رکورد مشترک کانر مک گرگور و جاستین گیجی ؛ برتری موقت مقابل حبیب نورماگومدوف!

کدخبر (216051) | 13 مرداد 1402 | ساعت 15:53
0 202
رکورد مشترک کانر مک گرگور و جاستین گیجی ؛ برتری موقت مقابل حبیب نورماگومدوف!
درحالیکه حبیب نورماگومدوف را می‌توانستیم یک دژ تقریبا نفوذناپذیر بدانیم اما دو راند هم در کارنامه حرفه‌ای او بود که در تمایزی آشکار با نمایش‌های مقتدرانه مبارز روس قرار داشت.

به گزارش سرخ نیوز، دنیای رینگ درحال تب و تاب گرفتن است و کانر مک گرگور قرار است به‌زودی بازگشت خود را رقم بزند. اسطوره یو اف سی بنا دارد که این‌بار در برابر صاحب کمربند BMF یعنی جاستین گیجی قرار بگیرد.

درحالیکه هنوز خبری رسمی مبنی بر ترتیب یافتن این مبارزه منتشر نشده است اما مک گرگور ادعا می‌کند که پای برگه‌ی قرارداد را نیز امضا کرده است!

چیزی که مبارزه احتمالی کانر مک گرگور و جاستین گیجی را کنجکاوی برانگیزتر می‌کند رکورد مشترکی است که این‌دو در برابر حبیب نورماگومدوف به‌ثبت رسانده‌اند. بیایید این رکورد را با هم از نظر بگذرانیم.

راندهای درخشان گیجی و مک گرگور برابر نورماگومدوف

حبیب نورماگومدوف نامی ویژه در دنیای MMA است. او با روحیه‌ی رام‌نشدنی خود نه‌تنها هرگز طعم شکست را نچشید بلکه حتی به‌ندرت راندی را هم به حریفان واگذار کرد. درحالیکه حبیب نورماگومدوف را می‌توانستیم یک دژ تقریبا نفوذناپذیر بدانیم اما دو راند هم در کارنامه حرفه‌ای او بود که در تمایزی آشکار با نمایش‌های مقتدرانه مبارز روس قرار داشت. این دو راند یکی در برابر رقیب دیرینه حبیب یعنی کانر مک گرگور، و دیگری در برابر یک مبارز شدیدا ماهر یعنی جاستین گیجی بودند. این چیزی‌ست که مک گرگور و گیجی را در کنار هم قرار می‌دهد: نمایش مهارت‌های استثنایی خود در برابر قهرمان بلامنازع دسته سبک وزن. در مبارزه حبیب نورماگومدوف و جاستین گیجی مبارز روس در نود ثانیه ابتدایی راند هیچ حمله‌ای را نتوانست صورت دهد. درحالیکه گیجی همزمان داشت ضربات مکرری را به پای حبیب وارد می‌آورد که کمکش کرد تا به ریتم مبارزه مسلط شود و بتواند سرعتش را افزایش دهد. وقتی پایان راند فرا رسید جاستین هدشات‌های بیشتری را ثبت کرده بود.

فیلمی از واکنش بی پرده کانر مک گرگور به لحظه‌ خداحافظی حبیب نورماگومدوف ؛ فرصت انتقامی که از دست رفتسرسختی کانر مک گرگور در برابر حبیب نورماگومدوف

در سوی دیگر در مبارزه حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور حبیب بسیار مسلط ظاهر شد. با این حال مبارز ایرلندی با پیروزی در یک راند سرسختی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت. در راند سوم این مبارزه درحالی که نورماگومدوف همچنان مسلط ظاهر شده بود اما مک گرگور توانست از نیمه‌های راند حملات دنباله‌دار خود را صورت دهد و سرانجام با اجماع داوران فرد پیروز راند لقب گرفت. اما برتری کانر مک گرگور کوتاه بود و در راند چهارم مجددا این حبیب نورماگومدوف بود که نبض مبارزه را به‌دست گرفت. حبیب در همین راند توانست مک گرگور را تسلیم کند. اما سرسختی بدنام در برابر عقابی که در روزهای اوجش به‌سر می‌برد شایان تحسین بود. آخرین اخبار از دنیای MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...