عاشقانه‌ های رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر ؛ افسوس که ما پادشاه دو نسل متفاوت بودیم !

رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر دو چهره برجسته دنیای بدنسازی در حاشیه مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 دیداری گرم با یکدیگر داشتند.
کدخبر (154755) 23 اسفند 1401 | ساعت 06:29
0 508
رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر دو چهره برجسته دنیای بدنسازی در حاشیه مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 دیداری گرم با یکدیگر داشتند.

به گزارش سرخ نیوز، کنار هم قرار گرفتن بزرگان ورزش همیشه جذاب بوده و زمانی که دو اسطوره در هر ورزشی برای یکدیگر احترام قائل می‌شوند و از یکدیگر حمایت می‌کنند، تعامل آنها خاص‌تر می‌شود. چنین اتفاقی زمانی رخ داد که رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر در جریان آرنولد کلاسیک 2023 با یکدیگر دیدار داشتند.

وضعیت سلامتی نگران کننده رونی کلمن

رونی کلمن که قدرت حرکت پاهایش را از دست داده، باعث نگرانی هوادارانش شده است. این اسطوره بدنسازی که عناوین زیادی را در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای خود به دست آورده، اخیراً وضعیت سلامتی او در شرایط مطلوبی قرار نداشته است. به همین دلیل دیدار این دو اسطوره بدنسازی دلگرم کننده ‌تر و منحصر به فردتر از گذشته بود. در جریان برگزاری این رویداد کلمن ویدئویی از ملاقات خودش و آرنولد شوارتزنگر در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 منتشر کرد که در آن دو نفر در حال صحبت با یکدیگر هستند.
کلمن این ویدئو را با شرح زیر به اشتراک گذاشت:
همیشه می‌توانم با این مرد بزرگ در رویدادش ملاقات کنم، آرنولد کلاسیک 2023، سی و پنجمین سالگرد این رقابت. من آن را به راحتی از دست نمی‌دهم.
در این ویدئو، شوارتزنگر به کلمن می‌گوید:
هیچ چیز شبیه روزهای خوب گذشته نیست.
کلمن هم با خنده در پاسخ می‌گوید:
دیگر نمی‌توانم بهتر از آن روزها را بدست بیاوریم.
آرنولد در پایان گفت و گو کوتاه خود به کلمن می‌گوید:
از دیدنت خوشحال شدم.
و رونی کلمن هم می گوید:
همیشه از دیدنت خوشحال می‌شوم. این بهترین اتفاق است و بعدا تو را می‌بینم.
بر کسی پوشیده نیست که کلمن همیشه برای شوارتزنگر احترام زیادی قائل بوده است. البته پادشاه عناوین بیشتری از شوارتزنگر دارد. اگرچه رونی کلمن با 8 قهرمانی مستر المپیا یک عنوان بیشتر از آرنولد شوارتزنگر در اختیار دارد اما او هنوز بر این باور است که آرنولد بدنساز بهتری نسبت به وی بوده است. زمانی که کلمن جایزه یک عمر دستاورد ورزشی را در آرنولد کلاسیک سال 2021 از سوی آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد، نظر خود را در مورد این ستاره هالیوود عنوان کرد. اگرچه رونی کلمن به عنوان پرافتخارترین بدنساز دنیا شناخته می‌شود، اما او آرنولد شوارتزنگر را بزرگترین بدنساز تاریخ می‌داند. به گفته کلمن، این اسطوره بدنسازی زمانی به این تعداد قهرمانی دست یافت که امکانات امروزی در اختیار ورزشکاران قرار نداشت. به همین دلیل اینکه آرنولد یک دهه در اوج قرار داشت، چیزی کمتر از یک شاهکار نبود.

وقتی رونی کلمن ، آرنولد شوارتزنگر و هوادارانش را سر ذوق آورد

کلمن چند روز پس از پایان مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، تصویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که حسابی هواداران خودش و آرنولد را سر ذوق آورد. کلمن در مورد این تصویر که در کنار آرنولد شوارتزنگر فیگور گرفته، نوشته است:
رقابت در کنار آرنولد می‌توانست یک افتخار بزرگ باشد افسوس که ما پادشاه دو نسل متفاوت بدنسازی بودیم.
این تصور واکنش قابل توجهی را از سوی هواداران به دنبال داشت. یکی از طرفداران بر این باور است که حضور کلمن و شوارتزنگر بر روی یک صحنه، می‌توانست رقابت بزرگی را رقم بزند. دیگری هم نوشته: آرنولد شوارتزنگر عامل محبوب شدن رشته بدنسازی است و او کلاس بالاتری از هر بدنساز دیگری دارد. دیگری هم نوشته: رونی و عضلاتش در عصر خودش بی بدیل بود و آنها می‌توانستند روی یک صحنه رقابت نزدیکی داشته باشند. آرنولد ورزش بدنسازی را به مفهوم امروزی خود رساند. همان کاری که مایکل جردن در بسکتبال انجام داد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...