گرگ ایرانی و کوهی از عضلات خارق‌العاده ؛ سورپرایز شبانه هادی چوپان + ویدئو

هادی چوپان شب گذشته با به اشتراک گذاشتن ویدئویی، بار دیگر عضلات خارق العاده خود را به نمایش گذاشته است.
کدخبر (212815) 05 مرداد 1402 | ساعت 08:58
0 418
هادی چوپان شب گذشته با به اشتراک گذاشتن ویدئویی، بار دیگر عضلات خارق العاده خود را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد که تمرینات خود برای قهرمانی در مستر المپیا 2023 را با قدرت پیگیری می‌کند، در ساعات پایانی شب گذشته ویدئویی کوتاه از خودش را به اشتراک گذاشت. در این ویدئو، گرگ ایرانی عضلات جلوی خود را به رخ کشیده و بار دیگر ظرفیت بدنی خارق‌العاده خود را به نمایش گذاشته است. او حتی در آف سیزن نیز در فیگور های جلو کات و کاندیشن خوبی دارد و حجم و چگالی بالای عضلات سینه، بازوها و شکم وی در این ویدئو قابل مشاهده است. البته این ویدئو، همان طور که هادی در کپشن این پست اشاره کرده، مربوط به یک ماه پیش است و هادی در این پست نوشته:

بیاید بازی کنیم!

رقابت هادی چوپان و درک لانسفورد و نقش رسانه ها

رقابت هادی چوپان با درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 هفته گذشته نقل محافل بدنسازی بود و درک لانسفورد در دو پادکست بدنسازی در این باره با ابتدا با فلکس لوئیس و سپس با دنیس جیمز، کریس کورمیر و میلوس سارسف صحبت کرد. صحبت‌های درک درباره هادی توام با احترام فراوان به وی بود. او در صحبت خود با فلکس لوئیس قهرمان نامدار و سابق دسته 212 پوند، که در گذشته برخی حواشی میان وی و هادی وجود داشته، مدعی شد که برای هادی به عنوان قهرمان مستر المپیا در سال گذشته احترام بسیار زیادی قائل است. او در پادکست «The Menace» نیز مدعی شد برای قهرمانی در سال 2023، نیاز به بهبود وضعیت عضلات پا و سینه خود دارد و در این باره در تلاش است.

ویدئویی که هادی چوپان شب گذشته به اشتراک گذاشت، کوهی از عضلات خارق‌العاده در فاصله 14 هفته تا مستر المپیا 2023

بعد از صحبت‌های درک، هادی چوپان روز گذشته ابتدا ویدئویی از تمرینات فوق سنگین عضلات پشت خود را به اشتراک گذاشت، ویدئویی که در آن گرگ ایرانی مشغول اجرای حرکت زیربغل هالتر خم 220 کیلویی بود، حرکتی که نشان از تلاش هادی برای بهبود وضعیت عضلات پشت خود دارد، جایی که او در مقایسه با درک لانسفورد در مستر المپیا 2022، دست پایین تری داشت. بلافاصله، گرگ ایرانی در ویدئوی دیگری، عضلات جلوی خود را به نمایش گذاشت، با این توصیف که این ویدئو مربوط به یک ماه پیش بوده، اقدامی که در آن هادی چوپان ضمن نشان دادن عضلات خود در بخشی که از آن به عنوان نقطه قوت وی یاد می‌شود، این کنجکاوی را ایجاد کرده که عضلات جلوی وی در حال حاضر در چه شرایطی هستند.


صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در بعد رسانه‌ای، هادی چوپان علی رغم قهرمانی در مستر المپیا، آن طور که باید مورد حمایت قرار نمی‌گیرد و بدنسازان آمریکایی همچون درک لانسفورد و نیک واکر، بسیار بیشتر از مورد توجه قرار گرفته‌اند، موضوعی که بخش عمده‌ای از آن به مشکل ویزای هادی و عدم حضور او در مجامع بدنسازی، حاشیه مسابقات، مراسم‌ها و تمرینات مشترک با سایر بدنسازان و البته عدم تسلط هادی چوپان به زبان انگلیسی بازمی‌گردد.

گرگ ایرانی و کوهی از عضلات خارق‌العاده ؛ سورپرایز شبانه هادی چوپان + ویدئوحمایت میلوس سارسف از هادی چوپان

میلوس سارسف، مربی برجسته دنیای بدنسازی به این ویدئوی هادی چوپان واکنش نشان داده و برای او نوشته:

هادی، تو برای ما یک قهرمان بسیار محترمی. برای بسیاری از ما، تو لایق کسب بیش از یک عنوان قهرمانی مستر المپیا هستی.

گرگ ایرانی و کوهی از عضلات خارق‌العاده ؛ سورپرایز شبانه هادی چوپان + ویدئوسارسف یکی از چهره‌هایی است که همواره از هادی چوپان حمایت کرده و بارها به این موضوع تاکید داشته که او، مستحق قهرمانی در بیش از یک مستر المپیا بوده است. سارسف در مستر المپیا 2023، مربی بدنسازانی چون سامسون داودا و بهروز تابانی خواهد بود. فصل مقدماتی مستر المپیا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و این مسابقات، از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...