درک لانسفورد: دوئل قهرمانی بین من و هادی چوپان خواهد بود + ویدئو با زیرنویس فارسی

درک لانسفورد یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در دسته آزاد مستر المپیا 2023 در گفت‌وگویی با حضور دنیس جیمز، کریس کورمیر و میلوس سارسف مدعی شد که نبرد قهرمانی در مستر المپیا بین وی و هادی چوپان خواهد بود.
کدخبر (212300) 03 مرداد 1402 | ساعت 22:34
0 189
درک لانسفورد یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در دسته آزاد مستر المپیا 2023 در گفت‌وگویی با حضور دنیس جیمز، کریس کورمیر و میلوس سارسف مدعی شد که نبرد قهرمانی در مستر المپیا بین وی و هادی چوپان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، درک لانسفورد نایب قهرمان مستر المپیا 2022 و یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی در اورلاندو، اخیرا در گفت‌وگویی با دنیس جیمز، میلوس سارسف و کریس کورمیر در پادکست «The Menace» شرکت کرد و از رقابتش با هادی چوپان در سال گذشته و سال جاری و همین طور کار کردن با هنی رامبد گفته است. درک لانسفورد بدنسازی است که بعد از قهرمانی در دسته 212 پوند مستر المپیا 2021 و با حضور در فیگور گیری افتخاری پیتسبورگ پرو 2022 در دسته آزاد چهره شد و با درخشش در آن فیگور گیری افتخاری، مجوز حضور در مستر المپیا 2022 را کسب کرد. او که به مانند هادی چوپان و کریس بامستد با هنی رامبد مربی سرشناس بدنسازی تمرین می‌کند در مستر المپیا 2022 پدیده رقابت بود و موفق شد با اختلاف اندک نسبت به هادی چوپان و بالاتر از بدنسازانی مانند نیک واکر، برندون کوری و بیگ رامی، در جایگاه دوم قرار بگیرد.

درک لانسفورد: دوئل قهرمانی بین من و هادی چوپان خواهد بود + ویدئو با زیرنویس فارسیپیش بینی درک لانسفورد از مستر المپیا 2023

درک لانسفورد در این گفت‌وگو مدعی شده که رقابت برای قهرمانی بین او و هادی چوپان خواهد بود و سامسون داودا که سال گذشته در مستر المپیا ششم و در آرنولد کلاسیک قهرمان شده بود به همراه نیک واکر نفر سوم مستر المپیا سال گذشته و نایب قهرمان آرنولد کلاسیک برای سومی و چهارمی رقابت فشرده‌ای خواهند داشت. او در این باره گفته:
شش مدعی حضور در میان 5 نفر برتر رقابت خیلی نزدیکی خواهند داشت. اما چیزی که به وضوح می‌بینم این است که سامسون کاملا در حال پیشرفت بوده و  فکر می‌کنم این رقابت خیلی هیجان انگیز خواهد بود. به نظرم من و هادی برای حضور بین دو نفر برتر رقابت می‌کنیم و سامسون داودا و نیک واکر برای سومی و چهارمی، فکر می‌کنم رقابت بزرگی بین من و هادی و بین نیک و سامسون را شاهد خواهیم بود. البته این نظر من است!
درک لانسفورد: دوئل قهرمانی بین من و هادی چوپان خواهد بود + ویدئو با زیرنویس فارسیدرک لانسفورد در ادامه از رقابت سال گذشته‌اش با هادی چوپان گفته و تاکید کرده که برای قهرمانی، نگاهش به نقاط قوت و ضعف هادی نخواهد بود:
برای شکست دادن هادی، نیاز به عضلات پای پرتر دارم و این یک امتیاز ویژه برای من خواهد بود. باید برای قهرمانی در مستر المپیا 2023، نسخه پرتر، شفاف‌تر و البته بزرگ‌تری از خودم را روی استیج ببرم. این کاری است که نسبت به سال گذشته باید انجام دهم. من نباید در مورد هادی صحبت کنم و به دنبال نقاط ضعف و قوت او باشم. باید از سال گذشته خودم بهتر باشم و در واقع باید درک لانسفورد 2022 را شکست دهم. نباید فراموش کرد که سال گذشته و در پیش داوری تنها یک امتیاز از هادی عقب بودم.

درک لانسفورد: دوئل قهرمانی بین من و هادی چوپان خواهد بود + ویدئو با زیرنویس فارسیدرک لانسفورد و تجربه کار کردن با هنی رامبد

درک لانسفورد همچنین در مورد هنی رامبد هم صحبت کرده و توضیح داده که هیچ ذهنیت منفی بابت کار کردن با مربی قهرمان سال پیش مستر المپیا ندارد و معتقد است که قهرمانی او یا هادی برای هنی رامبد افتخار محسوب می‌شود.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در ادامه این گفت‌وگو، میلوس سارسف مربی سرشناس دنیای بدنسازی هم در مورد هنی رامبد و عملکرد شگفت انگیز وی در مستر المپیا 2022 صحبت کرد، جایی که سه شاگرد رامبد، هادی چوپان و درک لانسفورد در دسته آزاد قهرمان و نایب قهرمان شدند و کریس بامستد در دسته فیزیک کلاسیک چهارمین قهرمانی متوالی خودش رو کسب کرد. درک لانسفورد: دوئل قهرمانی بین من و هادی چوپان خواهد بود + ویدئو با زیرنویس فارسیسارسف در مورد رقابت سال گذشته هادی و درک تو مستر المپیا هم صحبت کرد و مدعی شد که درک در عضلات پشت قطعا بهتر از هادی بوده، هر چند در فیگور های جلو هادی وضعیت بهتری داشته است. میلوس معتقد است که درک «وی تیپر تر» بوده و به همین دلیل در رابطه با اینکه کدام بدنساز در فیگور لت از جلو بهتر بوده قضاوت نکرده است.

ویدئو: درک لانسفورد: دوئل قهرمانی بین من و هادی چوپان خواهد بود + با زیرنویس فارسی اختصاصی سرخ نیوز

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...