حریف بعدی کامارو عثمان کیست؟ استفن تامپسون محتمل‌ ترین گزینه برای کابوس نیجریه‌ ای

به‌ نظر می‌رسد که کامارو عثمان تمایلی به انجام مبارزه با رنک 3 دسته ولترویت یعنی بلال محمد ندارد و در عوض ترجیح می‌دهد با رنک 7 یعنی استفن تامپسون مبارزه کند.
کدخبر (216125) | 14 مرداد 1402 | ساعت 07:22
0 164
حریف بعدی کامارو عثمان کیست؟ استفن تامپسون محتمل‌ ترین گزینه برای کابوس نیجریه‌ ای
به‌ نظر می‌رسد که کامارو عثمان تمایلی به انجام مبارزه با رنک 3 دسته ولترویت یعنی بلال محمد ندارد و در عوض ترجیح می‌دهد با رنک 7 یعنی استفن تامپسون مبارزه کند.

به گزارش سرخ نیوز، کامارو عثمان به‌دنبال این است که در همین سال جاری میلادی بازگشت خود به یو اف سی را رقم بزند. عثمان در UFC 278 و UFC 286 دو شکست متوالی را برابر لئون ادوارز متحمل شد که با از دست رفتن کمربند قهرمانی دسته ولترویت نیز برایش همراه بود. این قهرمان سابق یو اف سی حالا به‌دنبال یک شروع تازه است. کامارو عثمان علی‌رغم تحمل دو شکست متوالی همچنان جدی‌ترین مدعی دسته ولترویت به‌شمار می‌رود. عثمان اخیرا در گفتگو با TMZ به صحبت درباره آینده خود پرداخته است و گفته است:

من در همین امسال و در پاییز می‌خواهم مبارزه بعدیم را انجام دهم. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. قبلا هم گفته‌ام که آماده‌ی روبرویی با هر حریفی هستم. به‌شرط اینکه پیشنهادی منطقی روبرویم قرار بگیرد.
کامارو عثمان بیشتر مایل بود که با خمزات چیمایف مبارزه کند. اما چیمایف قرار است به‌زودی در دسته میان وزن در برابر پائولو کاستا مبارزه کند. اگر قرار باشد جدالی نیز مابین خمزات چیمایف و کامارو عثمان در بگیرد این مبارزه هم در دسته میان وزن به انجام خواهد رسید.

حریف بعدی کامارو عثمان کیستکامارو عثمان : مایل به مبارزه با استفن تامپسون هستم

کابوس نیجریه‌ای پیش از این فرصت مبارزه با چیمایف را داشت اما این پیشنهاد را رد کرد. عثمان در توضیح تصمیم خود به مقایسه دستاوردهای خود و مبارز چچنی در MMA پرداخت و او را حریف کوچکی برای خود دانست. عثمان سپس مغرورانه این را هم نپذیرفت که مبارز بک‌آپ برای جدال لئون ادواردز و کولبی کاوینگتون برای کسب کمربند قهرمانی دسته ولترویت باشد. کامارو عثمان گفته است که در حال حاضر مایل است با استفن تامپسون مبارزه کند:
استفن تامپسون در حال حاضر تنها کسی است که مبارزه با او برای من منطقی است. او هم به یک حریف احتیاج دارد. تامپسون حالا مدت‌هاست که در این ورزش حضور دارد و مبارزه برابر او همیشه تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود. سبک او جوری است که مبارزه کردن در برابرش را دشوار می‌کند. و خب، او یکی از کسانی‌ست که من هرگز فرصت مبارزه در برابرشان را پیدا نکردم.
به‌نظر می‌رسد که کامارو عثمان تمایلی به انجام مبارزه با رنک 3 دسته ولترویت یعنی بلال محمد ندارد و در عوض ترجیح می‌دهد با رنک 7 یعنی استفن تامپسون مبارزه کند. البته باید گفت که هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص مبارزه بعدی او به انتشار نرسیده است.

حریف بعدی کامارو عثمان کیستکمربند کامارو عثمان چگونه از دست رفت؟

کامارو عثمان در فاصله‌ی سال‌های 2015 تا 2022 سیزده پیروزی متوالی را در یو اف سی کسب کرده بود که پنج مورد از آنها در دفاع از کمربند انجام شده بود. او سه سال کمربند قهرمانی دسته ولترویت را تحت تملک خود داشت. در UFC 278 بود که لئون ادواردز برابر کابوس نیجریه‌ای قرار گرفت. پیروزی ادواردز مقابل عثمان البته هرگز آسان حاصل نشد. کامارو عثمان مبارزه را با اقتدار آغاز کرد و پیش برد. ادواردز که قطعا با تصمیم داوران این مبارزه را واگذار می‌کرد اجازه نداد که کار به آنجا برسد. او در اواسط راند پنجم ضربه‌ای خرد کننده به سر عثمان وارد آورد و قهرمان اسطوره‌ای یو اف سی را ناک اوت کرد. در میان تعجب همگان لئون ادواردز قهرمان جدید دسته ولترویت لقب گرفت. این‌دو مجددا در UFC 286 نیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند. لئون ادواردز در این مبارزه بهتر از قبل نیز ظاهر شد و سرانجام توانست با تصمیم داوران به پیروزی دست یابد. این آخرین مبارزه ادواردز در یو اف سی بود. آخرین اخبار از هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...