اسرائیل آدسانیا به دنبال تسلیم کردن شان استریکلند!

کدخبر (226762) | 13 شهریور 1402 | ساعت 19:50
0 153
اسرائیل آدسانیا به دنبال تسلیم کردن شان استریکلند!
اسرائیل آدسانیا برای کسب مقام قهرمانی میان وزن UFC در رویداد UFC 293 به مصاف شان استریکلند خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکشنبه هفته آینده در رویداد UFC 293 در مبارزه اصلی رویداد در دسته وزنی میان وزن (84 کیلوگرم) مبارزه بر سر عنوان قهرمانی میان وزن UFC بین قهرمان اسرائیل آدسانیا (24 پیروزی، 2 شکست) و شان استریکلند (27 پیروزی، 5 شکست) برگزار خواهد شد. مبارزه ای که از نظر اکثر طرفداران ام ام ای، یک پیروزی و دفاع راحت برای آدسانیا خواهد بود. در طول دوران حرفه ای آدسانیا افتخارات و عناوین زیادی دیده می شود اما جای خالی حداقل یک پیروزی با سابمیشن، شدیدا به چشم می خورد. او که یک استرایکر می باشد و مهارت اصلی او کیک بوکس بوده، تا جای ممکن مبارزه را سرپا دنبال می کند و از استفاده از مهارت های گرپلینگ مانند جوجیتسو خودداری می کند.

انگیزه اسرائیل آدسانیا برای مبارزه با شان استریکلند

حالا انگیزه او برای مبارزه با شان استریکلند اینست که سرانجام بتواند اولین پیروزی خود را با تسلیم کردن حریف بدست آورد :

قطعا می‌خوام که تا پایان دوران حرفه‌ای مبارزاتم چند نفر رو تسلیم کنم. قبلا عنوان برترین مبارزه رویداد رو بدست آوردم ولی مزخرفه. من م‌یخوام یک اعدام تر و تمیز داخل قفس انجام بدم. عملکرد های عالی داشتم، شکست داشتم، کامبک های بزرگ داشتم. حالا می خوام یکم مهارت گرپلینگم رو به نمایش بزارم. میخوام یکم با دست و پای حریفانم مبارزه کنم و نفسشونو بگیرم.

اسرائیل آدسانیا به دنبال تسلیم کردن شان استریکلند!

برنامه شان استریکلند برای پیروزی مقابل اسرائیل آدسانیا چیست؟

آدسانیا فکر می کند که برنامه استریکلند برای مبارزه با او، استفاده از گرپلینگ و بردن مبارزه روی زمین خواهد بود که میتواند فرصت سابمیشن را به آدسانیا بدهد:

من چی میخوام واسه کارنامم؟ پیروزی با سابمیشن. شدیدا می‌خوامش. ممکنه در این مبارزه بهش برسم. می دونم که میخواد کشتی بگیره. احمقه اگه اینکارو نکنه و بخواد سرپا با من مبارزه کنه.

اسرائیل آدسانیا به دنبال تسلیم کردن شان استریکلند! البته فراموش نکنیم که استریکلند در مقابل یک استرایکر قهار دیگر مثل الکس پریرا هم سرپا مبارزه کرد ولی آدسانیا معتقد است او بلوف می زند و در مقابل قهرمان قطعا به سراغ کشتی و گرپلینگ خواهد رفت:

اون مربی های باهوشی داره و قطعا به زور بهش فهموندن که برنامه و نقشه چیه. می دونم که بهش گفتن بهتره بپیچی به پر و پای آدسانیا. من وقتی که او با پریرا مبارزه داشت بهش هشدار دادم که حواسش رو جمع کنه وگرنه پریرا ناک اوتش می کنه. و پریرا باهاش چیکار کرد؟ ناک اوتش کرد چون استریکلند روی کارش تمرکز نکرده بود و حواسش به کل کل و درگیری لفظی با من بود.

باید منتظر باشیم و ببینیم که نتیجه مبارزه اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند چه خواهد شد. آیا استریکلند سرپا مبارزه خواهد کرد؟ آیا آدسانیا موفق می شود اولین پیروزی خود با سابمیشن را بدست آورد یا خیر؟ جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...