جدیدترین عضو خانواده قهرمان UFC؛ آغاز سلطنت ولکانوفسکی سوم با شعار «رینگ»

الکساندر ولکانوفسکی شادی خود را با عکس و نام فرزند سوم خود در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. اخبار دلگرم‌کننده‌ای در انتظار است!
کدخبر (226421) | 14 شهریور 1402 | ساعت 07:20
0 181
جدیدترین عضو خانواده قهرمان UFC؛ آغاز سلطنت ولکانوفسکی سوم با شعار «رینگ»
الکساندر ولکانوفسکی شادی خود را با عکس و نام فرزند سوم خود در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. اخبار دلگرم‌کننده‌ای در انتظار است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جدا از دستاوردهای حرفه‌ای، الکساندر ولکانوفسکی با به دنیا آمدن فرزند سومش، خوشبختی را در زندگی شخصی هم به‌دست آورده است. این مبارز MMA عکس و نام منحصربه‌فرد نوزادش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و دریچه‌ای را به لحظه زیبای زندگی‌اش برای طرفداران گشود. الکساندر ولکانوفسکی برتری خود را در دسته پر وزن UFC تثبیت کرده و اخیراً با غلبه بر یایر رودریگز از عنوان قهرمانی وزنش دفاع کرده است. علاوه‌بر موفقیت حرفه‌ای‌، این مبارز استرالیایی با استقبال از سومین فرزندش، در زندگی شخصی هم لحظات خوشی را سپری می‌کند. ولکانوفسکی با افتخار از عکس و نام نوزادش در اینستاگرام رونمایی کرد. عکس الکساندر ولکانوفسکی با فرزند سومش، رینگ

سومین فرزند الکساندر ولکانوفسکی

ولکانوفسکی، سوپراستار UFC در سال 2012، با اما ازدواج و رابطه بسیار خوبی را با او شروع کرد. این زوج قبلاً دو دختر داشتند و اخیراً تولد دختر سومشان را جشن گرفتند. قهرمان پر وزن، این خبر خوشحال‌کننده را با یک میلیون و ششصد فالوور اینستاگرامیش به اشتراک گذاشت و گفت که فرزند تازه متولد شده «رینگ ولکانوفسکی» نام دارد. او در کپشن نوشت:
سلطنت ولکانوفسکی. دختر کوچوی شماره 3، مامان که امیدوارم سال‌ها سلطنت کند، امروز عالی عمل کرد، دوستت دارم عزیزم.
این خبر در اینستاگرام، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت، از طرفداران گرفته تا سلبریتی‌های سرشناس. واکنش‌ها و پست‌های مرتبط را در ادامه ببینید. عکس الکساندر ولکانوفسکی با فرزند سومش، رینگعکس الکساندر ولکانوفسکی با فرزند سومش، رینگ دختر بزرگتر الکساندر ولکانوفسکی، آریانا نام دارد و هفت ساله است و دختر کوچک‌ترش، ایرلی، پنج سال دارد. به‌عنوان والدین فداکار، «ولک» و اما، سلامتی دخترانشان را در هر جنبه‌ای از زندگی در اولویت قرار می‌دهند. ولک و اما، معمولاً با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از لحظات شاد خانوادگیشان را منتشر می‌کنند. این بار هم، ولکانوفسکی با افتخار تصویری از خودش در حالی که دخترش را در بغل گرفته به اشتراک گذاشت. آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...