مصاحبه داستین پوریر پس از UFC 291؛ خداحافظی نخواهم کرد

کدخبر (214170) | 08 مرداد 1402 | ساعت 16:29
0 204
مصاحبه داستین پوریر پس از UFC 291؛ خداحافظی نخواهم کرد
شب گذشته مبارزه ی وحشیانه ای میان جاستین گیجی و داستین پوریر برگزار شد این نبرد در نهایت با پیروزی گیجی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طرفداران یو اف سی دیشب مبارزه وحشیانه‌ای میان جاستین گیجی و داستین پوریر در UFC 291 شاهد بودند. در این مبارزه سرانجام گیجی توانست با شکست حریف خود کمربند BMF را مال خود کند. گیجی در راند دوم این مبارزه با یک ضربه‌ی بی‌رحمانه پوریر را ناک اوت کرد.

مبارزه وحشیانه جاستین گیجی و داستین پوریر در UFC 291

این مبارزه به‌شدت خونین و خشونت‌بار دنبال شد و دو مبارز در همان راند اول ضربات سهمگینی را به یکدیگر وارد آوردند. با این حال لحظه‌ی ویژه‌ی راند اول مبارزه را داستین پوریر رقم زد و ضربه خردکننده‌ای را به جاستین گیجی وارد آورد. به‌نظر می‌رسید که داستین پوریر در این مبارزه به‌دنبال فینیش نیست و نگران ضربات مهلک دست راست جاستین گیجی است. اما این مبارز آمریکایی حالا بدون شک از شماری از تصمیمات خود و رویکرد کلی خود در راند اول مبارزه پشیمان است. مصاحبه داستین پوریر پس از UFC 291؛ خداحافظی نخواهم کردداستین پوریر پس از این شکست در کنفرانس مطبوعاتی پس از UFC 291 حاضر شد و درباره ضربه سهمگینی که در راند اول به جاستین گیجی زده بود گفت:

«این ضربه کامل او را متوقف نکرد. می‌دیدم که حتی پس از خوردن این ضربه هم قصد دارد از دست راستش برای مشت زدن استفاده کند. شاید در همان لحظه باید کار را تمام می‌کردم. ولی خب فکر می‌کردم هنوز چهار راند دیگر در پیش دارم. نمی‌دانستم که دو دقیقه بعد مبارزه به انتها می‌رسد.

کارنامه حرفه‌ای داستین پوریر در یو اف سی با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است. او تا بحال دو بار بر سر کسب کمربند مبارزه کرده است و سه مبارزه تماشایی را نیز با کانر مک گرگور پشت سر گذاشته است. اما برنامه این فایتر آمریکایی پس از UFC 291 چه خواهد بود؟

مصاحبه داستین پوریر پس از UFC 291؛ خداحافظی نخواهم کردآینده داستین پوریر پس از UFC 291

داستین پوریر درحالی پا به روی رینگ UFC 291 می‌گذاشت که در اندیشه یک مبارزه دیگر بر سر کسب کمربند بود. با این حال و پس از شکست برابر جاستین گیجی این امید نقش بر آب شده است و پوریر حالا در خصوص آینده خود سردرگم است. وقتی از او پرسیده شد که آیا مبارزاتی که بر سر کسب کمربند نیستند در او هیجانی برمی‌انگیرند، این مبارز 34 ساله پاسخ داد:

نه. صادقانه بخواهم بگویم، نه.

داستین پوریر حتی اعتراف کرد که پیش از این پیشنهاد مبارزه با بنیل داریوش را نیز رد کرده است. چرا که این مبارزه نیز اشتیاقی در او برنمی‌انگیخت. با این حال وقتی از او در خصوص احتمال بازنشستگی پرسیده شد پوریر پاسخ داد:

من هنوز احساس خوبی از رقابت کردن دارم. امشب ضربه‌ای مرا ناک اوت کرد که اصلا ندیدمش. من هنوز می‌توانم رقابت کنم. نمی‌دانم که در آینده چه پیش خواهد آمد. اما می‌دانم که هنوز حس خوبی از مبارزه کردن دارم. اما برای چه مبارزه می‌کنم؟ من مبارزه نمی‌کنم که فقط مبارزه کرده باشم. می‌خواهم که مبارزه کردنم نتیجه‌ای در پی داشته باشد.

مصاحبه داستین پوریر پس از UFC 291؛ خداحافظی نخواهم کردداستین پوریر حالا و پس از شکست در UFC 291 در موقعیت متزلزلی قرار گرفته است. اکنون و پس از واگذار کردن یک مبارزه حیاتی برابر جاستین گیجی، این ستاره دسته سبک وزن یو اف سی هیچ مبارزه بزرگی را پیش روی خود نمی‌بیند. گزینه محتمل این است که پوریر به انتظار بنشیند و ببیند که در مبارزه جاستین گیجی برابر اسلام ماخاچف یا چارلز اولیویرا چه پیش خواهد آمد. گذشته از این تعجبی نخواهد داشت اگر کانر مک گرگور نیز پیشنهاد مبارزه چهارم برابر داستین پوریر را ارائه دهد تا انتقام دو شکست قبلی خود را از او بگیرد. جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...