حمایت ناتالی پورتمن از جنیفر هرموسو در برابر رسوایی آزار جنسی روبیالس

ناتالی پورتمن، بازیگر معروف هالیوودی، درباره رسوایی لوئیس روبیالس نظر داده و از جنیفر هرموسو حمایت کرده است.
کدخبر (225497) | 09 شهریور 1402 | ساعت 18:38
0 580
حمایت ناتالی پورتمن از جنیفر هرموسو در برابر رسوایی آزار جنسی روبیالس
ناتالی پورتمن، بازیگر معروف هالیوودی، درباره رسوایی لوئیس روبیالس نظر داده و از جنیفر هرموسو حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جنجال آزار جنسی، پس از پیروزی اسپانیا مقابل انگلیس در جام جهانی فوتبال زنان و وقتی که رئیس فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا در طول مراسم، لبان جنیفر هرموسو را بوسید، بالا گرفت. هرموسو گفته که این بوسه را دوست نداشته؛ در حالی که روبیالس می‌گوید که این بوسه توافقی بوده و سوءقصدی جمعی بر علیه او شکل گرفته و از سمتش استعفا نمی‌دهد. پس از این اتفاق، فیفا او را در ابتدا به مدت 90 روز تعلیق کرد و دولت اسپانیا هم از شروع مراحل قانونی برای متهم کردن این مرد 46 ساله به تجاوز جنسی علیه هرموسو خبر داد. هرموسو به‌شدت ازطرف همکاران و جامعه‌اش، ازجمله اسطوره‌های فوتبال اسپانیایی، ژاوی و آندرس اینیستا حمایت شده است. کادر مربیگری خورخه ویلدا در حمایت از این فوتبالیست زن استعفا دادند و هم‌تیمی‌های او هم اعلام کردند که تا زمانی که روبیالس در قدرت باقی بماند، در تیم ملی بازی نمی‌کنند. از جمله آخرین افرادی که نامش را به لیست حامیان هرموسو اضافه کرده، ناتالی پورتمن است که به خاطر بازی در نقش پدمه آمیدالا در مجموعه جنگ ستارگان و جین فاستر در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. این بازیگر در اینستاگرام نوشت:

من در کنار جنیفر هرموسو می‌ایستم.
«Se acabo» هشتگی مشابه #MeToo است و مترادف با رسوایی است که به «تمام شد» ترجمه شده است. حمایت ناتالی پورتمن از جنیفر هرموسو در برابر رسوایی آزار جنسی روبیالس

مادر روبیالس در اعتصاب غذا

روز چهارشنبه مشخص شد که مادر روبیالس، آنجلس باجار، تصمیم گرفته با اعتصاب غذا، نسبت به رفتاری که با پسرش شده، اعتراض کند. بنابر گزارش‌ها، باجار خود را در داخل یک کلیسا حبس و اعتصاب غذا کرده و مدعی شده که جامعه پس از اقدامات پسرش در فینال جام جهانی، با او رفتاری غیرانسانی کرده است. پسر عموی روبیالس، ونسا رویز، هم از این رئیس فدراسیون حمایت کرده است. رویز به رسانه‌ها گفت:
ما برای او خیلی ناراحتیم. او قبل از اینکه زمانش برسد، مورد قضاوت قرار گرفته است. [رسانه‌ها] دست از آزار و اذیت ما برنمی‌دارند. ما مجبور شدیم خانه خود را ترک کنیم. می‌خواهیم ما را به حال خودمان بگذارند و جنی حقیقت را بگوید. این عادلانه نیست.
آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...