شمارش معکوس برای آغاز بازنشستگی جان جونز ؛ میوسیچ افسانه ای به مبارزه خوانده شد

جان جونز که تصمیم دارد از دنیای مبارزه دست بکشد، می‌خواهد برای آخرین بار مقابل بزرگ‌ترین مبارز سنگین‌وزن تاریخ، یعنی استیپ میوسیچ، در مدیسون اسکوئر گاردن به میدان برود.
کدخبر (168227) | 30 فروردین 1402 | ساعت 08:41
0 244
شمارش معکوس برای آغاز بازنشستگی جان جونز ؛ میوسیچ افسانه ای به مبارزه خوانده شد
جان جونز که تصمیم دارد از دنیای مبارزه دست بکشد، می‌خواهد برای آخرین بار مقابل بزرگ‌ترین مبارز سنگین‌وزن تاریخ، یعنی استیپ میوسیچ، در مدیسون اسکوئر گاردن به میدان برود.

به گزارش سرخ نیوز، جان جونز تصمیم دارد به زودی دست از مبارزه بکشد و بازنشسته شود و می‌خواهد آن را در مقابل بزرگ‌ترین مبارز سنگین‌وزن تاریخ، یعنی استیپ میوسیچ، در مدیسون اسکوئر گاردن انجام دهد. جونز پس از سه سال تعلیق، در UFC 285 به رینگ بازگشت و عنوان قهرمانی دسته سنگین‌وزن را در برابر سیریل گین به‌دست آورد. حالا جونز که سابقه قهرمانی در دو دسته وزنی را در اختیار دارد، می‌خواهد در مبارزه‌ای که قطعاً دنیای ام ام ای را وجد خواهد آورد، مقابل استیپ میوسیچ قرار بگیرد.

برنامه جان جونز برای رقابت مقابل استیپ میوسیچ

جان جونز برنامه خود را برای این رقابت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بسیاری از هوادارانش را هیجان‌زده کرده است. قهرمان UFC نوشته است:
چقدر جالب است که آخرین مبارزه برای آغاز دوران بازنشستگی را با تسلط بر بزرگترین مبارز دسته سنگین‌وزن تمام دوران، در ایالت خودم در مدیسون اسکوئر گاردن به انجام برسانم.
جونز پس از فتح بخش سبک دسته سنگین‌وزن به‌عنوان بزرگترین قهرمان این بخش، اولین مبارزه او در دسته سنگین‌وزن در نقطه بسیار مهمی اتفاق افتاد. در واقع پس از خروج فرانسیس انگانو از این بخش، دسته سنگین‌وزن با فقدان ستاره‌های بزرگ مواجه شده و قدرت خود را از دست داده بود. شمارش معکوس برای آغاز بازنشستگی جان جونز ؛ میوسیچ افسانه ای به مبارزه خوانده شد

درخشش جان جونز در دسته سنگین وزن

پس از جدایی انگانو از UFC، جان جونز این خلأ را به طور درخشانی پر کرد. جونز پیشکسوت این ورزش است که از 20 سالگی وارد میدان رقابت شده است. او اکنون در سن 35 سالگی قرار دارد و به‌نظر می‌رسد زمان زیادی از دوران ورزشی او باقی نمانده باشد. این در حالی است که جان جونز در اولین مبارزه خود در دسته سنگین‌وزن بسیار درخشان ظاهر شد. او سیریل گین را در کمتر از سه دقیقه سابمیشن کرد و یک شب راحت را پشت سرگذاشت. جونز اکنون قهرمان و مبارز شماره یک P4P در این پرومشون است. او درحالی در این دسته وزنی بهترین محسوب می‌شود که میوسیچ در رده دوم قرار دارد. در حالیکه میوسیچ در دوران حرفه‌ای خود 20 برد و 4 شکست را در کارنامه داشته، در دسته سنگین‌وزن نیز در 8 مبارزه خود، تاکنون به 6 پیروزی رسیده است. او پس از شکست دادن دنیل کورمیر، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مبارزان دسته سنگین‌وزن تثبیت کرد. با این حال، میوسیچ در UFC 260 طعمه ناک اوت فرانسیس انگانو شد که قبلاً در UFC 220 میوسیچ موفق به شکست او شده بود. میوسیچ بدون شک یکی از پرکارترین مبارزان تمام دوران است اما او بیش از دو سال است که از میادین دور بوده است. در سن 40 سالگی پایان دادن به وقفه دو ساله برای رویارویی با اسطوره‌ای مانند جان جونز می‌تواند برای قهرمان سابق دسته سنگین‌وزن، یک ماموریت چالش‌برانگیز باشد. از جان جونز بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...