روی دیگر بدنام / کمک 100 هزار دلاری کانر مک گرگور به یک سازمان آتش نشانی !

کانر مک گرگور، چهره جنجالی UFC مبلغ قابل توجهی را به سازمان آتش نشانی شهر ساوانا آمریکا اهدا کرده است.
کدخبر (158674) | 06 فروردین 1402 | ساعت 15:43
0 119
روی دیگر بدنام / کمک 100 هزار دلاری کانر مک گرگور به یک سازمان آتش نشانی !
کانر مک گرگور، چهره جنجالی UFC مبلغ قابل توجهی را به سازمان آتش نشانی شهر ساوانا آمریکا اهدا کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور اسطوره یو اف سی اخیرا کمک مالی بزرگی به سازمان آتش نشانی شهر ساوانا کرده است. این مبارز هنرهای رزمی ترکیبی در آستانه بازگشت دوباره به رینگ شروع به بازسازی اعتبار خویش نموده است. بدنام که میزان دارایی خالص او بیش از 200 میلیون دلار برآورد می‌شود اخیرا مبلغی معادل 100 صد هزار دلار را به عنوان کمک بلاعوض به سازمان آتش نشانی شهر ساوانا واقع در ایالت جورجیا بخشیده است. صد البته که این پول در برابر ثروت این مبارز ایرلندی قطره‌ای در برابر اقیانوس است. روی دیگر بدنام / کمک 80000 پوندی کانر مک گرگور به یک سازمان آتش نشانی !

 شکست برابر پویریر پای کانر مک گرگور را از رینگ بوکس انداخت!

کانر مک گرگور پس از اینکه در UFC 264 و در جریان شکست برابر داستین پویریر دچار شکستگی پا شد دیگر درون رینگ هشت ضلعی دیده نشده است. این دومین ناک اوت فنی بدنام برابر پویریر بود. پس از این شکست بود که مک گرگور با تهدید داستین پویریر و همسرش جولی موجب لکه‌دار شدن اعتبار حرفه‌ای خودش شد. حالا او در آستانه‌ی بازگشت دوباره به رینگ در جشن روز سنت پاتریک در شهر ساوانای ایالات متحده حاضر شده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که مک گرگور مبلغی در حدود 100 هزار دلار به سازمان آتش نشانی این شهر کمک مالی کرده بود. روی دیگر بدنام / کمک 80000 پوندی کانر مک گرگور به یک سازمان آتش نشانی ! کانر مک گرگور پس از شرکت در این جشن توییت کرده بود:
روز سنت پاتریک بر همه مبارک! امروز چه روزی در ساوانا بود. امروز اینجا یکی از بزرگترین و خفن‎ترین جشن‌های روز سنت پاتریک در تمام دنیا برگزار شد. فوق العاده بود.
کانر مک گرگور ویدئویی را نیز پست کرده بود که در آن پا به ایستگاه آتش نشانی ساوانا می‌گذاشت و از او به خاطر کمک مالی‌اش تقدیر می‌شد. مک گرگور قبل از اینکه با آتش نشانان عکس سلفی بگیرد خطاب به یکی از آنها گفت:
من نمی‌دانستم که شما جشن روز سنت پاتریک را اینقدر باشکوه برگزار می‌کنید.
یکی از آتش نشانان به او گفت:
بسیار مفتخریم که شما را اینجا داریم تا از این جشن در کنار هم لذت ببریم.
مک گرگور سپس این جشن را یکی از بزرگترین جشن‌های روز سنت پاتریک در تمام دنیا توصیف کرد. روی دیگر بدنام / کمک 80000 پوندی کانر مک گرگور به یک سازمان آتش نشانی !

کانر مک گرگو: عشق مردم به زادگاهم ایرلند احساس خوبی به من می‌دهد

در انتهای این ویدئو کانر مک گرگور دیده می‌شد که با در دست داشتن یک بطری نوشیدنی متعلق به برند خودش در میان انبوهی از جمعیت قرار گرفته بود. مک گرگور در پایان گفت:
به عنوان یک ایرلندی در خارج از مرزها خیلی به شما خوش می‌گذرد. چرا که شاهد عشقی که مردم به ایرلند دارند خواهید بود و این واقعا احساس خوبی به آدم می‌دهد.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...