غول شنی ؛ فرانسیس انگانو پس از مبارزات UFC به معدن می رود !

فرانسیس انگانو قهرمان سابق سنگین وزن UFC برای کار در معدن شن و ماسه به کامرون بازگشته است.
کدخبر (149036) | 09 اسفند 1401 | ساعت 15:39
0 161
غول شنی ؛ فرانسیس انگانو پس از مبارزات UFC به معدن می رود !
فرانسیس انگانو قهرمان سابق سنگین وزن UFC برای کار در معدن شن و ماسه به کامرون بازگشته است.

به گزارش سرخ نیوز، فرانسیس انگانو قهرمان سابق سنگین وزن UFC پس از خارج شدن از مهمترین پروموشن MMA جهان، حالا به گذشته خود بازگشته و همان کارهایی را انجام می‌دهد که ریشه گرفته از محل زندگی اوست. انگانو که در ورزش به «غارتگر» ملقب شده، قبل از مهاجرت به فرانسه در شروع دوران ورزشی خود در معادن شن و ماسه کامرون کار می‌کرد. بسیاری می‌گویند این مبارز برای قدردانی از فیزیک ماورایی خود، دست به چنین کاری می‌زند و برخی هم معتقدند او برای حفظ فیزیک خارق‌العاده‌اش این فعالیت را ادامه می‌دهد.

خبری از توافق نیست ؛ قطع رابطه با UFC

فرانسیس انگانو اخیراً حضور در مسابقات را کنار گذاشت و روابط خود را با UFC قطع کرد. او پس از یک روند مذاکره طولانی، نتوانست بر سر قرارداد جدیدش با UFC به توافق برسد و در نهایت پس از چندین سال، همکاری خود را با این مجموعه کنار گذاشت. انگانو اکنون به معادن شن و ماسه کامرون بازگشته است و ماهرانه شن و ماسه را داخل کامیون می‌ریزد. با این حال اگرچه اکنون قهرمان سابق UFC این کار را برای حفظ شرایط فیزیکی خود انجام می‌دهد اما واقعیت این است که او زمانی از همین راه امرار معاش کرده است. غول شنی ؛ فرانسیس انگانو پس از مبارزات UFC به معدن می رود !فرانسیس انگانو با انتشار چندین عکس از خود که در حال انجام فعالیت‌های سنگین در معدن شن و ماسه است، در پستی اینستاگرامی نوشت:
من قبلا این کار را برای هزینه‌های زندگی انجام می‌دادم اما اکنون فقط برایم یک تمرین سرگرم کننده است.
انگانو در 10 سالگی به استخراج شن و ماسه روی آورد تا بتواند برای خانواده‌اش غذا تهیه کند. او به مدت هفت سال به این کار طاقت فرسا ادامه داد تا اینکه از مدرسه فارغ التحصیل شد.

فرانسیس انگانو ؛ از رانندگی تاکسی تا ...

پس از آن فرانسیس انگانو چندین سال مشغول رانندگی تاکسی بود تا اینکه یک سفر 14 ماهه به اروپا داشت و به دنبال آن مسیر زندگی خود را برای همیشه تغییر داد. حالا در شرایطی که انگانو به جایگاهی در ورزش رسیده که احتمالاً هرگز تصورش را هم نمی‌کرد، هر بار که به زادگاه و کشور مادری‌اش برمی‌گردد، با دوستانش استخراج شن و ماسه انجام می‌دهد. فرانسیس انگانو پس از خروج از UFC به یک مبارز آزاد تبدیل و همین باعث شده تا مورد توجه تبلیغات MMA قرار بگرد. چندین شرکت برای انجام کارهای تبلیغاتی با این غول شنی وارد مذاکره شده و بعید نیست او به زودی در تبلیغات شرکتی مانند Viacom حضور پیدا کند. انگانو در حال برنامه ریزی برای مبارزه با تایسون فیوری در Bellator 291 است. با این حال اسکات کوکر به عنوان رئیس مسابقات Bellator از این موضوع استقبال کرده است. در همین ارتباط:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...