سفر ایکاردی به ریودوژانیرو برای آشتی با همسر سابقش واندا نارا

این طور به نظر می رسد که داستان قهر و آشتی های مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی گالاتاسرای با واندا نارا پایانی ندارد و حالا وارد فصل تازه ای شده است.
کدخبر (200204) | 06 تیر 1402 | ساعت 23:02
0 222
سفر ایکاردی به ریودوژانیرو برای آشتی با همسر سابقش واندا نارا
این طور به نظر می رسد که داستان قهر و آشتی های مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی گالاتاسرای با واندا نارا پایانی ندارد و حالا وارد فصل تازه ای شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی باشگاه گالاتاسرای، تصاویری از خودش در کنار همسر سابقش واندا نارا را منتشر کرده. او اخیرا و با اتمام فصل جاری لیگ ترکیه، برای تعطیلات خانوادگی به ریودوژانیروی برزیل سفر کرده و جالب اینجاست که با وجود انتشار اخبار متعددی در مورد خیانت او به واندا، مجددا از این مدل آرژانتینی خواستگاری کرده است.

آشتی مائورو ایکاردی و واندا نارا؟

سفر ایکاردی به ریودوژانیرو برای آشتی با همسر سابقش ایکاردی در پستی حاوی 4 عکس، تصاویری از سفر خانوادگی شان به ریودوژانیرو و همچنین بازدیدشان از پارک زیستی تمایکن در آرژانتین را منتشر کرده و همراه با این پست، این کپشن را نوشته:
از ریو، با عشقم واندا نارا
این اولین باری نیست که ایکاردی با بهره‌گیری از شبکه های اجتماعی، به همسر سابقش ابراز علاقه می کند و چند ماه پیش نیز تصویری از خودش و واندا را در اینستاگرام منتشر کرده بود. او در کپشن آن پست نوشته بود: سفر ایکاردی به ریودوژانیرو برای آشتی با همسر سابقش
تقصیر من نیست که دوستت دارم؛ تقصیر تو است که هرآنچه من دوست دارم را داری واندا نارا.

پالس های مثبت و منفی؛ سرانجام زندگی مائورو ایکاردی و واندا نارا به کجا رسید؟

این درحالی است که واندا اخیرا هرگونه احتمال برای آشتی کردن و بازگشت به زندگی مشترک با ایکاردی را رد کرده و حتی در یک لایو در شبکه های اجتماعی همراه با خواهرش، در پاسخ به سوالی در مورد مجرد یا متاهل بودنش، با خنده گفته بود:
من کاملا مجرد هستم.
سفر ایکاردی به ریودوژانیرو برای آشتی با همسر سابقش واندا اخیرا در کپشن یکی از تصاویری که در اینستاگرامش منتشر کرده بود، نوشت:
می گویند که تو نباید این حرف‌ها را بلند بگویی ولی من می دانم که آن‌ها مرا دوست دارند و برایم خوشحالند. زندگی در رویاهایم، کار کردن برای مردمی که دوستشان داری و زندگی در کشورم.. همین ها مرا خوشحال می کند.
واندا نارا همسر سابق ایکاردی، الان میزبان برنامه معروف آشپزی به نام MasterChef است و یکی از مدلهای سرشناس آرژانتین به شمار می رود. آخرین خبرها از اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...