اسباب بازی 500 کیلویی و تمرینات فرازمینی هادی چوپان / واکنش جذاب چهره‌ها، از فیل هیث تا میلوس سارسف و دنیس ولف + ویدئو

هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی ویدئویی از تمرین هاگ اسکوات 500 کیلویی به صورت دراپ ست را به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (213082) 06 مرداد 1402 | ساعت 12:09
0 220
هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی ویدئویی از تمرین هاگ اسکوات 500 کیلویی به صورت دراپ ست را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی و فاتح مستر المپیا 2022، بعد از مدت‌ها سکوت و فعالیت رسانه‌ای حداقلی، طی روزهای اخیر ویدئوهایی را از تمرینات سنگین و آپدیت بدنی خود به اشتراک گذاشته است. چوپان مطابق روال هفته‌های گذشته، در آکادمی چوپان کلاسیک تمرینات خود را پیگیری می‌کند. هادی در جدیدترین ویدئویی که از خود به اشتراک گذاشته مشغول تمرین هاگ اسکوات 500 کیلویی به صورت دراپ ست است. هدف این حرکت تمرینی، تقویت عضلات چهار سر ران، همسترینگ و سرینی است و عضله هدف در آن، بستگی به وضعیت قرار گرفتن پا دارد. در صورتی که پا نزدیک به بدن باشد عضله هدف چهار سر ران و در صورتی که پا بالاتر باشد، عضله هدف همسترینگ و عضلات سرینی خواهد بود. تمرکز هادی چوپان در این حرکت تمرینی روی تقویت عضلات چهار سر ران است.

واکنش ها به تمرینات فرازمینی هادی چوپان

در حدود 16 ساعت بعد از انتشار این ویدئو در اینستاگرام، هادی چوپان بیش از 210 هزار لایک دریافت کرده و نزدیک به 4 هزار کامنت نیز در این پست اینستاگرامی به ثبت رسیده است. چهره‌های سرشناس بدنسازی ایران و جهان نیز به این ویدئوی هادی چوپان واکنش نشان داده‌اند و از او حمایت کرده‌اند. در میان این افراد می‌توان به فیل هیث، قهرمان نامدار 7 دوره مستر المپیا، دنیس ولف بدنساز نامدار آلمانی و قهرمان پیشین آرنولد کلاسیک، میلوس سارسف مربی سرشناس دنیای بدنسازی، علی نعمتی مربی نامدار بدنسازی ایرانی و مراد تاومان، مدل شناخته شده ترکیه‌ای اشاره کرد.
تمرینات فرازمینی گرگ ایرانی؛ هادی چوپان و اسباب بازی 500 کیلویی! + ویدئوتمرینات فرازمینی گرگ ایرانی؛ هادی چوپان و اسباب بازی 500 کیلویی! + ویدئو تمرینات فرازمینی گرگ ایرانی؛ هادی چوپان و اسباب بازی 500 کیلویی! + ویدئو دنیس ولف با یک جمله انگیزشی از هادی حمایت کرده، فیل هیث و علی نعمتی نیز گذاشتن ایموجی به ویدئوی تمرینی گرگ ایرانی واکنش نشان داده‌اند.
تمرینات فرازمینی گرگ ایرانی؛ هادی چوپان و اسباب بازی 500 کیلویی! + ویدئو میلوس سارسف نیز با گذاشتن یک کامنت مفصل، از فداکاری، عشق و اشتیاقی که هادی چوپان به بدنسازی دارد تمجید کرده و نوشته:
عشق و اشتیاق تو برای بدنسازی، جانفشانی, تحرک، آرزو، وجدان کاری و میزان فداکاری که انجام میدی چنین قهرمانی رو خلق کرده. پیشرفتی که تو در دوران حرفه‌ایت داشتی و ادامه این پیشرفت بر روی استیج نتیجه عهد و پیمان تو با خون، عرق و اشک های تمارین طاقت فرساست. این ویدئو مثل خیلی از ویدئوهای دیگر تو نشان از این دارد که گرگ پارسی که بر نوک قله ایستاده به اندازه تمام کسانی که چشم به فتح قله و گرفتن جایگاه او دارند گرسنه است. آماده سازی ایمنی داشته باشی قهرمان.
تمرینات فرازمینی گرگ ایرانی؛ هادی چوپان و اسباب بازی 500 کیلویی! + ویدئو مراد تاومان نیز برای هادی چوپان نوشته:
ماشاالله به برادر من، گرگ ایرانی. برو واسه دومین قهرمانی مستر المپیا
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...