توصیه‌های تمرینی نیک واکر برای بهبود عضلات چهار سر + ویدئو

نیک واکر اخیرا و در فاصله هجده هفته مانده به مسابقات مستر المپیا 2023 یک دوره تمرینی متمرکز بر عضلات پا را پشت سر گذاشته است.
کدخبر (206256) 23 تیر 1402 | ساعت 06:09
0 257
نیک واکر اخیرا و در فاصله هجده هفته مانده به مسابقات مستر المپیا 2023 یک دوره تمرینی متمرکز بر عضلات پا را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدنساز جوان آمریکایی یعنی نیک واکر درحالیکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بدنسازی شایسته عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 بود سرانجام پشت سر سامسون داودا در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد. اگرچه به‌نظر می‌رسید که این شکست یک ضربه‌ی شوکه‌کننده به واکر باشد، اما خود جهش یافته نظر دیگری در این خصوص دارد. نیک واکر اجازه نداده است که عدم موفقیت در آرنولد کلاسیک تاثیری بر ادامه کارش بگذارد و حالا با تمام توان خود را برای مهمترین هدفش یعنی قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2023 آماده می‌کند. نیک واکر اخیرا مثل همیشه در کانال یوتیوب خود آپدیت بدنی‌اش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است و چند توصیه تمرینی را نیز به علاقه‌مندان به بدنسازی ارائه داده است.

توصیه‌های تمرینی نیک واکر در خصوص تقویت عضلات پا

نیک واکر اخیرا و در فاصله هجده هفته مانده به مسابقات مستر المپیا 2023 یک دوره تمرینی متمرکز بر عضلات پا را پشت سر گذاشته است. واکر ویدئویی از این تمرینات را نیز در کانال یوتیوبش منتشر کرده است و توصیه‌های تمرینی چندی را نیز با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.
  این برنامه تمرینی که بر روی تقویت عضله چهار سر ران متمرکز است با 10 حرکت پشت پا آغاز می‌شود و سپس با 3 ست پرس پا و 4 ست پرس پا برعکس دنبال می‌گردد. پس از اجرای حرکت پرس پا برعکس، نیک واکر وقفه‌ای در تمریناتش ایجاد می‌کند تا آبی بنوشد و توصیه‌هایی را خطاب به مخاطبانش ارائه دهد:

توصیه شماره یک که به‌نظرم کمک زیادی به رشد عضله چهار سر ران می‎کند ایجاد حداکثر انقباض ممکن در عضلات است. در عین حال سعی کنید دامنه حرکتی خود را نیز تا حد امکان بالا ببرید.

نیک واکر می‌گوید اینکه از چه میزان وزنه‌هایی استفاده می‌کنید در درجه دوم اهمیت قرار دارد. آنچه مهم‌تر است این است که آیا همان عضلاتی را که باید، در اجرای حرکت درگیر می‌شوند یا خیر. این همان موضوعی است که دو اسطوره بدنسازی یعنی کای گرین و فیل هیث نیز بارها بر اهمیت آن تاکید کرده‌اند. جهش یافته نیز معتقد است که ایزوله کردن تمرینات و متمرکز کردن آنها بر عضلات هدف مهمترین نکته در پیش بردن هر حرکتی است.

واکنش کاربران به ویدئوی تمرینات نیک واکر

دنبال‌کنندگان نیک واکر در بخش کامنت‌های این ویدئو از او بابت ارائه توصیه‌های ارزشمند تمرینی به آنها تشکر نموده‌اند. یکی از آنها اظهار کرده که توصیه‌های جهش یافته او را از جهل خارج کرده و نوشته است:
راهنماییت فوق‌العاده بود. دقیقا متضاد با چیزی بود که من سال‌ها گمان می‌کردم درست است. در تمرینات آتی‌ام این اصول را به‌کار خواهم گرفت. از تو ممنونم.
انتشار ویدئویی از تمرینات نیک واکر در یوتیوب و واکنش کاربرانکاربر دیگری نوشته است:

یک ویدئوی عالی همراه با دستور العمل‌های عالی. متشکرم.

یکی دیگر از کاربران نوشته:

خرد والایی در این ویدئو و توصیه‌هایش نهفته است. فلسفه‌ی تمرینی تو بسیار مشابه با فیل هیث و کای گرین است. بسیار مهم است که تفاوت موجود میان پاورلیفتینگ و بدنسازی را درک کنیم.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...