مبارزه جورج سنت پیر - حبیب نورماگومدوف ؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

جورج سنت پیر با طرح ادعاهای جسورانه مبنی بر مبارزه با حبیب نورماگومدوف، طرفداران را شگفت زده کرده است.
کدخبر (210333) | 31 تیر 1402 | ساعت 14:32
0 153
مبارزه جورج سنت پیر - حبیب نورماگومدوف ؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!
جورج سنت پیر با طرح ادعاهای جسورانه مبنی بر مبارزه با حبیب نورماگومدوف، طرفداران را شگفت زده کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شایعات در مورد مبارزه احتمالی بزرگان ام ام ای یعنی جورج سنت پیر و حبیب نورماگومدوف مدت هاست که بر سر زبان‌ها افتاده است. جورج سنت پیر در مقاطع مختلف سال‌های گذشته، علاقه خود را برای خروج از دوران بازنشستگی و مبارزه با با اسطوره بازنشسته داغستانی نشان داده است. بسیاری اعتقاد دارند که «عقاب» ناچار است که تن به این مبارزه بدهد چراکه جورج سنت پیر مبارز مورد علاقه پدر حبیب یعنی عبدالمناف نورماگومدوف بوده است. به نظر می‌رسد یکی از قطعات این پازل با بازگشت جورج سنت پیر به مسابقات سال جاری تکمیل شده است. او در UFC Fight Pass Invitational مبارزه خواهد کرد و در حالیکه هنوز حریفش مشخص نشده، به نظر می‌رسد او رویای تقابل با یک رقیب بزرگ به نام حبیب نورماگومدوف را در سر می‌پروراند.

استدلال جورج سنت پیر هواداران را شگفت زده کرد

جورج سنت پیر تلاش دارد تا به گمانه‌زنی‌ها در مورد مبارزه احتمالی‌اش با حبیب نورماگومدوف پایان دهد اما این مبارز بازنشسته 42 اخیرا در مصاحبه‌ای که داشته مسائلی را مطرح کرده که ممکن است هیجان طرفدارانش را در مورد مبارزه بعدی او کاهش دهد. با این حال او از زمان برگزاری مبارزه بعدی خود پرده‌ برداشته است. چندی پیش تمرین مشترک این اسطوره هنرهای رزمی با مدیرعالم تسلا یعنی ایلان ماسک، سر و صدای زیادی به پا کرده بود. مبارزه جورج سنت پیر - حبیب نورماگومدوف ؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!با این حال سنت پیر با طرح ادعاهای جسورانه مبنی بر مبارزه با حبیب نورماگومدوف، طرفداران را شگفت زده کرده است. او در مصاحبه‌ای با آریل هلوانی، در مسابقه آتی گراپلینگ خود صحبت کرده و انتظار می‌رود که این مبارزه پاییز امسال برگزار شود. علاوه بر این او عنوان کرد که بعید است در کارت دعوت UFC Fight Pass با نورماگومدوف شکست ناپذیر مبارزه کند و استدلال او طرفداران را شگفت زده کرد.

جورج سنت پیر : بازگشت حبیب ؟ مطمئن نیستم!

در حالی که سنت پیر در مورد مسابقه آتی خود صحبت می‌کرد، اشتیاق خود را برای این ورزش نشان داد. او گفت:
موضوع این است که من عاشق جیو جیتسو هستم. من عاشق مبارزه هستم.
قهرمان سابق دو دسته وزنی جهان در حالیکه از علاقه خود به مبارزه با حبیب نورماگومدوف می‌گفت، اذعان داشت که او در لیست حریفان احتمالی جایی ندارد. او در ادامه عنوان کرد که از دسترس بودن حبیب نورماگومدوف اطمینانی ندارد.
من مطمئن نیستم که او هنوز بخواهد در ام ام ای فعالیتی داشته باشد.
مبارزه جورج سنت پیر - حبیب نورماگومدوف ؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!نظرات متفاوت جورج سنت پیر در مورد این مبارزه، هواداران را گیج کرده و آنها هنوز هیچ چشم انداز روشنی در مورد برگزاری این مبارزه افسانه‌ای ندارند. همانطور که گفته شد، طرفداران هنوز منتظر برگزاری یک مبارزه نمایشی پرفروش بین این دو غول هنرهای رزمی هستند. به احتمال زیاد حبیب از بازنشستگی خود در ام ام ای دست نخواهد کشید. تلاش‌های متعدد دانا وایت برای بازگرداندن او نشان می‌دهد که عقاب درتصمیمش جدیت دارد.

پیشنهاد سنت پیر ، حبیب نورماگومدوف را وسوسه می کند؟

حبیب نورماگومدوف پس از مرگ پدرش به خواست مادرش بازنشسته شد و به احتمال زیاد به قولش پایبند خواهد ماند. با این حال، عشق پدرش به جورج سنت پیر و احترام بسیار زیاد او برای قهرمان سابق دو دسته وزنی جهان، ممکن است خیلی وسوسه انگیز باشد و حبیب نتواند پیشنهاد مبارزه با وی را رد کند. آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...