بدشانسی عجیب راک در دوران کرونا؛ چرا شوالیه تجارت نتوانست دنیای بدنسازی را متحول کند؟

دواین جانسون ملقب به راک علی رغم اینکه به عنوان یک شوالیه با زره درخشان برای کسب و کارهای شکست خورده شناخته می شود، اما چند سالی است که نتوانسته کسب و کار خود را به موفقیت برساند.
کدخبر (176734) | 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:17
0 145
بدشانسی عجیب راک در دوران کرونا؛ چرا شوالیه تجارت نتوانست دنیای بدنسازی را متحول کند؟
دواین جانسون ملقب به راک علی رغم اینکه به عنوان یک شوالیه با زره درخشان برای کسب و کارهای شکست خورده شناخته می شود، اما چند سالی است که نتوانسته کسب و کار خود را به موفقیت برساند.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون چه در هالیوود باشد و چه در دنیای کشتی کج، بخاطر ویژگی‌های شخصیتی و نمایش‌هایی که در هر دو عرصه دارد، چهره محبوبی در سراسر جهان است. با این حال یکی دیگر از مسائلی که او به خاطر آن بسیار شهرت پیدا کرده، سرمایه گذاری‌های تجاری منحصر به فرد این ستاره این روزهای هالیوود است. راک نه تنها در کسب ثروت با استفاده از ایده‌های شخصی خود هوشمندانه عمل می‌کند بلکه به افراد زیادی کمک کرده تا ضررهای خود را به سود تبدیل کنند.

کرونا برنامه های دواین جانسون را بهم ریخت

با این حال یکی از سرمایه‌ گذاری‌هایش جانسون هنوز به دلایل مختلف نتوانسته به موفقیت و سودآوری برسد. دواین جانسون و همسر سابقش دنی گارسیا در سال 2019 شروع به طراحی برنامه‌هایی برای بزرگترین نمایشگاه بدنسازی کردند. از آنجایی که خود دواین جانسون از ورزش دو و میدانی وارد عرصه‌های دیگر شده، این پروژه برایش بسیار با اهمیت و دوست داشتنی بود. در حالی که همه چیز برای یک رویداد 3 روزه از نهم تا یازدهم ماه اکتبر برنامه ریزی شده بود، شروع همه‌گیری کرونا در ابتدای همان سال همه برنامه‌ها و برآوردهای جانسون و تیمش را بهم ریخت. بدشانسی عجیب راک در دوران کرونا؛ چرا شوالیه تجارت نتوانست دنیای بدنسازی را متحول کند؟ با این حال این پایان کار نبود و پس از آن روند بدنشانسی‌های دوانی جانسون آغاز شد. در سال 2021 یکبار دیگر تاریخ‌ها برای برگزاری این رویداد نهایی شد و دنیای بدنسازی نفس خود را برای آنچه که ستاره جومانجی ادعا می‌کرد بزرگترین نمایشگاه تناسب اندام و سرگرمی است که جهان تا به حال به خود دیده، حبس کرد. با این وجود همزمانی این نمایشگاه با برگزاری مسابقات مستر المپیا که بزرگترین رقابت بدنسازی محسوب می‌شود، باعث شد تا این رویداد در آن سال هم به تعویق بیفتد و همه چیز دوباره به روز اول برگردد.

نمایشگاه بدنسازی راک ؛ دواین جانسون با زره درخشان کسب و کارش را نجات می دهد؟

سال 2022 به عنوان تاریخ جدید برگزاری این نمایشگاه اعلام شد اما پس از آن هیچ اعلامیه یا تایید رسمی دیگری صورت نگرفت. به این ترتیب، وضعیت رویداد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ تاریخ احتمالی برای برگزاری آن در فاصله زمانی نزدیک وجود ندارد. این اتفاق راک را تحت فشار زیادی قرار داد چراکه او با برگزاری این نمایشگاه به دنبال تحقق رویای خود جهت متحول کردن صنعت تناسب اندام و بدنسازی بود و انتقاداتش در مورد چرخه برگزاری رویدادهای بدنسازی در دو نوبت حرفه‌ای و آماتور فایده‌ای نداشت. بدشانسی عجیب راک در دوران کرونا؛ چرا شوالیه تجارت نتوانست دنیای بدنسازی را متحول کند؟ قرار بود در این نمایشگاه که اتلتیکون نام داشت، رویدادهای مختلف ورزشی به صورت لیگ‌های حرفه‌ای و آماتور طی 3 روز برگزار شود اما هنوز این اتفاق به وقوع نپیوسته است. این در حالی است که دواین جانسون به این شهرت دارد که به عنوان یک شوالیه با زره درخشان ظاهر می‌شود تا کسب و کارهای شکست خورده را نجات دهد. این کار از سال 2020 شروع شد؛ زمانی که او پس از اعلام ورشکستگی XFL، به همراه گروهی از سرمایه‌گذاران با مبلغ 15 میلیون دلار مالکیت این شرکت را از رئیس WWE وینس مک ماهون خریداری کرد و پس از یک فساد بانکی در این شرکت، آن را نجات داد.

اتلتیکون - رویداد بزرگ دواین جانسون چه شد؟

این تنها مرتبه‌ای نبود که ستاره فیلم سریع و خشمگین با دانش تجاری مبتکرانه خود به نجات یک کسب و کار کمک کرد. همه‌گیری کرونا بسیاری از مشاغل را به مرز ورشکستگی کشاند و این دقیقاً همان اتفاقی بود که زنجیره غذایی محبوب «Applebees» در این دوران دچارش شد. دواین جانسون در انجام معامله‌ای به این شرکت کمک کرد تا بتواند مشتریان خود را بازگرداند که این نه تنها به موفقیت انجامید بلکه باعث سودآوری این شرکت شد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...