ناگفته‌های مایک تایسون ؛ پسر بدنام و چهره‌ای که هیچ کس از او ندیده است!

مایک تایسون درباره احساساتی بودن خود برخلاف چهره خشنش صحبت می‌کند.
کدخبر (206907) | 22 تیر 1402 | ساعت 07:59
0 260
ناگفته‌های مایک تایسون ؛ پسر بدنام و چهره‌ای که هیچ کس از او ندیده است!
مایک تایسون درباره احساساتی بودن خود برخلاف چهره خشنش صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این که مایک تایسون در دوران نوجوانی و جوانی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است، بر هیچ کس پوشیده نیست. با این حال، او با بسیاری از مسائل مواجه شد و از آن‌ها فرار نکرد. او که جوان‌ترین بوکسور سنگین وزن دوران خود بود، در یکی از محله‌‌های بدنام نیویورک بزرگ شد. او علاوه‌بر این، در دوران کودکی و نوجوانی خود در خانواده‌اش با بسیاری از مسائل مواجه شد. این موضوع وقتی آشکار شد که تایسون درباره‌ی مشکلات خود پیش از انجام آزمایش‌های پزشکی صحبت کرد. او همچنین اظهار کرد که در نظر مردم، او شخصیتی کاملاً بی‌اهمیت بوده است. مایک تایسون درباره مادرش و دوران سخت کودکی خود افشاگری‌هایی داشته و مشخص است او روزهای سختی را پشت سرگذاشته است. علاوه‌بر این، تایسون در مدرسه نیز مشکلاتی داشت. تایسون در دوران کودکی‌اش یک شخص بسیار مهربان و بخشنده بود اما با این حال، بچه ‌های دیگر به او حمله می‌کردند و در نهایت، او را مجبور به مبارزه می‌کردند. احساسات ناگفته یک هیولای بزرگ / مایک تایسون و چهره ای که هیچ کس از او ندیده است!

مایک تایسون و احساساتی باورنکردنی!

مایک تایسون افسانه‌ای یکبار درباره احساسات خود و بی‌احساسی مردم نسبت به او صحبت کرد. او پیش از آزمایش های پزشکی خود احساسات خود را بروز داد و گفت:
من مایک تایسون هستم. من به‌عنوان یک شخص خطرناک و بدنام شناخته می‌شوم. وقتی در بوستون در حال انجام آزمایش ‌های سخت و طاقت‌فرسا بودم، به نتیجه مهمی رسیدم. از دکترها پرسیدم من چرا در حال انجام این آزمایش‌ها هستم؟ و آن‌ها نمی‌دانستند چرا، یکی از پزشکان گفت: آن‌ها نگران هستند که من باعث آسیب‌رساندن به کسی، چه در درون یا خارج از رینگ شوم و من شگفت‌زده شدم و گفتم اگر کسی به من آسیب بزند چی؟ آیا هیچکس به من اهمیت می‌دهد؟ آیا هیچ کس درباره آسیب رسیدن به من اهمیت نمی‌دهد؟
تایسون درباره احساساتش نسبت به دنیا صحبت کرد و اظهار کرد که احساس می‌کند که دنیا در برابرش ایستاده است. او به‌عنوان یک شخص خطرناک شناخته می‌شد، درحالی که از درون بسیار حساس بود. او همچنین بسیار شگفت‌زده بود که مردم فکر می‌کردند او خطرناک است. تایسون درباره رویکرد خود و دلایلی که باعث مشکلاتش با مردم شده بود نیز صحبت کرد و توضیح داد.

درد و دل های ناگفته مایک تایسون

مایک تایسون گفت که احساس می‌کند کسی به او اهمیت نمی‌دهد. تایسون در زندگی خود با شکست‌های بزرگی روبه‌رو شده است و اغلب از مواد مخدر برای کنترل احساساتش استفاده می‌کرد. در طول این مصاحبه، تایسون احساسات خود را بروز داد و درمورد خودش صحبت کرد و گفت:
هیچکس هرگز به مایک اهمیت نمی‌دهد. افراد جوری به من نگاه می‌کنند که انگار یک هیولای بی‌رحم و بی‌احساس هستم. اما شاید من خودم را از قصد اینطور نشان می‌دهم، بدین شکل از خودم دفاع می‌کنم. در واقعیت، من بسیار حساس هستم و به همین دلیل، بسیار آسیب‌پذیرم و سعی می‌کنم با حمله کردن به دیگران از خودم دفاع کنم. رفتار من اینگونه است؛ چون حساس هستم و به‌راحتی آسیب می‌بینم.
در بسیاری از موارد، رسیدن به موفقیت‌های بزرگ با خصومت حاصل می‌شود. تایسون شاهد این است که چگونه می‌توان در زندگی با شرایط نامطلوب مواجه شد و با تلاش و پشتکار و به‌دست آوردن فرصت‌ها، به موفقیت‌های بزرگی رسید. آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...