حمله مایک تایسون به کوتوله داغستانی به سبک هالیفیلد ؛ ضربه مینی ماگومدوف به صورت مایک آهنین !

هازبولا ماگومدوف به دنیای بوکس ورود داشته و در آخرین قسمت پادکست آمریکایی Hotboxin با مایک تایسون ، اسطوره بوکس دنیا همراه شده است.
کدخبر (157617) | 03 فروردین 1402 | ساعت 10:56
0 421
حمله مایک تایسون به کوتوله داغستانی به سبک هالیفیلد ؛ ضربه مینی ماگومدوف به صورت مایک آهنین !
هازبولا ماگومدوف به دنیای بوکس ورود داشته و در آخرین قسمت پادکست آمریکایی Hotboxin با مایک تایسون ، اسطوره بوکس دنیا همراه شده است.

به گزارش سرخ نیوز، هازبولا ماگومدوف ملقب به مینی ماگومدوف موفق شد پیش از آنکه مایک تایسون واکنش خاصی نشان دهد، به صورت قهرمان اسبق سنگین وزن بوکس جهان ضربه بزند. هازبولا اینفلوئنسر اهل ماخاچکالا داغستان است. او از نوعی کوتولگی رنج می‌برد که به او قامت و صدای یک پسر کوچک را می‌دهد. هازبولا ماگومدوف در تیک تاک فعال است و 7.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

دوستی نزدیک حبیب نورماگومدوف و هازبولا ماگومدوف

حبیب نورماگومدوف اسطوره UFC، محبوب‌ترین چهره زندگی هازبولا محسوب می‌شود و پس از وایرال شدن ویدئویی از تقلید رفتارهای حبیب نورماگومدوف توسط هازبولا، این دو با هم دوست شدند. این باعث شد که به او لقب مینی حبیب را بدهند. به دنبال محبوبیت فراوانی که او در دنیای MMA بدست آورد، در سپتامبر دانا وایت، رئیس UFC به او پیشنهاد قراردادی پنج ساله برای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی را ارائه داد. حمله مایک تایسون به کوتوله داغستانی به سبک هالیفیلد ؛ ضربه مینی ماگومدوف به صورت مایک آهنین !هازبولا با حبیب نورماگومدوف ارتباط نزدیکی دارد و احتمالا به همین دلیل هم بوده که او چندین بار به کانر مک گرگور در مورد مشکلاتی که ممکن است برایش ایجاد کند، هشدار داده است. البته این اینفلوئنسر 20 ساله تنها با MMA در ارتباط نیست و پس از اینکه او وارد بزرگترین رقابت تاریخ فوتبال میان رونالدو و مسی و انتخاب یکی از آنها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شد، وفاداری تمام و کمال خود را به این رقابت‌ها کنار گذاشت.

جیک پاول حریف آسانی برای هازبولا خواهد بود

هازبولا حالا به دنیای بوکس هم ورود داشته و در آخرین قسمت پادکست آمریکایی Hotboxin با مایک تایسون، اسطوره بوکس دنیا همراه شده است. در ویدیو این پادکست دیده می‌شود که هازبولا چندین ضربه را به سوی صورت تایسون روانه می‌کند اما مایک آهنین به خوبی صورت خود را پوشانده و با جابجا کردن سر خود سعی می‌کند از ضربات مینی ماگومدوف در امان بماند. البته هازبولا میان جابجایی‌ها تایسون، ناگهان زدن ضربات خود را متوقف می‌کند و در حالیکه در نقطه‌ای که به نظر می‌رسد دفاع تایسون مناسب نبوده، این اینفلوئنسر داغستانی شروع به زدن ضرباتی به همان قسمت‌هایی می‌کند که دارای فضا بوده و محافظی ندارد. پس از این اتفاق قهرمان اسبق بوکس سنگین وزن جهان متوجه شد که اوضاع دیگر مناسب نیست. این همان حسی بود که در حین شکست مقابل ایواندر هالیفیلد در مسابقه مجدد قهرمانی جهانی در سال 1997 داشت. حمله مایک تایسون به کوتوله داغستانی به سبک هالیفیلد ؛ ضربه مینی ماگومدوف به صورت مایک آهنین !تایسون که متوجه می‌شود اوضاع خوب پیش نمی‌رود، هازبولا را مانند یک کودک بلند کرده و سعی می‌کند گوش او را گاز بگیرد. این دقیقاً همان نوع رفتاری است که باعث شد او سالها پیش از رقابت مقابل هالیفیلد کنار گذاشته شود تا در اولین مبارزه پس از 11 راند رقابت، شکست بخورد. هازبولا نورماگومدوف ممکن است حریف آسانی برای تایسون به نظر برسد اما احتمالا او می‌تواند با حریف بسیار آسانتری مانند جیک پاول روبرو شود. جیک پاول که چندین برد در کارنامه خود داشت، اخیرا اولین شکست خود را مقابل تامی فیوری تجربه کرد. پیش از این شکست جیک پاول مدعی شده بود که می‌تواند مایک تایسون را در یک رقابت حرفه‌ای شکست دهد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...