عطش مبارزه فلوید می ودر ؛ از رجزخوانی جیک پاول تا رقابت نمایشی در 5 کشور دنیا

فلوید می ودر روزهای پسا بازنشستگی خود را با حاشیه های درگیری با جیک پاول و رقابت های دوستانه UFC می گذراند.
کدخبر (154189) | 22 اسفند 1401 | ساعت 00:01
0 259
عطش مبارزه فلوید می ودر ؛ از رجزخوانی جیک پاول تا رقابت نمایشی در 5 کشور دنیا
فلوید می ودر روزهای پسا بازنشستگی خود را با حاشیه های درگیری با جیک پاول و رقابت های دوستانه UFC می گذراند.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر برگزاری پنج مسابقه جدید نمایشی بوکس را در چند کشور مختلف تایید کرده است. این اسطوره آمریکایی در سال 2017 پس از شکست دادن کانر مک گرگور قهرمان سابق UFC، رسما بازنشسته شد اما دست از کار نکشید و پس از آن برای انجام 6 رقابت نمایشی مقابل ستارگان MMA، یوتیوب و چهره مشهور تلویزیونی به میادین بازگشته است. او حالا اعلام کرده که قصد کناره‌گیری ندارد و به زودی در کره جنوبی، آلمان، ژاپن، استرالیا و آمریکا برای چند رقابت نمایشی با رقبایش مبارزه خواهد کرد. عطش مبارزه فلوید می ودر ؛ از رجزخوانی جیک پاول تا رقابت نمایشی در 5 کشور دنیا او در مورد این رقابت‌ها نوشته:

سال 2023 تاکنون برایم اینگونه سپری شده است. 5 رقابت نمایشی در 5 کشور در 9 ماه که اگر هر یک از این رقابت‌ها هم برگزار نشود، باز هم دستمزدم را می‌گیرم. من فعال‌ترین ورزشکار بوکس در دنیا هستم، به همین خاطر درآمدم تضمین شده است.

فلوید می ودر بعد از بازنشستگی چه می کند؟

می ودر 46 ساله، اخیراً در اولین رقابت بوکس خود در سال 2023 موفق شد در هشت راند آرون چالمرز 35 ساله را در ورزشگاه O2 لندن شکست دهد. البته این اتفاق در حالی رخ داد که برخلاف تصور ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر بود. می ودر در سال‌های اخیر دو مبارز هنرهای رزمی ژاپنی یعنی تنشین ناسوکاوا 24 ساله و میکورو آساکورا 30 ساله را شکست داده است. چالمرز که با دون مور و یوتیوبر لوگان پاول 27 ساله همکاری داشته، در دو سال گذشته تنها مبارزی بوده که توانسته تا 8 راند مقابل فلوید می ودر ایستادگی کند. سال قبل Deji بیست و شش ساله در دبی طی 6 راند مقابل این بوکسور آمریکایی شکست خورد. عطش مبارزه فلوید می ودر ؛ از رجزخوانی جیک پاول تا رقابت نمایشی در 5 کشور دنیا گفته می‌شود در آن مبارزه جیک پاول 26 ساله هم در محل مسابقه حضور داشته اما به گفته پاول، می ودر از او خواسته است که قبل از مبارزه محل را ترک کند. این اختلاف میان آنها به سال 2021 برمی‌گردد؛ جایی که پاول کلاه می ودر را از او دزدید و باعث ایجاد جنجالی بزرگ شد. البته به نظر می‌رسد این مشکل همچنان ادامه داشته باشد چراکه به گفته پاول پس از بازی اخیر میامی هیت در لیگ بسکتبال آمریکا، 50 نفر از هواداران می ودر قصد داشتند به سوی پاول حمله کنند که البته این مبارز نمایشی از این اتفاق جان سالم به در برده است.

پیشنهاد جیک پاول به فلوید می ودر : در رینگ انتقام بگیر!

در عوض پاول به می ودر پیشنهاد داده تا اختلاف خود را درون رینگ حل کنند. جیک پاول روز پنجشنبه گذشته در حال ترک بازی کاوالیرز و میامی بود که فلوید می ودر و گروه زیادی از افراد همراهش به او نزدیک شدند. فیلم‌های ویدئویی به‌دست‌آمده توسط TMZ Sports، پاول و می‌ودر را نشان می‌دهد که توسط چند نیروی امنیتی محاصره شده و چند مرد که در نزدیکی فلوید ایستاده‌اند، با پاول صحبت می‌کنند. در این تصاویر، هیچ درگیری خاصی میان دو طرف مشاهده نشد و سپس پاول از محل این گفت و گو دور شد. عطش مبارزه فلوید می ودر ؛ از رجزخوانی جیک پاول تا رقابت نمایشی در 5 کشور دنیا سپس پل دیده می شود که در حال دور شدن از گروه افراد خارج از میدان مسابقه است. هیچ مشتی پرتاب نشد و صدای می ودر در حال صحبت با پل در این کلیپ کوتاه شنیده نشد. جیک پاول گفت:
فلوید می ودر و 50 نفر از ناکجا آباد بیرون می آیند، مانند یک کوچه فرعی، بیرون از ورزشگاه منتظر من هستند و می‌گویند خب چه خبر؟ فلوید علت این کارهایت چیست؟ من اول از همه، من به تو چه گفتم فلوید؟ من فقط کلاهت را برداشتم و تو هنوز بابت آن عصبانی هستی؟ 50 نفر به معنای واقعی کلمه شروع به محاصره کردن من کردند تا سعی کنند مرا بدزدند اما من بیرون هستم. بهتر است بیایی در رینگ مشکلامان را حل کنیم.
عطش مبارزه فلوید می ودر ؛ از رجزخوانی جیک پاول تا رقابت نمایشی در 5 کشور دنیا درباره فلوید می ودر و جیک پاول بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...