حاشیه جدید ایوانا نول ؛ رونمایی از فوتبالیست و راننده محبوب هوادار جنجالی!

ایوانا نول هوادار تیم ملی کرواسی که در جام جهانی 2022 به خاطر حاشیه هایش به شهرت رسیده بود، از بازیکن فوتبال محبوب خود رونمایی کرد.
کدخبر (206282) | 20 تیر 1402 | ساعت 14:48
0 725
حاشیه جدید ایوانا نول ؛ رونمایی از فوتبالیست و راننده محبوب هوادار جنجالی!
ایوانا نول هوادار تیم ملی کرواسی که در جام جهانی 2022 به خاطر حاشیه هایش به شهرت رسیده بود، از بازیکن فوتبال محبوب خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ایوانا نول مدل سرشناس کروات، در جریان جام جهانی به شهرتی جهانی رسید و حالا یک چهره شناخته شده در دنیای ورزش است. او با محبوبیت ویژه ای که از آن برخوردار است، حالا میلیون ها هوادار دارد و دوستدارانش به شدت کنجکاوند تا از علایق او بیشتر بدانند و او اخیرا در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ دراینستاگرام پاسخگوی سوالات هوادارانش شده و از فوتبالیست و راننده فرمول یک محبوبش نام برده.

ایوانا نول و ارلینگ هالند

درجریان این جلسه پرسش و پاسخ در اینستاگرام، ایوانا تصمیم گرفت تا درمورد بخش هایی از زندگی اش به صحبت بپردازد و پاسخگوی برخی سوالات شد. اگرچه پاسخهای او به صورت کتبی نبود، ولی او تصاویری را از چهره های محبوبش به نمایش گذاشت. در یکی از این تصاویر او را در کنار ارلینگ هالند، مهاجم باشگاه منچسترسیتی می بینیم که یکی از مدعیان اصلی فتح توپ طلای سال 2023 است. این تصویر مربوط به زمانی است که این دو نفر در سفری در ایبیزا با یکدیگر دیدار کرده بودند. تصویر دوم، عکسی از ایوانا نول در کنار چارلز لکلرک است و او بدین ترتیب اعلام کرد که لکلرک راننده تیم فراری، راننده محبوب او در مسابقات فرمول یک است.

حاشیه جدید ایوانا نول ؛ رونمایی از فوتبالیست و راننده محبوب هوادار جنجالی!ایوانا نول ، مدل مشهور و کروات جام جهانی 2022 قطر

ایوانا نول، یک مدل و اینفلوئنسر 30 ساله است که اندکی قبل از برگزاری جام جهانی 2022 به شهرت رسید. در جریان برگزاری جام جهانی قطر بود که با انتشار تصاویری از او در استادیومها، شهرت او جهانی شد. البته با درنظر داشتن محدودیتهای موجود در کشور قطر، ماجرا کمی رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت و حتی شایعه شده بود که او ممکن است به دلیل پوشش نامناسبش به زندان بیفتد. اما تمام این جنجالها باعث شد تا او شهرت به مراتب بیشتری پیدا کرده و تعداد فالوورهایش به طرز عجیبی افزایش یافت. از آن زمان به بعد، ایوانا در رویدادهای ورزشی متعددی از مسابقات فوتبال گرفته تا مسابقات فرمول یک حضور می یابد. حواشی جدید اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...