دانا وایت، سد آخر مبارزه‌ای بزرگ / خمزات چیمایف مقابل کامارو عثمان ؟

خمزات چیمایف به شدت خواهان مبارزه با کامارو عثمان است؛ مبارزه‌ای که هنوز تایید نشده است.
کدخبر (180403) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:22
0 312
دانا وایت، سد آخر مبارزه‌ای بزرگ / خمزات چیمایف مقابل کامارو عثمان ؟
خمزات چیمایف به شدت خواهان مبارزه با کامارو عثمان است؛ مبارزه‌ای که هنوز تایید نشده است.

به گزارش سرخ نیوز، خمزات چیمایف مبارز شکست ناپذیر UFC آماده است تا دوباره به رینگ مبارزه باز گردد. او آخرین بار در UFC 279 و مقابل کوین هالند مبارزه کرد و حریف خود را شکست داد. چیمایف نتوانست به محدودیت وزنی پایبند بماند و UFC او را مجبور کرد تا دسته وزنی خود را تغییر دهد. این سازمان امیدوار است تا بتواند مبارزه ای را بین او و پائولو کاستا در UFC 294 در ابوظبی ترتیب دهد اما چیمایف نظر دیگری دارد. این مبارز چچنی می‌خواهد کامارو عثمان قهرمان سابق ولترویت را به چالش بکشد و توانایی های خود را مقابل این مبارز بزرگ به نمایش بگذارد.

خمزات چیمایف مقابل کامارو عثمان ؛ چرا که نه!

خمزات چیمایف در توییتر خطاب به این مبارز نیجریایی نوشت که می‌خواهد با او در روز تولدش مبارزه کند. شاید بتوان کامارو عثمان را سخت ترین چیمایف تاکنون در نظر گرفت. تنها اجازه UFC و دانا وایت مورد نیاز است تا این مبارزه ترتیب داده شده و برگزار شود. چیمایف نمی‌تواند در وزن 77 کیلوگرم مبارزه کند و از طرفی عثمان می‌خواهد در دسته وزنی آزاد مبارزه کند. با این حال به نظر می‌رسد که وایت علاقه چندانی به برگزاری این مبارزه در وزن آزاد ندارد. دانا وایت، سد آخر مبارزه ای بزرگ /خمزات چیمایف مقابل کامارو عثمان ؟ کامارو عثمان نیز در مصاحبه با ESPN MMA به چیمایف پاسخ داد و گفت:
من هم اکنون در وضعیتی قرار دارم که از آن لذت می‌برم. من هم اکنون به دنبال بزرگترین، جالب ترین و بهترین مبارزه ای هستم که می‌توانم انجام دهم و مبارزه با خمزات چیمایف یکی از بهترین گزینه هاست.
واضح است که چیمایف و عثمان هر دو مایل به انجام این مبارزه هستند. با این حال، دانا وایت علاقه زیادی به وزن آزاد ندارد و مایل است تا این مبارزه را در دسته میان وزن برگزار کند. او در صورتی که عثمان به برگزاری این مبارزه در دسته میان وزن رضایت دهد، این مبارزه را برای آن ها رزرو خواهد کرد اما از طرفی عثمان روی پس گرفتن عنوان قهرمانی سابق خود در دسته ولترویت تمرکز کرده است. مشخص است که موانع زیادی برای برگزاری این مبارزه وجود دارد اما طرفداران، بسیار به تماشای این مبارزه علاقه مند هستند و نظرات خود را در فضای مجازی در این رابطه اظهار کردند. دانا وایت، سد آخر مبارزه ای بزرگ / خمزات چیمایف مقابل کامارو عثمان ؟

واکنش طرفداران به مبارزه بین خمزات چیمایف و کامارو عثمان

خمزات چیمایف اکانت توییتر این مبارز نیجریایی را در پیام خود تگ کرد و به تاریخ تولد عثمان اشاره کرد. طرفداران نیز علاقه خود را به انجام این مبارزه اعلام کردند و امیدوارند که این مبارزه هر چه زودتر برگزار شود. در اینجا تعدادی از واکنش ها و نظرات طرفداران آن ها را با یکدیگر می‌خوانیم: طرفداری علاقه شدید خود را به این مبارزه اظهار کرد و گفت:
من این مبارزه را از خود زندگی بیشتر دوست دارم!
کاربر دیگری به طور قاطعانه از مبارز چچنی حمایت کرد و نوشت:
بورز (گرگ) قطعا او را خواهد کشت اما من دوست ندارم شاهد چنین پایان غم انگیزی برای کامارو باشم
شخص دیگری نیز از آن ها خواست تا سریعا با یکدیگر مبارزه کنند و نوشت:
لطفا هر دو ساکت باشید و سریعتر با یکدیگر مبارزه کنید!
همانطور که با خواندن پیام ها متوجه شدیم، طرفداران شدیدا منتظر انجام این مبارزه بین چیمایف و کامارو عثمان هستند و همچنین هر دو مبارز نیز به انجام این مبارزه رضایت دادند. با این حال همه چیز در نهایت به اجازه UFC و دانا وایت رییس این مجموعه برمی‌گردد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...