عوارض مخرب استفاده از استروئید و خاطره جالب فلکس ویلر از دزدی که دنبال بدنسازی بود!

فلکس ویلر با مقایسه عضلات خود با گذشته‌اش به بررسی استفاده از استروئیدها و تأثیرات آن پرداخت.
کدخبر (190857) | 18 خرداد 1402 | ساعت 10:44
0 232
عوارض مخرب استفاده از استروئید و خاطره جالب فلکس ویلر از دزدی که دنبال بدنسازی بود!
فلکس ویلر با مقایسه عضلات خود با گذشته‌اش به بررسی استفاده از استروئیدها و تأثیرات آن پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فلکس ویلر یکی از بزرگترین اسطوره‌های بدنسازی به‌حساب می‌آید که در دوران حرفه‌ای خود در مجموع به چهار قهرمانی آرنولد کلاسیک دست پیدا کرد. بسیاری از طرفداران بدنسازی از فیزیک او در سال 1993 به‌عنوان یکی از بهترین فیزیک‌های کل تاریخ بدنسازی یاد می‌کنند. «سلطان تقارن» در پادکست اخیر «The Menace» به‌همراه دنیس جیمز حضور پیدا کرد و در رابطه با نحوه استفاده خود از استروئیدها در سال 1993 برای آمادگی در رقابت های آرنولد کلاسیک و رقابت های مستر المپیا صحبت کرد. با این حال، چیزی که توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد، داستانی بود که این کهنه‌کار بدنسازی آن را برای بینندگان این ویدئو تعریف کرد. عوارض مخرب استفاده از استروئید و خاطره جالب فلکس ویلر از دزدی که دنبال بدنسازی بود!این داستان به‌خوبی نشان می‌دهد که بعضی از افراد حاضرند تا برای دستیابی به یک فیزیک فوق‌العاده، دست به هر کاری بزنند.

خاطره جالب فلکس ویلر از یک تهدید!

این بدنساز 57 ساله در طول این مصاحبه داستانی جالب و خنده‌داری را برای بینندگان و میزبانان این ویدئو تعریف کرد. این داستان مربوط به زمانی است که ویلر به طور حرفه‌ای در بدنسازی فعالیت می‌کرد. او توضیح داد که در آن زمان، همواره به دقت، مقدار استفاده خود از استروئیدها را در یک دفتر شخصی یادداشت می‌کرد. با این حال، محتویات این دفتر توجه شخصی را به خود جلب کرده بود که فکر می‌کرد که می‌تواند با استفاده از اطلاعات آن، به بدن فلکس ویلر دست پیدا کند! ویلر گفت:
شخصی من را تهدید کرد که وارد خانه من خواهد شد و این دفتر را خواهد دزدید!
عوارض مخرب استفاده از استروئید و خاطره جالب فلکس ویلر از دزدی که دنبال بدنسازی بود!فلکس ویلر بدنسازی در طول این ویدئو در رابطه با فیزیک خود در سال 1993 صحبت کرد و تأثیرات استفاده از استروئیدها را بر بدن خود توضیح داد. ویلر اظهار کرد:
اگر به‌درستی خاطرم باشد، من از 800 میلی گرم دکا، 600 میلی گرم وینسترول، 100 میلی گرم قرص وینسترول و 30 میلی گرم آناوار استفاده می‌کردم.
فلکس ویلر از این مواد برای افزایش عضله‌سازی و همچنین افزایش قدرت عضلاتش استفاده می‌کرد.

فلکس ویلر و مشکلات ناشی از استفاده از استروئید

فلکس ویلر در یکی از مصاحبه‌های پیشینش به این موضوع اشاره کرد که او کار خود را به‌عنوان یک بدنساز، کاملاً طبیعی و بدون استفاده از هیچ موادی آغاز کرد. او اولین بار از کپسول‌های دیانابول استفاده کرد و به طرز عجیبی، در ماه اول 13.5 کیلوگرم به وزنش اضافه شد. این تغییر سریع باعث شد تا او دقت بیشتری در استفاده از این مواد به خرج دهد. عوارض مخرب استفاده از استروئید و خاطره جالب فلکس ویلر از دزدی که دنبال بدنسازی بود!با این حال، اولین استفاده فلکس ویلر از استروئیدها با مشکلات زیادی برای او همراه بود. او به آرامی استفاده خود از استروئیدها را افزایش داد تا بتواند خودش را به‌خوبی برای رقابت‌های مختلف بدنسازی آماده کند اما این موضوع باعث شد تا او با مشکلات کلیوی روبه‌رو شود. با این حال، پزشکان او هنوز ارتباط دقیقی را میان استفاده او از استروئیدها و مشکلات کلیوی‌اش پیدا نکرده‌اند. جدیدترین خبرهای بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...