حمایت اسرائیل آدسانیا از حمزه چیمائف

کدخبر (226946) | 14 شهریور 1402 | ساعت 16:50
0 451
حمایت اسرائیل آدسانیا از حمزه چیمائف
اسرائیل آدسانیا نسبت به برگزاری یک مبارزه بین او و حمزه چیمائف، بی‌میل نیست.

به گزارش سرخ نیوز، در رویداد UFC 294 در ابوظبی امارات به تاریخ 21 اکتبر، مبارزه حساس در میان وزن (84 کیلوگرم) بین حمزه چیمائف (12 پیروزی، بدون شکست) و پائولو کاستا (14 پیروزی، 2 شکست) برگزار خواهد شد. حالا قهرمان این دسته وزنی یعنی اسرائیل آدسانیا نظر خودش را در مورد این مبارزه بیان کرده.

آدسانیا به دنبال چالش جدید

3 سال پیش بود که اسرائیل آدسانیا به مصاف پائولو کاستا رفت و یک پیروزی فوق العاده با ناک‌اوت فنی در راند دوم بدست آورد. تا آن زمان کاستا بدون شکست بود و این پیروزی نشان از کیفیت بالای آدسانیا داشت. اما او تاکنون هیچوقت با حمزه چیمائف مبارزه نکرده است و دلیل حمایتش از او همین موضوع می‌باشد:

نمی‌دونم چه کسی برنده می‌شه ولی اگه بخوام راستشو بگم، ترجیح می‌دم که چیمائف پیروز شه. چون دنبال چالش جدید برای خودم هستم.

پتانسیل بالای حمزه چیمائف برای قهرمانی

از روز اولی که حمزه چیمائف وارد سازمان UFC شد، اکثرا معتقد بودند که او قهرمان آینده خواهد بود. او ابتدا به دنبال قهرمانی در فوق سبک وزن (77 کیلوگرم) و سپس قهرمانی دوگانه در میان وزن بود اما مشکلاتی که بر اثر کاهش وزن تجربه کرد، باعث شد که فعلا روی دسته وزنی میان وزن تمرکز کرده و به دنبال قهرمانی در این دسته وزنی باشد. اولین سد محکم در مقابل چیمائف، پائولو کاستا خواهد بود. کاستا تجربه 2 شکست در مقابل آدسانیا و ماروین وتوری را دارد اما بردهای درخشانی نیز دارد؛ نظیر پیروزی در مقابل قهرمان سابق میان وزن یعنی لوک راکهولد و پیروزی در مقابل یوئل رومرو که بارها برای عنوان قهرمانی مبارزه کرده است. از 14 برد پائولو کاستا، 11 مورد آن با ناک اوت بدست آمده است و شانس بالایی برای ناک اوت کردن چیمائف دارد. از همین جهت، با اینکه دشمنی قدیمی و تمام نشدنی بین اسرائیل آدسانیا و پائولو کاستا وجود دارد، قهرمان میان وزن به حمزه چیمائف هشدار داده است که کاستا را دست کم نگیرد:

من جوری با کاستا مبارزه کردم و شکستش دادم که به نظر رسید کاستا حریف آسونیه. ولی حرفم رو باور کنید که اینطور نیست. اون حریف سرسختیه ولی من یه کاری کردم که آسون به نظر بیاد.

انگیزه و ذهنیت قوی اسرائیل آدسانیا

یکشنبه ی هفته آینده در رویداد UFC 293 شاهد مبارزه ی اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند خواهیم بود. یک حریف جدید دیگر برای آدسانیا اما او باز هم خواهان حریفان جدید بوده و برای همین امیدوار است که حمزه چیمائف به پیشرفت خود ادامه دهد:

جالب نیست؟ من قهرمانم و میتونم یه گوشه بشینم و هیچی نگم ولی دارم حریفان جدید و مبارزات جدید رو حمایت می‌کنم. حتی میخوام تا پایان سال 2023 یک مبارزه دیگه هم انجام بدم (به جز مبارزه با شان استریکلند).

به احتمال زیاد اگر حمزه چیمائف موفق شود از سد پائولو کاستا عبور کند، حریف بعدی اسرائیل آدسانیا باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه این مبارزه چه خواهد شد و آیا UFC این مبارزه را به حمزه می‌‌دهد یا برنامه‌های دیگری برای دسته وزنی میان وزن در سر دارند. جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...