جی کاتلر و درگیری با عضلات ساق پا؛ تمرینات اسطوره همچنان ادامه دارد

کدخبر (202343) | 21 تیر 1402 | ساعت 14:38
0 351
جی کاتلر و درگیری با عضلات ساق پا؛ تمرینات اسطوره همچنان ادامه دارد
جی کاتلر قهرمان چهار دوره مستر المپیا و جدی ترین رقیب رونی کلمن، در حوالی پنجاه سالگی هم با قدرت به تمریناتش ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اسطوره بدنسازی یعنی جی کاتلر در طی دوران حرفه‌ایش چندین عنوان قهرمانی را مال خود کرد. با این حال آنچه نام کاتلر را جاودانه ساخت به زیر کشیدن رونی کلمن از تخت پادشاهی و پایان دادن به سلطنت هشت ساله او بر دسته آزاد بود. جی کاتلر تا چند هفته دیگر تولد پنجاه سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

این دارنده چهار عنوان قهرمانی مستر المپیا در طی سال جاری چالش Fit for 50 را دنبال نموده و سعی کرده اندام خود را به‌شکلی اساسی متحول کند. کاتلر که در سال 2013 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده است در تلاش است تا با بهترین فیزیک ممکن پا به پنجاه سالگی بگذارد.

 حالا تنها چند هفته تا پایان چالش تحول فیزیکی جی کاتلر باقی مانده است. کاتلر اخیرا جزئیات پیشرفت این پروسه را از طریق شبکه‌های اجتماعی با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

برنامه جی کاتلر برای روزهای آتی

جی کاتلر در ویدئویی که اخیرا در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است آخرین آپدیت‌های چالش Fit for 50 را در اختیار طرفدارانش قرار داده است. کاتلر در خصوص جزئیات برنامه تمرینی خود برای هفته پیش رو گفته است:

این هفته را با تمرینات سینه آغاز می‌کنم و بعد به سراغ عضلات بازو و شانه می‌روم. سپس یک روز را استراحت می‌کنم و در ادامه بر روی تقویت عضلات پشتی و عضلات پا تمرکز می‌کنم. بعد هم مجددا یک روز استراحت را پشت سر می‌گذارم.

 جی کاتلر در این ویدئو گفته است که در حال حاضر نقطه ضعفش عضلات ناحیه ساق است. کاتلر می‌گوید که در طی دوران حرفه‌ایش همواره وقت زیادی را به تقویت عضلات این ناحیه اختصاص می‌داد. قهرمان سابق مستر المپیا در این خصوص گفته است:

همه‌ی بدنسازان با عضلات ساقشان مشکل دارند و من هم همیشه در این ناحیه با چالش روبرو بوده‌ام. حالا نیز یک بار دیگر به‌سراغ عضلات ساق خواهم رفت. در دوران حرفه‌ایم همواره می‌ترسیدم که ساق‌هایم را بخاطر فشار زیاد به‌طور کل از دست بدهم. در آن زمان به خودم می‌گفتم که لااقل پس از بازنشستگی این مصیبت نیز به پایان خواهد رسید. اما گویا هیچوقت قرار نیست به پایان برسد.

جی کاتلر در بخش غافلگیر کننده‌ای از این ویدئو قسمتی از دیوار باشگاه را به مخاطبان نشان می‌دهد که بر روی آن امضای رونی کلمن، جسی جیمز وست (یوتیوبر معروف) و خود کاتلر درج شده است. کاتلر می‌گوید که کلمن به نشانه‌ی هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا هشت امضا روی این دیوار به‌ثبت رسانده است درحالیکه خود او به نشانه‌ی چهار قهرمانی‌اش در این مسابقات چهار امضا از خود برجا گذاشته است. جی کاتلر در ادامه این ویدئو گفته است که از وضعیت رژیم غذایی خود راضی نیست. کاتلر می‌گوید که در این خصوص چندان به خود سخت نگرفته است و لازم است که تغییراتی را در رژیم غذایی‌اش ایجاد کند. 

جی کاتلر از شرایط فعلی خود راضی نیست

جی کاتلر در ویدئوی اخیر خود چند حرکت تمرینی را به اجرا رسانده است که از جمله آنها می‌توان به حرکت پرس پا، حرکت ساق پا ایستاده و حرکت ساق پا نشسته اشاره کرد. علیرغم اینکه کاتلر تمرینات بسیار فشرده‌ای را در طی ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته است اما اسطوره همچنان از وضعیت پیشرفت خود راضی نیست:

من می‌خواهم وزنم را به 115 کیلو برسانم درحالیکه هنوز 111 کیلو هستم.

جی کاتلر رژیم غذایی نامناسب را اصلی‌ترین دلیل نرسیدن به اهدافش قلمداد می‌کند. کاتلر یک الگوی تمام‌عیار برای داشتن دیدی شفاف و صادقانه به تمام جزئیات پروسه تحول فیزیکی است. او علاوه بر این هر جزئیاتی را نیز با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد و این نیز دیگر ویژگی خاص اوست. عزم و اراده و پشتکار جی کاتلر الهام‌بخش افراد زیادی در اقصی نقاط دنیا است. او سرانجام به هدف خود خواهد رسید و تولد پنجاه سالگی‌اش را با اندام ایده‌آلش جشن خواهد گرفت.

جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...