مایکل جردن الهام‌ بخش حبیب نورماگومدوف می‌ شود؛ این مستند اسطوره MMA را وسوسه می‌ کند

حبیب نورماگومدوف در چندین پروژه تجاری سرمایه‌گذاری کرده است و به نظر نمی‌رسد که دیگر برای زنده ماندن نیازی به دریافت حقوق از UFC داشته باشد.
کدخبر (226332) | 13 شهریور 1402 | ساعت 21:10
0 216
مایکل جردن الهام‌ بخش حبیب نورماگومدوف می‌ شود؛ این مستند اسطوره MMA را وسوسه می‌ کند
حبیب نورماگومدوف در چندین پروژه تجاری سرمایه‌گذاری کرده است و به نظر نمی‌رسد که دیگر برای زنده ماندن نیازی به دریافت حقوق از UFC داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف می‌گوید مستند «آخرین رقص» که بر اساس زندگی اسطوره بسکتبال، مایکل جردن در تیم شیکاگو بولز ساخته و از شبکه نتفلیکس نمایش داده شده، بهترین چیزی بوده که او تا به حال دیده است. این ستاره بازنشسته UFC خود را طرفدار مایکل جردن می‌داند و همیشه از جردن به عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ بسکتبال یاد کرده و او را مورد ستایش قرار داده است. با این حال به نظر نمی‌رسد حبیب تصمیم داشته باشد رد پای جردن را دنبال کند و به باردیگر به عرصه مسابقات ورزشی بازگردد. مایکل جردن سه عنوان قهرمانی متوالی NBA را در سال‌های 1991، 1992 و 1993 به دست آورده است. پس از این قهرمانی‌ها پدر مایکل جردن در 93 سالگی درگذشت و او پس از کسب این سه گانه قهرمانی بازنشستگی خود را اعلام کرد. با این حال این جدایی از بسکتبال زمان زیادی طول نکشید و او دوباره به تیم محبوبش بازگشت و اینبار  در سال‌های 1996، 1997 و 1998 موفق به کسب یک سه گانه قهرمانی دیگر شد.

مایکل جردن الهام‌ بخش حبیب نورماگومدوف می‌شود؛ این مستند اسطوره MMA را وسوسه می‌کند حبیب نورماگومدوف در مسیر مایکل جردن

با این حال وقتی از حبیب درباره این که او هم تصمیم دارد مسیر مشابهی با مایکل جردن را طی کند یا نه، او صریحا پاسخ داد:
اول از همه، من مایکل جردن نیستم. البته من مستند او را تماشا کرده‌ام و به نظرم این بهترین چیزی بود که تا حالا دیده‌ام. درباره مایکل جردن فکر می‌کنم اپیزود مربوط به خداحافظی و آن لحظه نهایی، واقعا قلبم را تحت تأثیر قرار داد. واقعاً قلبم را متاثر کرد و نه. فکر نمی‌کنم بخواهم من این کار را انجام دهم. بخاطر خیلی چیزها نمی‌خواهم برگردم. اولین چیزی هم که به ذهنم می‌رسد، مادرم است. فکر نمی‌کنم بازگشتم کار درستی باشد.
حبیب نورماگومدوف پس از موفقیت در سومین دفاع از عنوان قهرمانی خود در دسته سبک وزن و سابمیشن جاستین گیجی در UFC  254، دستکش‌های UFC خود را آویزان کرد. او با رکورد 29-0 و قرار گرفتن در صدر رنکینگ دسته وزنی خود، با این ورزش وداع کرد. این مبارز داغستانی دارای ثروتی 40 میلیون دلاری است. او همچنین در چندین پروژه تجاری سرمایه‌گذاری کرده است و به نظر نمی‌رسد که دیگر برای زنده ماندن نیازی به دریافت حقوق از UFC داشته باشد.

تعارف سیاست به حبیب نورماگومدوف؛ نه! می‌خواهم مانند یک انسان معمولی زندگی کنمسرنوشت دسته سبک وزن بعد از خداحافظی حبیب نورماگومدوف

پس از اینکه حبیب نورماگومدوف عنوان قهرمانی دسته سبک وزن را کنار گذاشت، چارلز اولیویرا قهرمان جدید لقب گرفت. اما این مبارز برزیلی به دلیل از دست دادن وزن مقابل جاستین گیجی، از مبارزه محروم شد. پس از پیروزی در چند مسابقه، اولیویرا فرصتی برای مبارزه برای عنوان خالی قهرمانی مقابل هم تیمی حبیب، اسلام ماخاچف درUFC 280 در ابوظبی پیدا کرد. حبیب نورماگومدوف بازنشسته هم تیمی خود را در این مبارزه مربیگری کرد و توانست او را به عنوان قهرمانی برساند. از آن زمان اسلام ماخاچف از عنوان قهرمانی در برابر الکساندر ولکانوفسکی دفاع کرده و در یک مسابقه مجدد در UFC 294 باردیگر مقابل چارلز اولیویرا از عنوان خود دفاع خواهد کرد. جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...