جی کاتلر این رژیم غذایی را قبول ندارد؛ سبزیجات دشمن سیستم گوارش من هستند!

جی کاتلر، قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا صراحتا اعتراف می‌کند که در طول دوران حرفه‌ای بدنسازی خود سبزیجات زیادی مصرف نکرده و رژیم غذایی گران قیمتی داشته است.
کدخبر (190782) | 21 خرداد 1402 | ساعت 14:48
1 638
جی کاتلر این رژیم غذایی را قبول ندارد؛ سبزیجات دشمن سیستم گوارش من هستند!
جی کاتلر، قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا صراحتا اعتراف می‌کند که در طول دوران حرفه‌ای بدنسازی خود سبزیجات زیادی مصرف نکرده و رژیم غذایی گران قیمتی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، در بدنسازی یک رژیم غذایی متعادل که شامل سبزیجات سبز است، اغلب به عنوان یک غذای کامل در نظر گرفته می شود چراکه به رشد عضلانی کمک می کند. سبزیجات سبز مدتهاست که به عنوان بخشی ضروری از رژیم غذایی بدنسازان مورد توجه بوده است. با این حال جی کاتلر، قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا، اخیراً این تصور رایج را به چالش کشیده است. این بدنساز افسانه‌ای عنوان کرده است که در طول دوران فعالیت حرفه‌ایش، رژیم غذایی گران قیمت او حول محور سبزیجات سبز متمرکز نبوده است. جی کاتلر این رژیم غذایی را قبول ندارد؛ سبزیجات دشمن سیستم گوارش من هستند

رژیم غذایی بدنسازی جی کاتلر

در حالی که رژیم سبزیجات سبز کم کالری و سرشار از فیبر اغلب به عنوان یک منبع عالی از سوخت پاک و غنی از مواد مغذی برای بدن در نظر گرفته می‌شود، کاتلر در دوران اوج خود مواد غذایی دیگری را ترجیح داده است. قهرمان 4 دوره مستر المپیا صراحتا اعتراف می‌کند که در طول دوران حرفه‌ای بدنسازی خود سبزیجات زیادی مصرف نکرده است. کاتلر در خبرنامه خود به نام «جی میل» به فواید سبزیجات در حفظ سلامتی از جمله تأثیر مثبت آنها بر هضم غذا اذعان کرده است. با این حال او به یک جنبه منفی بالقوه این رژیم نیز اشاره کرده و عنوان داشته چنین رژیمی پتانسیل کاهش بیش از حد سرعت هضم را به همراه دارد. جی کاتلر در روزهایی که تمرینات شدیدی داشت، برنامه غذایی سنگین و خاصی را دنبال می‌کرد. او مصمم بود تا از نظر وزنی حدود 135 کیلوگرم باشد، به همین دلیل برای رسیدن به وزن مورد نظر و تامین سوخت بدنش در این رژیم تمرینی سخت، نیاز به مصرف حدود 1000 گرم کربوهیدرات در روز داشت. جی کاتلر این رژیم غذایی را قبول ندارد؛ سبزیجات دشمن سیستم گوارش من هستند

جی کاتلر و سبزیجات دردسر ساز

کاتلر می‌گوید اگرچه رژیم غذایی سبزیجات سبز برای بسیاری از افراد مفید است اما نمی‌توانست به او برای دستیابی به اهدافش موثر باشد. به گفته کاتلر سبزیجات دارای محتوای فیبر بالایی هستند که می تواند هضم را مختل کند و در صورت مصرف زیاد باعث ناراحتی سیستم گوارشی شود.
این مواد غذایی می‌توانند هضم را بسیار کند کنند. این مساله برای من که روزانه 1000 گرم کربوهیدرات مصرف می‌کنم، می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد و فشار زیادی به روده من وارد کند.

جی کاتلر این رژیم غذایی را قبول ندارد؛ سبزیجات دشمن سیستم گوارش من هستند

می‌خورم تا بزرگ شوم؛ خوراکی های عجیب و غریب جی کاتلر

جی کاتلر در طول دوران حرفه‌ای خود هر بار که به روی صحنه مسابقات مستر المپیا می‌آمد، فرم بهتر و جذابتری نسبت به دوره گذشته داشت. با این حال او برای رسیدن به چنین بدنی، رژیم غذایی سختی را دنبال می‌کرد. کاتلر در یکی از ویدیوهایی که در یوتیوب منتشر کرده، عنوان کرد که برای مرطوب ماندن بدنش روزانه دو گالن نوشیدنی سبک کریستالی مصرف می‌کرده است. او همچنین ترکیب‌های عجیبی را امتحان کرده تا از رژیم غذایی خود حداکثر بهره را ببرد. کاتلر پروتئین خود را با شبنم کوهی مخلوط می‌کرد تا عضلاتش پمپ خوبی داشته باشند. با این حال تمرکز او کمتر روی طعم و مزه بود و بیشتر به نتیجه رژیمی که در پیش گرفته، فکر می‌کرد. او یک بار در مصاحبه‌ای گفته بود:
می‌خورم تا بزرگ شوم، برایم مهم نیست که چه مزه‌ای دارد.
اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
تا جایی که یادمه همیشه کلم بروکلی رو در وعده هاش داشت، رژیم غذایی و تمریناتش برای مسترالمپیا ٢٠٠۶ در یک مقاله در مجله دانش ورزش تیرماه ١٣٨٩ با ترجمه و نوشته خودم منتشر شده بود
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...