حمله کانر مک گرگور به حبیب نورماگومدوف ؛ هیچ رقابت دیگری با آن مرد چاق نخواهم داشت !

حبیب نورماگومدوف تنها دو سال پس از مبارزه با کانر مک گرگور بازنشسته شد اما از همان زمان تا کنون همواره درباره مبارزه دوم احتمالی با کانر مک گرگور بحث و گفت و گو شده است.
کدخبر (158157) | 04 فروردین 1402 | ساعت 23:34
0 304
حمله کانر مک گرگور به حبیب نورماگومدوف ؛ هیچ رقابت دیگری با آن مرد چاق نخواهم داشت !
حبیب نورماگومدوف تنها دو سال پس از مبارزه با کانر مک گرگور بازنشسته شد اما از همان زمان تا کنون همواره درباره مبارزه دوم احتمالی با کانر مک گرگور بحث و گفت و گو شده است.

به گزارش سرخ نیوز، بی شک تقابل کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف به عنوان یکی از بزرگترین و مهیج‌ترین دشمنی‌های تاریخ ورزش شناخته می‌شود. آنها آخرین بار در سال 2018 مقابل هم ایستادند که در آن مبارزه کانر مک گرگور از حریف داغستانی خود شکست خورد. پس از آن به دنبال بازنشستگی حبیب نورماگومدوف، دیگر هیچ رقابتی میان آنها شکل نگرفت و با وجود اینکه همواره زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت مبارز روس به میادین و انجام یک مبارزه دیگر با حریف ایرلندی شنیده می‌شد اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

بازگشت کانر مک گرگور برای تقابل با مایکل چندلر

حالا اما کانر مک گرگور بر پیکر طرفدارانی ریخته که همچنان با امید منتظر بازگشت حبیب نورماگومدوف و انجام یک مبارزه دیگر میان این دو بودند، آب سردی ریخته و عنوان کرده حبیب آنقدر چاق شده که دیگر از رقبات می‌ترسد. مک گرگور قرار است پس از دو سال بیرون ماندن از میدان مبارزه، یک بار دیگر به رینگ برگردد؛ کانر در اواخر سال جاری در مقابل مایکل چندلر، به عنوان بخشی از آخرین سری رقابت‌های The Ultimate Fighter قرار می گیرد. مبارز ایرلندی با شکست در سه مبارزه از چهار مبارزه اخیر خود از جمله شکست در برابر رقیب سرسختش حبیب نورماگومدوف در یک جدال پرمخاطب در سال 2018، حالا به دنبال دمیدن روح تازه‌ای به حرفه خود در MMA است.

عصبانیت کانر مک گرگور از رفتار عجیب رقیب داغستانی

حبیب نورماگومدوف تنها دو سال پس از مبارزه با کانر مک گرگور بازنشسته شد اما از همان زمان تا کنون همواره درباره مبارزه دوم احتمالی آنها بحث و گفتوگو شده است. با این حال کانر مک گرگور طی روزهای گذشته در توییتر عصبانیت خود را از رفتار رقیب داغستانی و تیمش نشان داد و کل تیم نورماگومدوف از جمله مربی و سرمربی او، ‌خاویر مندز و علی عبدالعزیز را مورد حمله قرار داد. او ابتدا در توییتی هر چه دلش می‌خواست نثار فیراز ذهابی، تروور ویتمن، خاویر مندز، گرگ جکسون و مایک براون کرد و سپس در تمجید عملکرد کاوانا نوشت:
سیستم مربیگری کاوانا اکنون در حال درخشش است. در سال‌های آینده جهان خواهد فهمید که ما در چه وضعیتی بوده‌ایم.
در پاسخ این توئیت، علی عبدالعزیز سرمربی حبیب نورماگومدوف در توئیتی نوشت:
خاویر مندز به حبیب آموزش داد تا تو را عذاب دهد و روحت را از بین ببرد. مایک براون به داستین پوریر آموزش داد تا تو را پشت سر هم با زمین یکی کند. تروور بدترین کابوس شماست و شما حتی به جاستین جرات نگاه کردن ندارید. اندکی بزرگ شو.
مک گرگور هم بیکار ننشست و با حمله به حبیب نورماگومدوف درباره انجام بازی دوباره نوشت:
هی لکه‌ کثیف مبارزات! من درباره چیزی با تو صحبت می‌کنم که به بار نشسته است. ما سیستم مبارزه The Ultimate Fighter را شکل دادیم و سیستم قبلی را از میان برداشتیم. حالا همه منتظر این رقابت هستند. جای تعجب نیست که حبیب هول کرده باشد. شاید هم شلوارش را کثیف کرده باشد. دیگر رقابتی در کار نیست. او دیگر خیلی چاق شده و از رقابت دوباره می‌ترسد. پس ما پیروز شدیم و شما دیگر نمی‌توانید با ما مبارزه کنید. بشینید و تماشا کنید.
اما عبدالعزیز با تمسخر حرف‌های کانر مک گرگور در توییتی نوشت:
یک چیز دیگر قبل از اینکه دیگر تو را نادیده بگیرم. اگر 6 اکتبر با هرب دین مبارزه کردی و مردی که باید خوشحال باشی اما اگر زنده ماندی باید قدردان او باشی که جانت را بخشید.

رقابت بزرگ کانر مک گرگور با حبیب نورماگومدوف ؛ نمادین‌ترین رقابت در عصر مدرن UFC

رقابت بزرگ کانر مک گرگور با حبیب نورماگومدوف بیشترین پرداخت به ازای بازدید در تاریخ UFC را به ثبت رساند و به عنوان نمادین‌ترین رقابت در عصر مدرن UFC شناخته شد. دانا وایت رئیس UFC مرتباً تلاش می‌کرد تا روس شکست ناپذیر را متقاعد کند تا درگیری هیجان انگیز خود را با مک گرگور تکرار کند اما حبیب نورماگومدوف در راستای خواسته‌ پدر فقیدش، دست از بازنشستگی نکشید. در صورتی که کانر مک گرگور رقابت با اسلام ماخاچف، شاگرد حبیب نورماگومدوف را که در حال حاضر با وزن 70 کیلوگرمی خود عنوان قهرمانی این دسته وزنی را در اختیار دارد، بپذیرد، این رقابت ممکن است به اندازه رویارویی دو اسطوره MMA جذاب و پرتماشاگر شود. با این حال به نظر می‌رسد که کانر مک گرگور ابتدا تصمیم دارد در وزن 80 کیلوگرم در برابر قهرمان بریتانیا، لئون ادواردز قرار بگیرد و قهرمانی دسته میان وزن را کسب کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...