گرفت؛ جایی که او در کنار تعدادی از مدعیان عنوان قهرمان مستر المپیا مانند سامسون داودا، نیک واکر، بیگ رامی، شان کلاریدا و هانتر لابرادا قرار گرفت. اکنون کمتر از چهار ماه تا بزرگترین نمایش سال باقی مانده و لانسفورد آخرین رژیم غذایی/مکمل آماده سازی خود را به اشتراک گذاشته است.

برنامه غذایی درک لانسفورد

درک لانسفورد از 5 وعده غذایی کامل و شیک‌های پروتئینی استفاده می‌کند تا به آمادگی بهتری برای مسابقات مستر المپیا 2023 دست یابد. در ادامه برنامه غذایی معمولی که درک لانسفورد به طور روزانه آن را دنبال می‌کند، آورده شده است.

اینها فقط غذای بدن نیستند بلکه غذای ذهن هم محسوب می‌شوند. بدیهی است که افزودن چاشنی‌ها و شیرین کننده‌های اضافی برای داشتن اندامی بهتر ضروری نیست. این کاملاً واضح است. خیلی‌ها می‌توانند آن را نپذیرند اما من به آن باور دارم.

وعده غذایی 1

  • 250 گرم سفیده تخم مرغ
  • 3 اونس مرغ
  • 100 گرم جو دوسر
  • EVOGEN Greens

وعده غذایی 2

  • استیک
  • برنج سفید
  • شیک EVOGEN

وعده غذایی 3

  • جوجه
  • برنج سفید (یک و نیم فنجان)
  • سس تند
  • EVOGEN GDA (برای هضم)

رمز و راز غذایی رقیب اصلی هادی چوپان برای مستر المپیا 2023بعد از تمرین

  • شیک پروتئینی چربی سوز بعد از تمرین
  • EVOGEN Carnigex

وعده غذایی 4

  • جوجه
  • برنج سفید (یک و نیم فنجان)
  • سس تند
  • EVOGEN GDA (برای هضم)

وعده غذایی 5

  • استیک یا ترجیحا سالمون (برای اسیدهای چرب امگا 3)
  • برنج سفید

پیاده‌روی لانسفورد بعد از پایان دادن به بحث وعده‌های غذایی که در روز مصرف می‌کند، در مورد تمرینات هوازی و تمرین مشترک خود با سامسون داودا و نیک واکر صحبت کرد.

چند روز پیش هم در مورد نحوه تمرینات هوازی که هنی رامبد از ما می‌خواهد انجام دهیم، صحبت کردم. در حال حاضر او می‌گوید روزی 5 مرتبه به مدت 20 25 دقیقه پیاده‌روی کنیم. اگر نخواهم از تردمیل یا دستگاه هوازی استفاده کنم، قطعا سرعت قدم‌هایم خیلی زیاد نخواهد بود. با این حال سعی می‌کنم سرعت خوبی داشته باشم و از سرعتم کم نکنم.

رمز و راز غذایی رقیب اصلی هادی چوپان برای مستر المپیا 2023او در ادامه گفته:

اما وقتی روی دستگاه هستید، می‌توانید مطمئن شوید که با سرعت خاصی پیش می‌روید و وقتی آزادانه به این شکل راه می‌روید، ضربان قلبتان را در ریتم مشخصی تنظیم می‌کنید مگر اینکه تجهیزاتی مانند Apple Watch ضربان قلب شما را ردیابی کند. اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب کمی سخت است. تا زمانی که با سرعت نسبتاً مناسبی پیش بروید، می‌توانید ضربان قلب خود را در حال افزایش حس کنید.

استقبال درک لانسفورد از تمرین مشترک با رقبا

اگرچه در گذشته جلسات تمرینی مشترکی میان درک لانسفورد با نیک واکر و سامسون داودا وجود داشته، با این حال او می‌گوید ممکن است این همکاری دوباره شکل بگیرد.

تمرین کردن با نیک واکر ایده خوبی است. در واقع مدتی است که با او تمرین نکرده‌ام. ما فقط در مسابقات مستر المپیا با سامسون داودا کار کردیم. شاید او هم در دسترس باشد، برای تمرین کردن گزینه خوبی باشد.

همیشه طرفداران بدنسازی، ورزشکار محبوب و مورد علاقه خود را روی صحنه می‌بینند اما فداکاری‌های روزانه‌ای که او در طول راه از خود نشان می‌دهد، دیده نمی‌شود. لانسفورد چندی پیش در مورد برخی از این موانع صحبت کرده است. او در مصاحبه خود با هنی رامبد در پادکست «The Truth» به نحوه برخوردش با اضطراب و افسردگی اشاره کرده است. وی تاکید کرد که ایجاد تعادل بین وظایف شخصی و شغلی بزرگترین چالش وی بوده است. رمز و راز غذایی رقیب اصلی هادی چوپان برای مستر المپیا 2023با توجه به نزدیک شدن به مسابقات مستر المپیا 2023 که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، ستاره‌های قدیمی بدنسازی شروع به اظهار نظر در مورد مدعیان احتمالی این رویداد کرده‌اند. اگر از رونی کلمن، قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا بپرسید که قهرمان بعدی کیست، او می‌گوید درک لانسفورد. این اسطوره بدنسازی اذعان داشته که بدنساز محبوبش در نسل فعلی، درک لانسفورد است. نیک واکر اخیرا عنوان کرده است که قهرمان بعدی مستر المپیا از دل نبرد او و لانسفورد بیرون خواهد آمد. یکی دیگر از قهرمانان سابق آرنولد کلاسیک ویلیام بوناک، با نظر واکر مخالف است. او می‌گوید که هادی چوپان احتمالا از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد. با تعهد و نظمی که درک لانسفورد دارد، بعید است او با ظاهر ضعیف‌تری نسبت به گذشته در مستر المپیا 2023 حضور پیدا کند. با این حال بسیاری معتقدند درک لانسفورد یکی از اصلی‌ترین مدعیان مسابقات پیش‌رو است. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خیلی بهتراز های چوپان نژاد پرستی
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...