حقیقتی تلخ و انکارناپذیر از زبان فیل هیث : هیچ کس به غیر از خودتان به فکر شما نیست!

فیل هیث، قهرمان سابق مسترالمپیا که یکی از چهره‌های موفق در بدنسازی محسوب می‌شود، در جمع تازه‌کاران بدنسازی از تلاش کردن و نتیجه گرفتن صحبت کرد.
کدخبر (155303) 25 اسفند 1401 | ساعت 06:51
0 129
فیل هیث، قهرمان سابق مسترالمپیا که یکی از چهره‌های موفق در بدنسازی محسوب می‌شود، در جمع تازه‌کاران بدنسازی از تلاش کردن و نتیجه گرفتن صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث، قهرمان سابق مسترالمپیا، یکی از چهره‌های موفق در بدنسازی محسوب می‌شود. هیث ملقب به «استعداد» هفت بار قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرد و تعداد قهرمانی‌های خودش را با آرنولد شوارتزنگر بزرگ برابر کرد. او نیز مانند تمام نمادهای بدنسازی چون شوارتزنگر، لی هنی و دوریان یتس در مسیر رسیدن به دوران اوج خود پستی و بلندی‌های زیادی را تجربه کرد. فیل هیث در سال 2020 از این ورزش کناره‌گیری کرد اما همچنان به بررسی و تحلیل این حرفه و اظهار مشکلات آن ادامه می‌دهد. فیل هیث اخیراً در مورد این ورزش صحبت کرده و به بدنسازانی که تازه وارد این حرفه شده‌اند، انگیزه داده و آن‌ها را از مسائل مختلفی در این حرفه آگاه کرده است. فیل هیث عنوان کرد که برای رسیدن به بالاترین درجات، باید تمام بهانه‌ها را کنار گذاشت و خطاب به مبتدیان اظهار کرد که باید همواره به‌دنبال رویای خود بروند. صحبت‌های او توجه هواداران و ستاره‌های جدید بدنسازی را جلب کرد. در اینجا سخنان او را خواهیم دید.

حقیقتی تلخ و انکارناپذیر از زبان فیل هیث: «هیچ کس به غیر از خودتان به فکر شما نیست!»

صحبت های واقع بینانه فیل هیث برای رسیدن به موفقیت

با وجود غیبت فیل هیث 43 ساله در مسابقات از سال 2020، او همچنان الهام‌بخش بسیاری از بدنسازان جوان است. او در طول دوران حرفه‌ای خود، نتیجه تلاش و اراده خود را گرفت و 7 بار قهرمان مسترالمپیا شد. او مرگ را بر تسلیم شدن ترجیح می‌دهد و باور دارد که با داشتن اراده و پشتکار قوی، تمام رویاها به خاطراتی در گذشته تبدیل خواهند شد. او اخیراً ویدیویی را در اینستاگرام خود آپلود کرده و در آن با تعدادی از تازه‌کاران این حرفه، هم‌صحبت شد. او در کپشن این پست نوشت:
سند و نتیجه تلاش‌های شما در عملکرد نهایی شما خلاصه می‌شود. هرروز که از خواب بیدار می‌شوید، باید تشنه موفقیت‌های بیشتر باشید. هیچ‌کس به غیر از خودتان به فکر شما نیست! هیچکس! شما باید هرروز از روز قبل بهتر باشید و هرروز با گذشته خودتان مبارزه کنید! زحمت بکشید، تلاش کنید و آن چیزی که حق شماست را به‌دست بیاورید!
واضح است که تمام هدف فیل هیث از انتشار این ویدیو این بود که به مردم نشان دهد که هرکس مسئول زندگی خودش می‌باشد. او اظهار کرد:
باید تشنه موفقیت باشید.
او عنوان کرد که در هرکاری، برای رسیدن به درجات بالا باید تمام توان خود را به‌کار بگیرید و درد و رنج‌های آن را تحمل کنید. این همان فرمول موفقیت است.

فیل هیث و انرژی گرفتن از رقبا

او همواره به چیزی که آرزوی آن را داشته رسیده است و همیشه سعی می‌کند تا از رقبای خود یاد بگیرد و به بهترین نسخه خودش تبدیل شود. زمانی که فیل هیث به‌تازگی وارد عرصه بدنسازی شده بود، همیشه پوستر و عکس بدنسازانی که برای او انگیزه‌بخش بودند را نگاه می‌کرد تا از آن‌ها الهام و انگیزه بگیرد. این قهرمان‌های او بودند که وقتی که او به تسلیم‌شدن فکر می‌کرد، دوباره به انرژی می‌بخشیدند تا او به مسیر خود ادامه دهد.
  هیث با انگیزه‌گرفتن از اسطوره‌هایی چون دوریان یتس، رونی کلمن و لی هنی به بهترین خود تبدیل شد. او حتی آن‌ها را پشت سر گذاشت و به موفقیت‌های بزرگی رسید. سخنان او بسیار انگیزه و روحیه‌بخش بود. آیا شما هم از آن‌ها انگیزه گرفتید؟ احساس خود را با ما درمیان بگذارید. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...